-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція
Завершена
89 361 101.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 893 611.02 UAH
мін. крок: 1% або 893 611.02 UAH
Номер:
0c8b504c064a42bead2d33e529d60265
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-06-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 17:12 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-06-25-001463-c 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції переможця, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Національна енергетична компанія «Укренерго» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційні технології ЛТД», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.07.2020 № 208/20-КО, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.08.2020 № 39/20-ТС, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2020 та пояснення, отримані 17.08.2020 через електронну систему закупівель, рішення Колегії АМКУ від 17.09.2020 № 17555-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
28.09.2020 17:17 - 13.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2020 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю.
П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”».
Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно:
• привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом;
• забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом;
• забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону.
Відтак станом на 25.06.2020 дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 частини 2 статті. 21 Закону.
При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому Наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро.
Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення."
Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179).
Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua).
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону.
Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.
Дата публікації звіту:
05.10.2020 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
6b263fafc0274e5a8f221eb95be3e994
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.08.2020 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-001463-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення 22.07.2020 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab878634286e43e2872b4937da409507
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
19.08.2020 09:12
Опис:
В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції. 24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».
Номер:
1ca636f9552e4b18b202d240954ffc1f
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 12.08.2020
Дата опублікування:
17.08.2020 11:39
Опис:
В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції.
24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».
Номер:
2d33d387cc8c4963a18d91265a9e8663
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
Дата опублікування:
25.08.2020 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.08.2020 № 236
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-06-25-001463-c.a2, UA-2020-07-15-007400-c.а5, UA-2020-07-15-007400-c.а6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-06-25-001463-c та UA-2020-07-15-007400-c, прийняті наказами Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 та від 17 серпня 2020 року № 232 «Про початок моніторингу закупівель» та вважати їх такими, що зупиненні з 25 серпня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Номер:
10a592ee06e0492992b8a7f60d75f1e7
Назва:
Щодо надання роз'яснення на висновокок від 28.09.2020 по результату моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв'язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330 кВ "Львів південна" - ПС 220 кВ "Розділ" - ПС 220 кВ "Стрий" - ПС 220 кВ "Борислав" - ПС 220 кВ "Воловець" - ПС 400 кВ "Мукачеве" - Державний кордон України. Інв. № новий 45454000-4 Реконструкція
Дата опублікування:
30.09.2020 08:23
Опис:
28 вересня 2020 Державною аудиторською службою було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-2020-06-25-001463-c) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція.
Даним висновком виявлено порушення законодавства у сфері закупівель, в частині вимог пунктів 8 та 9 частини 2 другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), а саме оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію - мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Враховуючи вищевикладене, керуючись абзацом першим частини 8 Закону Замовник - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" просить дати роз’яснення змісту висновку, враховуючи, що відбулося розкриття тендерних пропозицій, оскарження рішення замовника в АМКУ та не реалізована можливість заповнення електронних форм на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик, як то реалізовані пункти 1-7 частини 2 статті 21 Закону, яким чиним Замовнику виправити порушення вказані в висновку, в які електронні форми (поля) при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі потрібно вносити інформацію визначену в пунктах 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону?