-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
парти зі стільцями для початкової школи("Нова українська школа")
Завершена
320 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.50 UAH
Номер:
9f48e2a066974d85a15dde8d190f2eee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 11:04 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020 № 51
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.08.2020 № 51
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-06-24-010585-а 24.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог частиною 16 статті 29 та абзаців 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Бондаренко А.В., як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам встановленим частиною першою статті 17 Закону, та як наслідок визнано даного учасника переможцем торгів.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 19.08.2020 Замовником розірвано договір від 14.08.2020 № 374, згідно додаткової угоди від 19.08.2020 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Знам’янської районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Бондаренка Андрія Вікторовича (далі – ФОП Бондаренко А.В.), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету від 28.07.2020 № 32, договір про закупівлю від 14.08.2020 № 374, додаткова угода до договору від 19.08.2020 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію переможця процедури ФОП Бондаренко А.В., яка не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам встановленим частиною першою статті 17 Закону.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Бондаренко А.В. відсутні наступні документи:
інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації);
інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації);
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації та іншими розділами тендерної документації);
документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів
проект договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації та іншими розділами тендерної документації) та лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами;
тендерна пропозиція (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), надання яких, передбачено пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації;
детальний опис запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, торгової марки, артикулу та технічних характеристик разом із малюнками/фотозображеннями зразків товару;
належним чином завірені копії сертифікатів якості/відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції;
копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизипродукції та/або технічний паспорт, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів;
копії гігієнічного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів (фанера, клеї тощо), з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства;
копії чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015), виданого на виробника товару та учасника закупівлі;
авторизаційний лист від виробника на ім’я учасника з посиланням на предмет та номер закупівлі (у разі якщо учасник не є виробником товару);
декларація якості від виробника, видана на ім’я учасника з вказанням номеру закупівлі та найменування Замовника;
гарантійний лист (у довільній формі) щодо своєчасної поставки товару Замовнику, у випадку його перемоги в процедурі закупівлі;
сканована кольорова копія оригіналу документа, який регулює взаємовідносини виробника та Учасника, якщо останній не є виробником, а саме: договір з виробником товару, дійсний на строк поставки товарів;
лист авторизації виробника (або його офіційного представника) на шкільні меблі із зазначенням найменування замовника та номера тендеру в системі публічних закупівель, як це передбачено вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 3 до тендерної документації;
довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідних для виконання вимог замовника;
довідка про добросовісне виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі
копія аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1.
лист-відгук/накладна/акт виконаних робіт щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів (всіх аналогічних договорів) та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (скановані з оригіналу), надання яких передбачено пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатком 1 до тендерної документації;
довідка в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, як це передбачено вимогою пунктом 1 Додатком 2 до тендерної документації;
копія витягу з реєстру платника єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках) (для фізичних осіб-підприємців), як це передбачено у підпункті 16 пункту 2 розділу V тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Також, відповідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Крім того, в ході моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення ФОП Бондаренко А.В. невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, яке містить вимоги про надання документів, які не передбачені частиною 16 статті 29 Закону.
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 19.08.2020 Замовником розірвано договір від 14.08.2020 № 374, згідно додаткової угоди від 19.08.2020 № 1.
Період усунення порушень:
07.09.2020 09:55 - 22.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2020 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
d9f96a28d991427e8639ae4e17ac4c43
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.08.2020 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-24-010585-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016
№ 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому повідомлення з вимогою про усунення ФОП Бондаренко А.В. невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції оприлюднене Вами в електронній системі закупівель містить вимоги про надання документів, які не передбачені частиною 16 статті 29 Закону?
Так, відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
33a763dc38b9483cadd5ff075a377dd6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.08.2020 15:47
Опис:
Порушення виявлені в ході моніторингу усунені шляхом розірвання договору №374 від14 серпня 2020 року, що підтверджується додатковою угодою №1 від 19 серпня 2020 року.