-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу
Торги відмінено
342 987.88
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 714.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 714.94 UAH
Номер:
7e898557482a4b1582ebda3132c5516d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-08-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2020 00:00
Період моніторингу:
08.07.2020 16:22 - 30.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2020 № 42
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.07.2020 № 42
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-06-24-008339-а 24.06.2020 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі установлено вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку № 708.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено неузгодженість інформації.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час, відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 10.07.2020 Замовником прийнято рішення про відміну торгів через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель сектору освіти Вільшанської районної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол засідання тендерного комітету від 10.07.2020 № 72 та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель.
При проведенні моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708) під час закупівлі послуг предмет закупівлі визначено за ДК 021:2015: 45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації за показником шостої цифри Єдиного закупівельного словника.
Також, за результатом проведеного моніторингу установлено неузгодженість інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: у тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений 09.06.2020, при тому, що у оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний 11.07.2020.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 10.07.2020 Замовником прийнято рішення про відміну торгів через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
15.07.2020 13:42 - 30.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2020 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
5d72850539354145ae2099618d63d478
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2020 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-24-008339-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1) Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі предмет закупівлі визначений Вами за ДК 021:2015: 45312100-8 – Встановлення систем пожежної сигналізації за показником шостої цифри Єдиного закупівельного словника, чим недотримано вимоги пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708)?
Так, відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
2) Чому у тендерній документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений Вами 09.06.2020, при тому, що у оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний Вами 11.07.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.