-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
019f647594f84211b26057b3522c1ced
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-06-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 20:28 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 № 159
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 05.08.2020 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 №159
Витяг з Переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2020-07-01-001431-c 01.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення Замовником вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовами тендерної документації встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2019 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А3074 (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «Лизогуб Сергій Іванович» (далі - ФОП «Лизогуб С.І.» або учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.07.2020, повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2020 року та договір від 04.08.2020 № 15.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що складена Замовником тендерна документація не містить інформації про її затвердження, що є порушенням пункту 31 частини першої статті 1 Закону. Згідно пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім того, пунктом 5.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, учасником-переможцем ФОП «Лизогуб С.І.» у складі його пропозиції надано лише скановану завірену копію договору від 05.06.019 № 60 та відгуку про його виконання. Документального підтвердження фактичного виконання договору від 05.06.019 № 60 у вигляді накладних або актів приймання-передачі поставлених товарів (витратних матеріалів) учасником ФОП «Лизогуб С.І.» не надано.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Лизогуб С.І.» та визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про закупівлю від 04.08.2020 № 15.
Період усунення порушень:
15.08.2020 10:57 - 01.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2020 10:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відміна тендеру та розірвання укладеного договору, керуючись ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
20.08.2020 11:22