• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

200 652 967.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20 065.30 UAH
Номер: aa689a9318254c8f8ba70e1aa4b33075
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-22-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.10.2020 16:30 - 12.11.2020 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 22.10.2020 № 204 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. В.о. начальника Леся ПИШНИК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-24-003523-a, 24.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю частини 2 статті 21 та частини 2 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання розгляду звернення встановлено порушення частини 3 статті 31 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-18-000705-a), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи із організації та проведення процедур закупівель та внесені зміни до неї; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» щодо правомірності їх відхилення; тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» та Консорціум «Блек Сі Консорціум», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір уклати договір, договір від 10.09.2020 № Б-А-22, додаткові угоди від 20.10.2020 № 1 та від 22.10.2020 № 2 до договору від 10.09.2020 № Б-А-22, відповідь Замовника від 30.10.2020 на запит Західного офісу Держаудитслужби. Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-18-000705-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону). На порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу. Таким чином, на порушення частини 3 статті 31 Закону Замовником не надано відповідь на запит учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі, підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не відповідають вимогам, встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. З врахуванням пояснення, наданого на запит, на порушення частини 2 статті 31 Закону Замовником в інформаціі про відхилення тендерної пропозиції оприлюдненній в електронній системі закупівель не зазначено підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Період усунення порушень: 13.11.2020 10:15 - 28.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 13.11.2020 10:15

Запити/Пояснення