• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина (Паливна деревина)

Завершена

334 810.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер: 060cbcff2bb343ed931f19bd27392563
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.08.2020 10:26 - 01.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.08.2020 № 30 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.08.2020 №30 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2020-06-30-000683-c 30.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частин третьої та п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №9 Охтирської міської ради Сумської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.07.2020 (протокол № 18), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Волкова Василя Ігоровича, фізичної особи підприємця Лемешенко Олега Анатолійовича, протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2020 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір від 04.08.2020 № 4/8 (далі – Договір). За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону у додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документів, виданих відповідними уповноваженими органами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 13 частини першої статті 17 Закону, а також довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, у той час як інформація, передбачена пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а інформація щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) є публічною інформацією, доступною в електронній системі закупівель. Також, у додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником у складі пропозиції у вигляді довідок в довільній формі інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2-4, 8, 9, 11-13 частини першої та другої статті 17 Закону, що суперечить вимогам частини третьої статті 17 Закону, якою, зокрема, визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та другої цієї статті. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив додаток № 1 «Специфікація» до договору від 04.08.2020 № 4/8, який відповідно до пункту 12.1 цього договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-17-2п) не підтверджено.
Період усунення порушень: 26.08.2020 16:58 - 10.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2020 16:58