• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт вул. Пекарської (від вул. Тершаковців до вул. І.Мечникова), вул. Шімзерів" (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".Тендерні пропозиції готуються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) із грошовим покриттям.Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму 600 000,00 грн. із грошовим покриттям.Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.

Завершена

134 923 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700 000.00 UAH
Номер: 59fb7955300a4ae18daa2a5f7d6d37fc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.08.2020 13:14 - 08.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.08.2020 № 146 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-25-011013-a 25.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 8 статті 12 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-25-003751-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тедерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (далі – ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»); повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.08.2020 № 11/08/2010-2. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону, у тендерній документації Замовника (частина 5 Розділу V) встановлено вимогу про надання Замовнику договору підряду на виконання робіт, разом із додатками, які складають його невід’ємну частину, а також розрахунку ціни тендерної пропозиції у друкованому вигляді. Слід зазначити, що Замовником у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації (частина 5) вказано, що переможець процедури закупівлі у визначений Законом термін надає Замовнику для підписання три екземпляри договору підряду на виконання робіт, підписаних зі свого боку, разом із додатками, які складають його невід’ємну частину: договірна ціна; календарний план виконання робіт. При цьому, згідно з вимогами цього ж розділу тендерної документації розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) повинен бути виконаний переможцем у повній відповідності технічним вимогам Замовника, до договірної ціни обов’язково мають бути надані відповідні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень (договірна ціна з урахуванням обсягів, визначених в Додатку 4 до цієї тендерної документації; пояснювальна записка із зазначенням основних технічних параметрів, в т.ч. розрахунок вартості людино-годин; локальні кошториси; відомості ресурсів та інші документи із зазначенням складових вартості матеріальних і технічних ресурсів; калькуляції (розрахунки) вартості матеріалів, якщо планується їх виготовлення на власних підсобних господарствах; розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів з відповідними обґрунтуваннями у разі заміни механізмів і машин; розрахунки загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку; розрахунки інших витрат (відряджень, перевезень, перебазувань, плати за землю тощо) за наявності в договірній ціні; розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; розрахунки фактичного рівня загально-виробничих та адміністративних витрат учасника; розрахунок розміру заробітної плати, яку учасник планує отримати на об’єкті). У тендерній документації наведено вимоги щодо обчислення вказаних розрахунків та їх відповідності нормам ДСТУ. Також, переможець торгів за вимогою тендерної документації разом з договором для підписання повинен надати розрахунки по підприємству за попередній рік (розрахунок заробітної плати, розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних); інформаційну модель об’єкта (або інформаційний блок даних); графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт. Проте, нормами Закону не визначено строків надання переможцем торгів Замовнику примірників договору для підписання. Слід зазначити, що тендерною документацією Замовника не встановлено вимоги щодо надання вищевказаних розрахунків та документів учасниками у складі тендерної пропозиції. За нормою частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Окрім того, ні нормами Закону, ні тендерною документацією Замовника не визначено відповідальності переможця торгів та можливості відхилення його пропозиції чи не укладання з ним договору, у разі ненадання таким переможцем або надання не в повному обсязі чи обрахованих з недотриманням вимог тендерної документації вищенаведених розрахунків. Враховуючи вищенаведене, Замовник унеможливив об’єктивний розгляд та оцінку тендерних пропозицій в частині правильності визначення учасниками ціни тендерної пропозиції, виконанання її відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та відхилення пропозицій, ціна яких розрахована не у спосіб, визначений у тендерній документації та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Таким чином, Замовником не дотримано принцип здійснення закупівель, визначені у статті 5 Закону, зокрема, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне, а також неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та забезпечення замовниками вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Також моніторингом встановлено, що в тендерній документації (Додаток 4), на виконання частини 1 статті 23 Закону, міститься Технічна специфікація з описом усіх необхідних характеристик робіт, у тому числі, найменування, одиниці виміру і кількість робіт, що закуповуються. Зокрема, зазначено наступні види робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3 (номери п/п 15, 22, 29, 46, 50, 55, 59, 64, 250 і т.д.), перевезення лісоматеріалів транспортом загального призначення з напівпричіпом на вiдстань 30 км (номер п/п 35), улаштування основи зі щебеню, щебенево-піщаної суміші автогрейдером, (номери п/п 100, 101, 113, 114, 129, 144 і т.д.), улаштування нижнього та верхнього покриття з асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником (номер п/п 119, 123, 150, 154 і т.д.), нанесення горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальними машинами за трафаретом (номер п/п 215, 220). Однак, в Додатку 1 тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» (п.п.1.2) міститься вимога щодо обов’язковості надання лише 4 найменувань обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: екскаваторів - 1шт., кранів - 1 шт., віброущільнювач - 2 шт., бульдозерів - 1 шт., при цьому наголошено, що учаснику не потрібно надавати в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи на все обладнання, вказане в таблиці п.1.1, а лише на обладнання зазначене в п.п.1.2.). Таким чином, тендерна документація не містить вимоги щодо надання ряду механізмів, які необхідні для виконання ряду робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (технічного завдання). Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлена вимога документального підтвердження учасником в складі тендерної пропозиції наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: довідкою про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми «Довідка про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». При цьому в тендерній документації Замовника (пункт 1.2 Додатку 1) міститься вимога про обов’язковість наявності в учасника процедури для виконання робіт наступного обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць: екскаваторів - 1шт., кранів - 1 шт., віброущільнювач - 2 шт., бульдозерів - 1 шт. Відповідно до пункту 1.2.2. якщо обладнання (вказане у п.1.2) знаходиться у користуванні, учасник повинен надати сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на обладнання, транспортні засоби, будівельні машиин, механізми, та устаткування), надану учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); сканкопію(-ї) акту(ів) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли умовами зазначених договорів передбачено їх складання або у договорі є на них посилання). Однак, в недотримання вищевказаних вимог при наданні учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції копії договору № 06/2020 від 01.06.2020, укладеного учасником з ТзОВ «А.ОМЕГА» щодо надання послуг оренди екскаватора гусеничного, бульдозера, самоскидів -С КРАЗ 65055, не надано акт прийому-передачі учаснику зазначених у вказаному договорі автотранспорту та техніки. Окрім того, у наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» копіях договорів надання послуг спецтехніки договору № l CB-2020 від 03.02.2020 та № 5-СВ від 10.06.2020 (в тому числі щодо техніки, зазначеної у п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації) зазначено, що основним документом для визначення кiлькостi вiдпрацьованого технiкою часу є акт виконаних робіт (наданих послуг), до обов’язку виконавця (надавача послуг) віднесено надання замовнику (ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ») техніки разом з особою, яка має право на керування такою технiкою. Проте, в недотримання вимог пункту 1.2.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів. Слід зазначити, що в пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» надано довідку з про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, де вказано 95 найменувань обладнання (зазначено, що всі знаходяться в користуванні учасника, 5 об’єктів матеріально-технічної бази, що використвуються учасником відповідно до договорів оренди - офісне приміщення, виробнича база, складські приміщення та договори оренди, користування. При цьому, на жоден з вищевказаних об’єктів оренди чи користування не надано сканкопію документу, який підтверджує право власності орендодавця та/або надавача послуг на вказану техніку, обладнання, приміщення. Крім того, в наданій довідці учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (позиція 1.24) та в додатку №1 до договору № l CB-2020 від 03.02.2020, укладеного з ТзОВ «Сімбо Капітал» (позиція 16) зазначено спеціалізований вантажний фургон малотонажний - В, MERCEDES-BENZ SPRINTER 515 CDI, р/н ВС4728НІ. Водночас, відповідно до наявної інформації у базах даних, відкритих для вільного доступу (сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю Оpendatabot.ua та даних щодо страхових полісів за джерелом policy-web.mtsbu.ua) за вказаним учасником у довідці про наявнiсть обладнання та матерiально-технiчної бази та технологiй державним (реєстраційним) номером вищевказаного автотранспортного засобу, встановлено, що реєстраційний номер ВС4728НІ присвоєний легковому автомобілю RENAULT Logan. Відповідно до частини 15 статті 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Однак, Замовник не скористався своїм правом відповідно до частини 15 статті 29 Закону щодо звернення до відповідних компетентних установ за підтвердженням інформації, наданої учасником, та, з врахуванням невідповідних даних, про які зазначено вище, не відхилив в порядку пункту 1 частини 1 статті 31 Закону пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», який зазначив у пропозиції недостовірну інформацію щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність у них працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: довідкою про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядних організацій, які учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у вказаному додатку форми. Відповідно до пункту 2.1.2. Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні включити в таблицю (п.2.1.) працівників, згідно рекомендацій ПОБ, які є необхідними для виконання робіт за предметом цієї закупівлі не менше 60 осіб. З них, кваліфікованих робітників повинно бути не менше 30 осіб. В довідці про наявнiсть працiвникiв вiдповної квалiфiкацiї, якi мають необхiднi знання та досвід, наданій учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції, в графі «Квалiфiкацiя освiтня та / або трудова» по посадах: слюсар-електрик з ремонту електроустаткування, лицювальник-плиточник, майстер будівельно-монтажних робіт, штукатур, електрозварювальник та інші 26 посад вказано – «середня освіта», без зазначення кваліфікації робітників. На вимогу про усунення невідповідностей, яку Замовником опубліковано відповідно до статті 29 Закону, учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» надано оновлену довідку, в якій замість середньої освіти зазначено «середня спеціальна» без вказання кваліфікації, як вимагалося в тендерній документації, та без будь-якого підтвердження зміни зазначеної інформації. Відповідно до статті 34 Закону України «Про освіту» кваліфікації за обсягом класифікуються на повні та часткові, за змістом - на освітні та професійні. Також, згідно з статтею 34 Закону України «Про освіту» освітня кваліфікація - це визнана закладом освіти чи іншим уповноваженим суб’єктом освітньої діяльності та засвідчена відповідним документом про освіту сукупність встановлених стандартом освіти та здобутих особою результатів навчання (компетентностей), а професійна кваліфікація - це визнана кваліфікаційним центром, суб’єктом освітньої діяльності, іншим уповноваженим суб’єктом та засвідчена відповідним документом стандартизована сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання), що дозволяють виконувати певний вид роботи або здійснювати професійну діяльність. Освітні кваліфікації присуджуються, визнаються і підтверджуються закладами освіти чи іншими суб’єктами освітньої діяльності. Професійні кваліфікації присвоюються, визнаються і підтверджуються суб’єктами, уповноваженими на це законодавством, зокрема суб’єктами освітньої діяльності Відповідно до статті 15 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії відповідного розряду (категорії) присвоюється.випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, який успішно пройшов кваліфікаційну атестацію. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту) від 20.01.1998 №65 кваліфікований робітник – це освітньо-кваліфікаційний рівень робітника, який на основі повної або базової загальної середньої освіти здобув спеціальні уміння та знання, має відповідний досвід їх застосування для вирішення професійних завдань у певній галузі народного господарства. Освітньо-професійна програма підготовки кваліфікованого робітника реалізується професійно-технічними навчальними закладами. Випускникові професійно-технічного навчального закладу, який успішно пройшов кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник» з набутої професії відповідної кваліфікації (розряду, класу, категорії, групи) за Національною рамкою кваліфікацій і видається документ про професійно-технічну освіту. Випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень «кваліфікований робітник», видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України. Проте, інформація щодо наявності в учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» працівників освітньо-кваліфікаційного рівня «кваліфікований робітник» та будь-яке документальне підтвердження наявності таких працівників у оновленій довідці відсутнє, освітня чи трудова кваліфікація у вказаній довідці по вказаних працівниках не зазначена. Отже, надана учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» інформація не підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та не підтвердили їх наявність документально. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», який не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 цього Закону (наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), а визначено вказаного учасника переможцем торгів з наступним укладенням з ним договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 04.09.2020 15:54 - 19.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2020 15:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України від 04.09.2020 про результати моніторингу закупівлі до Львівського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 17.09.2020 17:51

Запити/Пояснення