• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво дошкільного дитячого закладу на 144 місця по вул. Лесі Українки в м. Буча Київської області» (незавершене будівництво).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

12 095 307.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 476.54 UAH
Номер: f89d638f057341c9b7beb9d9e08d1e07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-28-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.09.2020 10:52 - 14.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.09.2020 № 160 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.09.2020 № 160 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-06-30-004731-a 30.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 683-92-90, vitaaaa1990@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII, пункту 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13.10.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.06.2020 № 58 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», ТОВ «І.Б.К. Девелопмент», ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.07.2020, протокол розкриття, протоколи щодо розгляду тендерних пропозицій Відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) від 28.07.2020 № 75, від 03.08.2020 № 77, від 06.08.2020 № 78, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2020, договір від 18.08.2020 № 523, додаткову угоду від 07.10.2020 № 1. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» з підстав, зазначених у протоколі розгляду. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», вказаних у протоколі засідання від 28.07.2020№ 75, встановлено, що згідно з підпунктом 10 пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція повинна складатися з копій основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозволів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чіткими (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником). Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» містяться відповідні дозволи та ліцензії. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» ліцензії на виконання робіт з вогнезахисного просочування (поверхневе) та поверхневе вогнезахисне обробляння, у складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» міститься наказ від 24.04.2020 № 263, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуації, в якому міститься інформація щодо видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ». Також, згідно з пункту 1 розділу 3 ТД при підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід враховувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Учасник процедури закупівлі додатково повинен надати інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів. Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» міститься довідка від 23.07.2020 № 14, згідно з якою уповноважено представляти інтереси учасника у процедурі тендерної закупівлі, підписувати всі документи тендерної пропозиції та договір за результатами проведеної процедури - лише директора ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» Михальченка А.В. Відповідно, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» міститься документ щодо згоди на суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України – уповноваженої особи представляти інтереси учасника у процедурі тендерної закупівлі Михальченка А.В. Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 ТД учасник повинен надати довідку за формою Додатку № 5 ТД, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі. При цьому, учасником ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» у складі документів тендерної пропозиції надано оборотно-сальдову відомість, яка містить відомості щодо наявності в учасника механізмів та обладнання. Поряд з цим, учасник до вказаних вище відомостей щодо обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати завірені копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи (у разі якщо технічні паспорти не передбачено). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» надано копію свідоцтва про реєстрацію пневмонагрівача BMS WORKER та гарантійний лист, згідно якого ТОВ «СПЕЦТЕХПАРК» не заперечує проти використання його машин, механізмів, обладнання та устаткування товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» для виконання робіт згідно з предметом закупівлі. Крім того, ТД не містить вимоги щодо підтвердження того, що машини, механізми, обладнання та устаткування знаходяться у власності учасника процедури закупівлі. Також, учасником ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» у складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію автокрана 20 т-С МАЗ КС-55727-с. Поряд з цим, для підтвердження підстав для відхилення згідно з п. 3 протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель Prozorro опубліковано запитання, проте, Замовником не надано відповідь на запит, що є порушенням пункту 5 статті 8 Закону № 922-VIII. Отже, Замовником не підтверджено наявність підстав для відхилення учасника у цій частині. Відповідно до пункту 5 розділу 3 ТД Замовником вимагається документально підтвердити наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. Учасником ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 23.07.2020 № 20 щодо наявності в учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, ТД не містить вимоги щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів. Також, відповідно до підпункту 9 пункту 1 розділу 3 ТД Замовником вимагається у складі кошторисної документації надати: договірну ціну, відомості ресурсів, локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку. Аналізом документів та інформації, розміщеної на веб-порталі уповноваженого органу, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» наявні вищевказані документи. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону № 922-VIII відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерної пропозиції. До того ж, ціна безпідставно відхиленої пропозиції учасника нижча від пропозиції Переможця на суму 623 999,01 гривень. Крім того, вищевказане призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої замовник, у випадку виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. До того ж, за результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Згідно додатку № 5 до ТД Замовником вимагається надати «…копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, субпідрядника та/або інше) з додатками із зазначенням вартості оренди 1 машино-години кожного механізму …» У складі тендерної пропозиції Переможця міститься договір від 09.07.2020 № 9-КП про надання послуг на користування (оренду) матеріально-технічною базою, будівельними машинами та механізмами, який не містить вартості оренди 1 машино-години щодо кожного механізму, зазначеного у вищевказаному договорі оренди. Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону № 922-VIII. Відповідно до пунктів 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій. Крім того, відхиливши тендерну пропозицію одного учасника відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII та не відхиливши пропозицію іншого, з вказаної підстави, замовником порушено норми пункту п’ятого частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 16.10.2020 15:10 - 30.10.2020 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2020 15:10

Запити/Пояснення