-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування)
Пропозиція готується та подається українською мовою.
Завершена
16 677 799.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 83 389.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 83 389.00 UAH
Номер:
b17e96958e744e1083f41be59f298a99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-15-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2020 00:00
Період моніторингу:
15.10.2020 15:41 - 05.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-30-001512-c від 30.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо опублікованого оголошення про проведення даних відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог ч. 8 ст. 12 Закону в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю внесення до нього змін та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Моніторинг проведено в частині питань, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 30.06.2020 № 2 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Евробуд плюс» (далі – ТОВ «Евробуд плюс»), повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2020, договір про надання послуг №84-пс/20 від 05.10.2020, додаткову угоду від 09.10.2020 №1.
Проведеним моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») Замовником встановлено вимоги, що учасник-переможець протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає пакет документів щодо узгодження договірної ціни, а саме: договірна ціна за формою програмного комплексу та в електронному вигляді в форматі imd, sts; пояснювальна записка до договірної ціни; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни; розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни; інші розрахунки до договірної ціни, якщо такі включені; розрахунок фактичного показника адміністративних витрат, визначеного підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період (рік), при повній завантаженості організації п.6.14 СОУ 42.1-37641918-085:2018; розрахунок фактичних показників для загальновиробничих витрат, визначених розрахунково-аналітичним методом відповідно до п.6.15 СОУ 42.1-37641918-085:2018; розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, визначеної з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 27.07.18 №196 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16.08.2018 року за №931/32383; довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку; техніко-економічне обгрунтування заміни машини (механізмів) (якщо таке є в тендерній пропозиції). Вищевказані документи щодо узгодження договірної ціни подаються учасником-переможцем із супровідним листом на адресу замовника (43027 , Волинська область м.Луцьк Київський майдан,9
Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання пакету документів у паперовому вигляді протягом десяти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тендерною документацією передбачено вимогу, що учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну (пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
За результатами здійсненого моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Данко», якого допущеного до аукціону, не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інформації про ціну.
Так, зазначений учасник у своїй тендерній пропозиції у файлі «ком частина.rar» надав договірну ціну (файл договірна ціна.pdf) в, якій вказано ціну тендерної пропозиції в сумі 16430,0 тис.гривень.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Данко» не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Данко» та допущено пропозицію учасника до аукціону.
Також, Замовником не відмінено торги з причини того, що за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки повинно бути допущено тендерну пропозицію лише одного учасника.
Період усунення порушень:
06.11.2020 09:22 - 21.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2020 09:22
Оскарження висновку в суді
Опис:
Державним підприємством «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 20.11.2020 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-30-001512-c).
Дата публікації:
23.11.2020 18:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c від 06.11.2020р.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі «Закон») Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
У зв’язку з вищевикладеним Замовник надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c від 06.11.2020р.:
1. Замовником під час оголошення процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c повністю дотримані вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону, зокрема оголошення містить інформацію про те ще Замовником вимагаєтеся забезпечення тендерної пропозиції та зазначена необхідна інформація щодо його розміру, виду та умов надання шляхом заповнення всіх передбачених на авторизованому майданчику Уповноваженого органу з питань публічних закупівель граф.
2. Замовником під час проведення закупівлі жодним чином не порушено норм частини 8 статті 12 Закону оскільки вся інформація, що вимагалася до подання Замовником, було розміщена Учасниками в електронному вигляді через авторизовані майданчики Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, розгляд та оцінка пропозицій Учасників відбувалися виключно на підставі інформації поданих Учасниками у складі своїх тендерних пропозицій. Вимога тендерної документації щодо надання частини кошторисної документації у паперову вигляді Замовнику, ніяким чином не порушує принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, є сталою практикою під час укладання підрядних договорів, оскільки має відношення лише до процесу оформлення договору за результатом результатам проведення закупівлі, який, в свою чергу, підписується у паперову вигляді.
3. Тендерною документацією передбачено вимогу, що учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну (пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Учасником ТОВ «Данко» у повній відповідності до вимог Закону та тендерної документації (зокрема п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») під час подання тендерної пропозиції 17.08.2020 було завантажено кошторисну частину тендерної пропозиції. В той же час для дотримання вимог частини 1 статті 28 Закону, під час завантаження тендерної пропозиції файл «ком частина.rar» був визначений таким, який містить інформацію про ціну. З урахуванням цього файл «ком частина.rar» який містить інформацію про ціну не був розкритий (оприлюднений) до часу закінчення електронного аукціону 16.09.2020, що можливо перевірити на електронному майданчику Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, оскільки процедура була оприлюднена відповідно до частини третьої статті 10 Закону, Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну, що повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. Виходячи з цього Змовник не мав жодних підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко».
4. Враховуючи інформацію надану в попередньому пункті, Замовник не мав жодних підстав для відміни процедури закупівлі UA-2020-06-30-001512-c.
Враховуючи наведені у запереченні до висновку факти, вважаємо вимогу розірвати
договір за результатами процедури з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України такою що суперечить чинному законодавству.
Дата публікації звіту:
13.11.2020 11:55