• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технiчне переоснащення шляхом модернiзацiї "ПС 110/35/10 кВ Васищево" (інв. № 00503595/01), з прокладанням ЛЕП 10 кВ., Технiчне переоснащення шляхом модернiзацiї "ПС 110/35/10 кВ Васищево" (інв. № 00503595/01), з прокладанням ЛЕП 10 кВ для зовнішнього електропостачання об'єкта "здійснення несільськогосподарської підприємницької діяльності" за адресою: вул. Промислова, б. 12, смт. Васищеве, Харківський р-н, Харківська обл., Україна

Джерело фінансування - власні кошти

Завершена

11 219 899.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 100.00 UAH
Номер: 037c4bc25ad94602abda652b2cb8a13e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-21-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.07.2020 16:59 - 12.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.07.2020 № 144 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.07.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2020 № 144 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 2.UA-2020-06-26-001528-c 26.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності умовам технічної специфікації, встановлено порушення абзацу другого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність розміщення інформації про публічну закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильність розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Харківобленерго» (далі - Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРГО» (далі - учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 21.07.2020 №1/21/07ПР-Н; повідомлення про намір укладання договору від 21.07.2020 року. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог пункту третього Додатку 1 щодо надання лист-відгук ТОВ «ФЛЕКСС» від 08.07.2020 №1/8 без інформації про належне виконання в повному обсязі стосовно якості, кількості та строків виконання договорів від 17.10.2018 №27/10-И та від 22.11.2018 №35/11-И, які надані як виконані аналогічні за предметом закупівлі договорів, що призвело до порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону щодо не відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Також, за результатом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині не надання сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN 62271-200:2015; ДСТУ 3335-96; ГОСТ 1516.3-96 на комірки КРУН-10-630-У1 - 2 шт (комплектний розподільчий пристрій зовнішній серії КРУН-10), що встановлюється та налагоджується згідно проекту, який має надаватися лабораторією, (що виконувала випробування), з обов'язковою акредитацією Національним агентством з акредитації України, що призвело до порушення абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону, щодо невідповідності умовам технічної специфікації. За результатами моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник надає письмову згоду на підписання договору з вищепереліченими істотними умовами, чим порушено вимоги пункту четвертого розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що призвело до порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону в частині не відповідності вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону. Таким чином, в порушення вимог абзацу другого та третього пункту першого та абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника-переможця, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, не надання іншої інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 23.07.2020 17:56 - 07.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2020 17:56