-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
780 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 804.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 804.00 UAH
Номер:
a3263efe9d9c469d8169e8ca337fd2a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2020 00:00
Період моніторингу:
17.12.2020 16:59 - 14.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 №75
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-06-30-001309-c 30.06.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 11, 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2021 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Тульчинського коледжу культури (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09 липня 2020 року, тендерну пропозицію ФОП Крупко В.Г., протокол засідання тендерного комітету від 27 липня 2020 року №3, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 04 вересня 2020 року №7, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30 вересня 2020 року №1, пояснення від 28 грудня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель, рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія Антимонопольного комітету України) від 26 серпня 2020 року №16091-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії Антимонопольного комітету України, не здійснювався.
За результатом моніторингу установлено, що тендерна документація замовника складена не у відповідності до вимог Закону, а саме у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також, у пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, аналізом дотримання замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що замовником укладено договір про закупівлю товарів з переможцем торгів ФОП Крупко В.Г. від 04 вересня 2020 року №7 на суму 507000,00 грн (далі - Договір).
Відповідно до додаткової угоди від 30 вересня 2020 року №1 до Договору сторонами внесені зміни до істотних умов Договору та збільшено ціну за одиницю товару: деревини, яка склала 715,00 грн/м3 та зменшено кількість товару: 710 м3.
Підстави внесення змін до істотних умов Договору обґрунтовуються експертним висновком Вінницької торгово-промислової палати від 22 вересня 2020 року №В-423 та листом щодо обґрунтування підняття ціни, підписаним від імені ФОП Крупко В.Г.
При цьому, у вищевказаному листі ФОП Крупко В.Г. зазначив, що до ціни не включені ключові наступні витрати: податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; витрати на поставку товару до закладів освіти; навантаження, розвантаження; інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Однак, дана інформація суперечить інформації, вказаній у листі щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі від 18 липня 2020 року №262, наданого у складі тендерної пропозиції ФОП Крупко В.Г., у якому зазначено, що до ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати: податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством; витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару; навантаження, розвантаження; інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
Період усунення порушень:
13.01.2021 10:09 - 28.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.01.2021 10:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
До Тульчинського фахового коледжу культури 19.01.2021 року надійшов лист за № 260205-14/209-2021 від 13.01.2021 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про порушення, допущені при проведенні закупівлі UA-2020-06-30-001309-c.
Тендерний комітет Тульчинського фахового коледжу культури по виявленим порушенням в результаті проведеного моніторингу, яким установлено, що при проведенні закупівлі UA-2020-06-30-001309-c , тендерна документація замовника складена не у відповідності до вимог Закону № 922, а саме у пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог п. 11 частини другої ст. 22 Закону № 922, яким визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та що у п. 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації замовником на зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 повідомляє , що внести будь-які зміни по усуненню виявлених порушень неможливе через те, що закупівля завершена 04.09.2020 р.
Одночасно тендерний комітет звертає увагу, що в Х розділі прикінцевих та перехідних положень Закону № 922 зазначено, що відповідно до ч. 1 ст. 38 КУАП України « Строки накладення адміністративного стягнення» адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення.
Дата публікації звіту:
19.01.2021 19:39
Запити/Пояснення
Номер:
d07d3bcc8426451fbbf45c984ec12140
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
22.12.2020 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-30-001309-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
На який відсоток збільшилася ціна деревини на ринку станом на 30 вересня 2020 року у порівнянні із датою укладання договору (04 вересня 2020 року)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c7a96a541871483382354491e4fb0ef2
Назва:
Пояснення щодо проведення моніторингу
Дата опублікування:
28.12.2020 19:43
Опис:
УКРАЇНА
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
ТУЛЬЧИНСЬКИЙ КОЛЕДЖ КУЛЬТУРИ
вул. Миколи Леонтовича, 52, м. Тульчин, Вінницька обл., 23600; тел./факс (04335) 2-24-70; тел. 2-29-01,
2-22-02; ідентифікаційний код 02214403; e-mail: tulchin_kulture@ukr.net; веб-сайт: https://uatkk.net
№ 505 від 28.12.2020 р.
Управління Північного офісу
Держаудитслужби у Вінницькій
області
0407,0 м. Вінниця, вул. Хмельницьке
шосе,7
Тендерним комітетом Тульчинського фахового коледжу було розглянуте повідомлення про рішення щодо проведення моніторингу за повідомленням громадської організації «Філософія серця» по закупівлі UA-2020-06-30-001309-с і комітет повідомляє наступне:
По результатам проведення закупівлі UA-2020-06-30-001309-с з переможцем ФОП Крупко В.Г. 04.09.2020 року був укладений договір № 7 на постачання деревини.
23.09.2020 року ФОП Крупко В.Г. звернувся до коледжу про необхідність збільшення ціни за одиницю товару на 10%, надавши експертний висновок Вінницької торгово-промислової палати вартості деревини, яким підтверджувалось суттєве збільшення вартості деревини на внутрішньому ринку Вінницької області.
Оскільки п.2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається збільшення ціни за одиницю товару до 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, а збільшення було підтверджено експертним висновком Вінницької торгово-промислової палати вартості деревини, було підписано додаткову угоду на збільшення ціни і тендерний комітет не вбачає в даному рішенні про збільшенні ціни порушення діючого законодавства.
Секретар тендерного комітету В.А.Борболюк