-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціальний робочий одяг
Завершена
2 898 112.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 981.13 UAH
мін. крок: 1% або 28 981.13 UAH
Номер:
457d63e055ee4e8781b5537d82b5cc5f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-05-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 17:26 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-06-24-009479-a 24.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Компанія Укрінтек», ТОВ «Сватекс», ТОВ «СКЛ Трейд», ПП «Охорона праці», ТОВ «Швейне об’єднання «Робочий стіль», ТОВ «Смарт фабрікс» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр з будівництва та ремонту колії» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Укрінтек» (далі – ТОВ «Компанія Укрінтек»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сватекс» (далі – ТОВ «Сватекс»), товариства з обмеженою відповідальністю «СКЛ Трейд» (далі – ТОВ «СКЛ Трейд»), приватного підприємства «Охорона праці» (далі – ПП «Охорона праці»), товариства з обмеженою відповідальністю «Швейне об'єднання «Робочий стіль»» (далі – ТОВ «Швейне об’єднання «Робочий стіль»), товариства з обмеженою відповідальністю «Смарт фабрікс» (далі – ТОВ «Смарт фабрікс»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
№ 16802-р/пк-пз від 07.09.2020 та пояснення замовника опубліковане в електронній системі закупівель 18.09.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
24.09.2020 17:25 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2020 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
0523513fc8334312b79db080891db17b
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
13.08.2020 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2020 № 227
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-06-24-009479-a.a4,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-06-24-009479-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 13 серпня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Номер:
d59bc25dc6c142d7b521d96b99bbe29d
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2020 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі спеціального робочого одягу (код ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-24-009479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів з наступних питань:
Коли затверджено протокол розгляду тендерних пропозицій та чому його не оприлюднено в електронні системі закупівель?
Які підстави відхилення тендерних пропозицій: ТОВ «Компанія Укрінтек», ТОВ «Охорона праці», ТОВ «Швейне об’єднання «Робочий стіль», ТОВ «Смарт фабрікс»? (Зазначити пункти тендерної документації, вимогам яким не відповідали тендерні пропозиції учасників).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cdf9a3c8d67c439aade8aa58364b43a8
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України - 15.09.2020 15:17
Дата опублікування:
17.09.2020 17:31
Опис:
1.Протокол розгляду тендерних (скан-копія додається) до вищезазначеного аукціону було затверджено тендерним комітетом філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» 4 серпня 2020 року під №47/3. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 04.08.2020 №47/3 не була оприлюднена, тому що згідно технічного завдання електронної системи Prozorro при відкритих торгах з публікацією англійською мовою при переході зі стадії «ПРЕКВАЛІФІКАЦІЯ» до стадії «АУКЦІОН» не надається можливості для завантаження та публікацій протоколів чи інших документів, так як даний протокол формується системою автоматично і заповнюється виконавцем ЗАМОВНИКА. Нами, в свою чергу, була виконана дана процедура і протокол був автоматично системою був оприлюднений.
На даний момент, протокол розгляду тендерних пропозицій, сформований системою автоматично і нами заповнений, системою був автоматично видалений за рішенням Антимонопольного комітету України (№ 16802-р/пк-пз від 07.09.2020) про скасування рішення тендерного комітету філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця» про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек». Дане пояснення отримано на гарячій лінії торгового майданчика «SmartTender».
2.Щодо підстав відхилення тендерних пропозицій учасників наступні (зазначені в скан-копії вищевказаного протоколу, що додається):
-ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ФАБРІКС»: Тендерна пропозиція відхилена на підставі пункту 1 та пункту 2, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації.
-ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"»:Тендерна пропозиція відхилена на підставі
пункту 1 та пункту 2, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації.
-ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХОРОНА ПРАЦІ»:Тендерна пропозиція відхилена на підставі пункту 1 та пункту 2, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ УКРІНТЕК»: Тендерна пропозиція відхилена на підставі пункту 1 та пункту 2, частини 1, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації.
Пункти тендерної документації, вимогам яким не відповідали тендерні пропозиції учасників:
ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ФАБРІКС»:
Не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, ДОДАТОК 5 тендерної документації, а саме:
- термін дії сертифікату відповідності до 06.08.2020, не надано лист про продовження дії сертифікату;
- в наданому протоколі випробувань на виріб, який не являється предметом закупівлі відсутні характеристик тканини, а саме: стійкість до розривних навантажень: Основа/Уток не менше 1300/900Н; стійкість до стирання не менше 4700 циклів; стійкість фарбування: до прання 4 бали, до поту 4 бали, до тертя 4 бали);
- учасник не надав ескіз готового виробу (можна фото) з позначенням нанесення логотипу та надписів, відповідно вимог п.4 Додатку 5 ТД;
- учасник не надав скановані офіційні копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється продукція (надана ксерокопія нормативного документу завірена печаткою і підписом Учасника не являється офіційною);
- в паспорті якості зазначені нормативні документи (ГОСТ 10581; 12.4.103) - не дійсні на території України.
Не відповідає вимогам тендерної документації, не надано документи Кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону. ДОДАТОК 7 тендерної документації, а саме:
- надано довідку, щодо виконання аналогічних договорів, з іншою конкретною назвою предмету закупівлі, а саме надано довідку про виконання договору на костюм чоловічий "ЕНЕРГЕТИК-Л", що не відповідає назві предмету закупівлі – «Костюм чоловічий бавовняний із пилонепроникненої тканини; Костюм робочий з пилозахисним просоченням жіночий»;
- довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за підписом учасника;
- скан-копії трудових книжок або трудових договорів робітників, які будуть залучатися до виготовлення, постачання, завантаження товару, дійсні на час розкриття пропозиції конкурсних торгів;
- довідку у довільній формі про наявність автотранспорту пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі. Копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, зазначений у довідці, для перевезення товару, який є предметом закупівлі, протягом дії договору. На вказаний у довідці автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. В разі, якщо автотранспорт відсутній, надати договори на послуги перевезення, транспортні послуги, тощо;
- довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання договору. Якщо учасник не являється виробником продукції, надати також аналогічну довідку від виробника, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"»:
Не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, ДОДАТОК 5 тендерної документації, а саме:
- в наданому протоколі випробувань на виріб, який не являється предметом закупівлі відсутні характеристик тканини, а саме: стійкість до розривних навантажень: Основа/Уток не менше 1300/900Н; стійкість до стирання не менше 4700 циклів; стійкість фарбування: до прання 4 бали, до поту 4 бали, до тертя 4 бали);
- ескіз готового виробу наданий Учасником не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації (надано куртка на резинці – вимагалася пряма, рукава на резинці – вимагалися манжети на ґудзиках, не позначено логотип));
- учасник не надав скановані офіційні копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється продукція (надана ксерокопія нормативного документу завірена печаткою і підписом Учасника не являється офіційною);
- в паспорті якості зазначені нормативні документи (ГОСТ 10581; 12.4.103) - не дійсні на території України.
Не відповідає вимогам тендерної документації, не надано документи Кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону. ДОДАТОК 7 тендерної документації, а саме:
- надано довідку, щодо виконання аналогічних договорів, з іншою конкретною назвою предмету закупівлі, а саме надано довідку про виконання договору на "Спеціальний робочий одяг", що не відповідає назві предмету закупівлі – «Костюм чоловічий бавовняний із пилонепроникненої тканини; Костюм робочий з пилозахисним просоченням жіночий»;
- довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за підписом учасника;
- скан-копії трудових книжок або трудових договорів робітників, які будуть залучатися до виготовлення, постачання, завантаження товару, дійсні на час розкриття пропозиції конкурсних торгів;
- довідку у довільній формі про наявність автотранспорту пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі. Копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, зазначений у довідці, для перевезення товару, який є предметом закупівлі, протягом дії договору. На вказаний у довідці автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. В разі, якщо автотранспорт відсутній, надати договори на послуги перевезення, транспортні послуги, тощо;
- довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання договору. Якщо учасник не являється виробником продукції, надати також аналогічну довідку від виробника, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ОХОРОНА ПРАЦІ»:
Відповідно до вимог п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
- тендерна пропозиція не має ЕЦП/КЕП.
Не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, ДОДАТОК 5 тендерної документації, а саме:
- учасник не надав скановані офіційні копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється продукція (надана ксерокопія нормативного документу завірена печаткою і підписом Учасника не являється офіційною);
- не надано відповідний гарантійний лист, відповідно вимог зазначених п. 10 ДОДАТКУ 5 тендерної документації;
- не надано довідку в довільній формі, відповідно вимог зазначених п. 11 ДОДАТКУ 5 тендерної документації.
Не відповідає вимогам тендерної документації, не надано документи Кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону. ДОДАТОК 7 тендерної документації, а саме:
- надано довідку, щодо виконання аналогічних договорів, з іншою конкретною назвою предмету закупівлі, а саме надано довідку про виконання договору на "Спеціальний робочий одяг", що не відповідає назві предмету закупівлі – «Костюм чоловічий бавовняний із пилонепроникненої тканини; Костюм робочий з пилозахисним просоченням жіночий»;
- відповідно до вимог п. 1, п. п. 1.4. ДОДАТКУ 7 тендерної документації серед наданих трудових книжок відсутні скан-копії трудових книжок робітників, які будуть залучатися до виготовлення товару;
- відповідно до вимог п. 1, п. п. 1.5. ДОДАТКУ 7 тендерної документації, надані договори з перевізниками втратили свою чинність.
ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ УКРІНТЕК»:
Не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі, ДОДАТОК 5 тендерної документації, а саме:
- учасник не надав скановані офіційні копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється продукція (надана ксерокопія нормативного документу завірена печаткою і підписом Учасника не являється офіційною).
Не відповідає вимогам тендерної документації, не надано документи Кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону. ДОДАТОК 7 тендерної документації, а саме:
- надано довідку, щодо виконання аналогічних договорів, з іншою конкретною назвою предмету закупівлі, а саме надано довідку про виконання договору на «Спеціальний робочий одяг (Костюм бавовняний)» та «Спеціальний робочий одяг (Костюм робочі)», що не відповідає назві предмету закупівлі – «Костюм чоловічий бавовняний із пилонепроникненої тканини; Костюм робочий з пилозахисним просоченням жіночий»;
- відповідно до вимог п. 1, п. п. 1.5. ДОДАТКУ 7 тендерної документації надана довідка про наявність автотранспорту пристосованого для перевезення товару, який є предметом закупівлі, містить 5 найменувань автотранспорту - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів надано лише 2 (дві). Надані договори оренди переліченого автотранспорту втратили свою чинність (або не надано зі сторони орендодавця заперечень чи навпаки, п. 5.3 Договору оренди автотранспорту)).