-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
47618f06382c4ac9ad37ed3039589542
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-24-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2020 00:00
Період моніторингу:
12.10.2020 15:12 - 03.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 № 307
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-06-26-001846-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО КООПЕРАТИВУ «Острозький лісгосп» (Лот № 2 та № 3) та СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (Лот № 4) встановлено порушення абзацу першого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів, виконання рішень колегії АМКУ порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-8-2 – не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом розірвання договорів від 08.09.2020 №302-2, від 08.09.2020 №303-2 та від 08.09.2020 №304-2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Квартирно-експлуатаційного відділу м. Рівне (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 26.06.2020 № 136) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції: Лот № 1 - СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС», ССОК «Кам"яне-Случанський», СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО КООПЕРАТИВУ «Острозький лісгосп», Фізичної особи-підприємця ЧОРНООКА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА», товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдінг енд Делівері»; Лот № 2 - СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО КООПЕРАТИВУ «Острозький лісгосп»; Лот № 3 - СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО КООПЕРАТИВУ «Острозький лісгосп»; Лот № 4 - СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС»; протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій (Лот № 1-4); протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір (Лот № 1-4); договір від 29.09.2020 №301-2; договір від 08.09.2020 №302-2; договір від 08.09.2020 №303-2; договір від 08.09.2020 №304-2; зміни до договорів; рішення колегії АМКУ від 25.08.2020 № 16027.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Також встановлено, що Замовник на порушення абзацу першого та третього пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників за лотом № 2; № 3; №4, а саме: СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО КООПЕРАТИВУ «Острозький лісгосп» (Лот № 2 та № 3) та СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (Лот № 4).
Зокрема, згідно з пунктом 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації».
Тендерні пропозиції СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО КООПЕРАТИВУ «Острозький лісгосп» (Лот № 2 та № 3) та СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВИРОБНИЧОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО КООПЕРАТИВУ «СЕЛЯНСЬКИЙ ЛІС» (Лот № 4) не містять накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Натомість Замовником вказані учасники визнані переможцями процедури закупівель за відповідним лотом та укладені договори від 08.09.2020 №302-2, від 08.09.2020 №303-2 та від 08.09.2020 №304-2 відповідно.
Період усунення порушень:
03.11.2020 16:59 - 18.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2020 16:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
№460/9001/20 від 08.12.2020 року
Дата публікації:
10.12.2020 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
3039385b8fc8465fb2475b941bf6fede
Назва:
звернення за роз'ясненнями щодо висновку
Дата опублікування:
20.11.2020 15:57
Опис:
Виявлені порушення не впливають на умови укладених між сторонами договорів і не можуть їх змінювати, Висновок про результати моніторингу закупівель не може змінювати, припиняти частково або повністю договірні відносини сторін, в тому числі зобов’язання визначені договорами.
Умовами договорів визначено, що сторони керуються вимогами ст. 651 – 654 Цивільного кодексу України в частині їх розірвання.
У зв’язку з чим, просимо надати роз’яснення (зазначити конкретну норму закону), із врахуванням умов укладений договорів, яким чином має бути виконано зобов’язання щодо усунення порушень, на підставі якої норми (статті) Закону сторони мають розірвати договори (враховуючи те, що така підстава розірвання договірних зобов’язань як «результати моніторингу закупівель» - законодавством не передбачена)
Ненадання чіткого роз’яснення, унеможливить виконання висновку про результати моніторингу з вини контролюючого органу.