• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі (шкільні меблі для початкових класів)

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: 5aeb2dbbf8b340d597a8a79ff2f3beae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 28.07.2020 14:42 - 19.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2020 № 53 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.07.2020 № 53 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-06-30-002110-a, 30.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 98) 990-57-95, tender23_31@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення пункту 3 частини першої та частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Відділом освіти Маньківської районної державної адміністрації, з метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень відхилено тендерну пропозицію ФОП Шинкаренко В.В.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2020-06-30-002110-a; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 30.06.2020 року № 61; тендерна документація зі змінами; перелік змін до тендерної документації; звернення до замовника з вимогою про усунення порушень від 02.07.2020 та від 03.07.2020 та відповіді замовника від 07.07.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 21.07.2020 № 68; тендерна пропозиція ФОП Федорець Н.М.; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; документи, подані учасником ФОП Шинкаренко В.В. протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції; протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2020 № 71; тендерна пропозиція ФОП Шинкаренко В.В.; пояснення від 30.07.2020 та від 10.08.2020, отримані від Відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; протокол засідання тендерного комітету від 10.08.2020 № 79. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції ФОП Федорець Н.М. не містить посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Протокольним рішенням тендерного комітету від 22.07.2020 № 71 ФОП Шинкаренко В.В. визнано переможцем та 22.07.2020 Замовником оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з останнім. Умовами тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, ФОП Шинкаренко В.В., як переможець процедури закупівлі, не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Отже, переможець торгів ФОП Шинкаренко В.В. підлягав відхиленню на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень: 11.08.2020 16:28 - 27.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2020 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділом освіти Маньківської районної державної адміністрації, з метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень відхилено тендерну пропозицію ФОП Шинкаренко В.В., тобто всі порушення усунено.
Дата публікації звіту: 12.08.2020 14:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовник відхилив тендерну пропозицію
Дата публікації: 14.08.2020 10:33

Запити/Пояснення