• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ

Завершена

6 425 832.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 590.80 UAH
Номер: ffb49d68b48b4561bb4096f374950643
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2020 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 21.12.2020 14:47 - 16.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.12.2020 № 253 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 17.12.2020 № 253 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2020-06-25-008219-a 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_10@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» (по 2-ох лотах) встановлено порушення вимоги абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушення, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушення, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою (по 2-ох лотах), тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.07.2020 б/н, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстри отриманих тендерних пропозицій по 2-ох дотах, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей від 09 липня 2020 року ( 09:50 год.) та від 15 липня 2020 року (11:36 год.), протоколи розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення по 2-ох лотах, тендерні пропозиції по 2-ох лотах Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ВТП»» (далі – ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ВТП»»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОДЕТАЛЬ» (далі - ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Техекспрес-М» (далі - ТОВ «Техекспрес-М»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦСЕРВІСБУД» (далі - ТОВ «СПЕЦСЕРВІСБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2020 № 4069/356-20Т по 2-ох лотах, договір про закупівлю послуг від 18.09.2020 № ЦЗВ-01-08420-01, укладений між Замовником та ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» по 2-ох лотах (далі – Договір), додаткову угоду від 18.12.2020 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 24.12.2020. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено вимогу для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ВТП»» та ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» (по 2-ох лотах) вимогам пункту 3 додатку № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону» до тендерної документації Замовника, а саме, учасниками у складі тендерних пропозицій не надано довідку довільної форми (за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою (за умови використання)) з інформацією про відсутність підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону. Відповідно до додатку № 6 «Перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17 Закону, які надає, переможець процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак, переможцем торгів ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» (по 2-ох лотах) не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги додатку № 6 «Перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17 Закону, які надає переможець процедури закупівлі» тендерної документації Замовника. Отже, Замовником в порушення абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону не відхилено переможця процедури закупівлі ТОВ «ЛОКОДЕТАЛЬ» (по 2-ох лотах), як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, а саме частини другої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 13.01.2021 12:09 - 28.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2021 12:09

Оскарження висновку в суді

Опис: 27.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 13.01.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-06-25-008219-a.
Дата публікації: 27.01.2021 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-25-008219-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ (код ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-25-008219-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону: Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. 2. Щодо порушення вимог абзацу третього пункту третього частини першої статті 31 Закону. Учасником торгів ТОВ «Науково-технічний центр «ВТП» на вимогу пункту 3 додатку № 2 тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону (лист від 01.07.2020 № 0107/1, файл з назвою «Лист про відсутність підстав для відмови.pdf»). Учасником торгів ТОВ «Локодеталь» на вимогу пункту 3 додатку № 2 тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону (лист від 03.07.2020 № 386, файл з назвою «Довідка про відмову.pdf»). Зважаючи на вище викладене, пропозиції учасників торгів відповідали вимоги тендерної документації в цій частині. Частиною третьою статті 17 Закону передбачено Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною другою статті 17 Закону передбачена можливість прийняття рішення замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. В той же час повідомляємо про те, що Замовником за раніше укладеними договорами не застосовувались санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зважаючи на вище викладене, Переможцем торгів не порушив вимоги тендерної документації, адже, Замовником в умовах тендерної документації не визначено документ, яким Переможець підтверджує відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону.
Дата публікації звіту: 19.01.2021 13:11

Запити/Пояснення