-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування Комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області
Завершена
2 364 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 645.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 645.00 UAH
Номер:
2c457b6b59774c40b29c52b0c5c422f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-07-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
07.03.2023 14:55 - 29.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2023 №21-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2023 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-01-002766-c 01.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення істотних умов Договору №05-20/17п до вимог законодавства у сфері закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Немирівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 01 липня 2020 року №116), тендерні пропозиції ДП «Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва «Укрндпіцивільбуд», ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 13:03 год. 24 липня 2020 року та до 15:20 год. 30 липня 2020 року, протоколи засідань тендерного комітету від 27 липня 2020 року №133, від 30 липня 2020 року №138, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю послуг від 13 серпня 2020 року №05-20/17п (далі – Договір №05-20/17п), звіт про виконання договору про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 30 червня 2021 року №1, від 27 грудня 2022 року №2 та пояснення від 20 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що між Замовником та ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь» укладено Договір №05-20/17п, предметом якого є послуги з комплексу робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області.
Так, у пункті 1.2. Розділу І «Предмет договору» Договору №05-20/17п визначено, що послуги надаються у повній відповідності до Технічних вимог (завдання) (Додаток №1), які є невід’ємною частиною договору. Результатом робіт за договором є предмет підряду:
1.2.1. Цифрові векторні топографічні плани населеного пункту в масштабах 1:5000 та 1:2000 в місцевій системі координат, яка має зв'язок з УСК-200;
1.2.2. Генеральний план міста, виконаний на основі цифрових векторних топографічних планів в М 1:5000;
1.2.3. Роботи з розроблення Містобудівної документації виконуються поетапно:
1-й етап – актуалізація цифрових векторних топографічних планів в масштабах 1:5000 та 1:2000 в місцевій системі координат, яка має зв'язок з УСК – 2000;
2-й етап – розроблення генерального плану міста;
4-й етап – розроблення схеми розташування міста в системі розселення;
5-й етап – розроблення плану зонування міста;
6-й етап – розроблення розділів генерального плану «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони») на мирний час та особливий період»;
7-й етап – розроблення стратегічної екологічної оцінки генерального плану населеного пункту;
8-й етап – розроблення Схеми санітарної очистки території населеного пункту;
9-й етап – розроблення Історико-архітектурного опорного плану з визначенням зон охорони пам’яток культурної спадщини.
Замовником додатковою угодою від 30 червня 2021 року №1 до Договору №05-20/17п внесено зміни на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Унесеними змінами збільшено межі міста та його площу з 10,923 км кв до 14,95 км кв. Також, змінено склад та обсяг робіт, які визначені у Розділах ІІ «Комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області» та ІІІ «Розроблення історико-архітектурного опорного плану м. Немирів з визначенням зон охорони пам’яток і режимів використання зон охорони пам’яток та історичних ареалів» Технічних вимог.
При цьому, пункт 1.2. Розділу І «Предмет договору» Договору №05-20/17п викладено у новій редакції: послуги надаються у повній відповідності до Технічних вимог (Додаток №1). Результатом робіт за договором є предмет підряду:
2.2.1 Цифрові векторні топографічні плани населеного пункту в масштабі 1:2000 в місцевій системі координат, яка має зв'язок з УСК-200;
2.2.2. Генеральний план міста Немирів, виконаний на основі цифрових векторних топографічних планів в М 1:2000;
2.2.3. Роботи з розроблення Містобудівної документації виконуються поетапно:
1-й етап – актуалізація цифрових векторних топографічних планів в масштабі 1:2000 в місцевій системі координат, яка має зв'язок з УСК – 2000;
2-й етап – розроблення генерального плану міста та схеми розташування міста в системі розселення;
3-й етап – розроблення плану зонування міста;
4-й етап – розроблення Історико-архітектурного опорного плану з визначенням зон охорони пам’яток культурної спадщини.
Крім того, з Технічних вимог вилучено такі Розділи: V «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту на особливий період», VІ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту на мирний час» та VІІ «Схема санітарної очистки м. Немирів».
Згідно із пунктом 22 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Водночас, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. Так, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Статтею 180 Господарського кодексу України визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Поряд з цим, відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24 листопада 2020 року №3304-04/69987-06 випадок зазначений у пункті 4 частини п’ятої статті 41 Закону не передбачає можливості зміни обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю.
Зважаючи на зазначене, Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону внесено зміни до істотних умов Договору №05-20/17п додатковою угодою від 30 червня 2021 року №1 у випадках, не передбачених Законом, а саме: внесено зміни у Розділ І «Предмет договору» Договору №05-20/17п в частині зміни обсягу та складу робіт на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень:
27.03.2023 15:55 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 15:55
Оскарження висновку в суді
Опис:
03.04.2023 року Змовником - Немирівська міська рада було подано адміністративну заяву до Вінницького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відома Замовнику, відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" зі змінами ст.8,10.
Дата публікації:
03.04.2023 16:04
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
dcf0eeac74a640c2a5ebca3a2cd80f6f
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
16.03.2023 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг у сфері містобудування (комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-01-002766-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 3 Таблиці 3 тендерної документації в частині надання копій документів, що підтверджують затвердження розроблених Генеральних планів міст та позитивний висновок експертизи містобудівної документації?
2. Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
З огляду на зазначене, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю послуг від 13 серпня 2020 року №05-20/17п додатковими угодами від 30 червня 2021 року №1 та від 27 грудня 2022 року №2?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
84f14114e8d84589820a3701f506a570
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.03.2023 15:52
Опис:
Рішення (протокол) №38
уповноваженої особи
НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
м. Немирів 20 березня 2023 року
Порядок денний:
1. Про надання пояснення на моніторинг щодо закупівлі ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування Комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області (далі — Закупівля) та прийняття рішення про надання відповіді, документів та матеріалів щодо проведення Закупівлі.
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області відповідної інформації, документів та матеріалів щодо проведення Закупівлі через електронну систему закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі — Закон).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2020-07-01-002766-c
Під час розгляду першого питання порядку денного:
07 березня 2023 о 14:55 год. розпочався моніторинг Закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, 16.03.2023 о 13:55 год. було отримано Запит замовнику на пояснення слідуючого змісту :
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-16 13:55:00
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг у сфері містобудування (комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-01-002766-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 3 Таблиці 3 тендерної документації в частині надання копій документів, що підтверджують затвердження розроблених Генеральних планів міст та позитивний висновок експертизи містобудівної документації? 2. Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
З огляду на зазначене, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю послуг від 13 серпня 2020 року №05-20/17п додатковими угодами від 30 червня 2021 року №1 та від 27 грудня 2022 року №2?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо першого питання
1. Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Немирівської міської ради № 138 від 19.07.2020 року (додається) було визначено переможцем Закупівлі ТОВ «НВК «Світязь», також було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, враховуючи вимоги пункту 3 Таблиці 3 тендерної документації в частині надання копій документів, що підтверджують затвердження розроблених Генеральних планів міст та позитивний висновок експертизи містобудівної документації ТОВ «НВК «Світязь» були виконані та надані в складі тендерної пропозиції.
ТОВ «НВК «Світязь» у своїй тендерній пропозиції надав Експертний звіт щодо розгляду містобудівної документації (позитивний) « Генеральний план населених пунктів м. Гнівань та с. Грижинці Тиврівського району Вінницької області» та додаток до експертного звіту №455/е/18 щодо розгляду містобудівної документації (позитивний) « Генеральний план населених пунктів м. Гнівань та с. Грижинці Тиврівського району Вінницької області», які розміщені в електронній системі закупівель UA-2020-07-01-002766-c (додаються).
Щодо другого питання
На виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки, відповідно до службової записки начальника відділу – головного архітектора відділу містобудування та архітектури Лабунського Р. Ю. вх.№02-49-346 від 30.06.2021 року (додається), у зв’язку з необхідністю збору та надання додаткових обсягів вихідних даних, пов’язаних із збільшенням площі плану перспективного розвитку м. Немирів та зростанням обсягів виконання проектних робіт на підставі п.5 ч.4 статті 41 Закону було продовжено термін дії договору до 15.12.2022 року на підставі Додаткової угоди №1 від 30 червня 2021 року до договору 05-20-/17п від 13.08.2020 року .
У зв’язку з виконанням УДКСУ у Немирівському районі Вінницької області постанови КМУ 590 від 09.06.2021 року оплата за Договором №05-20-/17п від 13.08.2020 року не була проведена в повному обсязі (звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма №7м додається) та на підставі службової записки начальника відділу – головного архітектора відділу містобудування та архітектури Лабунського Р. Ю. вх.№02-39-379 від 28.12.2022 року (додається) , а також через відсутність асигнувань у бюджеті та у відповідності до пункту 11.1 Договору №05-20-/17п від 13.08.2020 року було продовжено термін дії договору до 31.12.2023 року на підставі Додаткової угоди №2 від 27 грудня 2022 року до договору №05-20-/17п від 13.08.2020 року .
ВИРІШИЛА:
1. Оприлюднити в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом пояснення у вигляді цього протоколу протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту з додатками.
Додатки:
- Протокол засідання тендерного комітету Немирівської міської ради № 138 від 19.07.2020 року;
- Експертний звіт щодо розгляду містобудівної документації (позитивний) « Генеральний план населених пунктів м. Гнівань та с. Грижинці Тиврівського району Вінницької області»;
- додаток до експертного звіту №455/е/18 щодо розгляду містобудівної документації (позитивний) « Генеральний план населених пунктів м. Гнівань та с. Грижинці Тиврівського району Вінницької області»;
- службова записка начальника відділу – головного архітектора відділу містобудування та архітектури Лабунського Р. Ю. вх.№02-49-346 від 30.06.2021 року;
- службова записка начальника відділу – головного архітектора відділу містобудування та архітектури Лабунського Р. Ю. вх.№02-39-379 від 28.12.2022 року;
- звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма №7м;
- Протокол №38 від 20.03.2023 року.
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності (уповноважена особа)
О. М. Самофал