• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція та благоустрій парку «Юність» у Святошинському районі»

Завершена

10 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 107 000.00 UAH
Номер: 089daf43b9ff4d13a30bca91fcc00146
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 18:24 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2020-06-27-000242-a 27.06.2020. виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, lozumirska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київський центр розвитку міського середовища» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 26.06.2020 №30, зміни до тендерної документації затверджені рішенням тендерного комітету від 08.07.2020 № 7 та № 25, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Елман плюс» та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія» Адамант» протоколи засідання тендерного комітету від 23.07.2020 № 30, від 30.07.2020 № 32, від 10.08.2020 № 33 та 34, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 27.08.2020 17:10 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 17:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з висновком органом державного фінансового контролю на зазначаємо наступне. В частині першій статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено, що Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. А частина перша стаття 9 визначає основні функції Уповноваженого органу, зокрема: 1) розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель; 2) аналіз функціонування системи публічних закупівель; 3) підготовка та подання не пізніше 1 квітня року, наступного за звітним бюджетним роком, до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Рахункової палати щорічного звіту, що містить аналіз функціонування системи публічних закупівель (щодо кількісних і вартісних показників закупівель у розрізі процедур і предметів закупівель, рівня конкуренції, кількості скарг) та узагальнену інформацію про результати здійснення контролю у сфері закупівель. Щорічний звіт оприлюднюється Уповноваженим органом на своєму офіційному веб-сайті; 4) узагальнення практики здійснення закупівель, у тому числі міжнародної; 5) вивчення, узагальнення та поширення світового досвіду у сфері закупівель; 6) ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ функціонування веб-порталу Уповноваженого органу та інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 7) наповнення інформаційного ресурсу Уповноваженого органу; 8) взаємодія з громадськістю з питань удосконалення системи публічних закупівель; 9) організація нарад і семінарів з питань закупівель; 10) міжнародне співробітництво у сфері закупівель; 11) РОЗРОБЛЕННЯ та ЗАТВЕРДЖЕННЯ: примірної тендерної документації; примірного положення про уповноважену особу; примірного положення про тендерний комітет; примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі; примірної методики визначення вартості життєвого циклу; порядку визначення предмета закупівлі; ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі; особливості закупівель за рамковими угодами та їх укладення; форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції; порядку організації тестування уповноважених осіб; переліку формальних помилок; 12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу; 14) співробітництво з органами державної влади та громадськими організаціями щодо запобігання проявам корупції у сфері закупівель; 15) інформування громадськості про політику та правила здійснення публічних закупівель; 16) авторизація електронних майданчиків та прийняття рішення про відключення авторизованих електронних майданчиків від електронної системи закупівель; 17) розгляд звернень щодо визначення та/або створення централізованих закупівельних організацій; 18) розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах та їх оприлюднення на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу. В статті 10 зокрема в пункті 1 частині першої зазначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у ПОРЯДКУ, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що зміни до Закону вступили в дію 19 квітня 2020 року, проте ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі було ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, а набув чинності 17.07.2020 року. Тобто, Замовник не мав ЗАКОННОЇ можливості оприлюднити оголошення у відповідності з вимогами Закону, оскільки авторизований електронний майданчик, через який Замовник оприлюднює оголошення (https://e-tender.biz/) не має технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Також звертаємо увагу НА відкриті торги Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, який є прикладом для всієї України, оскільки це УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН. Детально можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/search?query=37508596&procedure_t=aboveThresholdUA Тому, на підставі вищевикладеного, Замовником не було допущено порушень в частині оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата публікації звіту: 04.09.2020 23:17

Запити/Пояснення