-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
200 652 967.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20 065.30 UAH
мін. крок: 0% або 20 065.30 UAH
Номер:
aa689a9318254c8f8ba70e1aa4b33075
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-22-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2020 00:00
Період моніторингу:
22.10.2020 16:30 - 12.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
22.10.2020 № 204
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2020 № 204.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-24-003523-a, 24.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю частини 2 статті 21 та частини 2 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду звернення встановлено порушення частини 3 статті 31 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-18-000705-a), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи із організації та проведення процедур закупівель та внесені зміни до неї; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» щодо правомірності їх відхилення; тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» та Консорціум «Блек Сі Консорціум», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір уклати договір, договір від 10.09.2020 № Б-А-22, додаткові угоди від 20.10.2020 № 1 та від 22.10.2020 № 2 до договору від 10.09.2020 № Б-А-22, відповідь Замовника від 30.10.2020 на запит Західного офісу Держаудитслужби.
Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-18-000705-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника (пункт 1 частини 2 статті 4 Закону).
На порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.
Таким чином, на порушення частини 3 статті 31 Закону Замовником не надано відповідь на запит учасника щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі, підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не відповідають вимогам, встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції.
З врахуванням пояснення, наданого на запит, на порушення частини 2 статті 31 Закону Замовником в інформаціі про відхилення тендерної пропозиції оприлюдненній в електронній системі закупівель не зазначено підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Період усунення порушень:
13.11.2020 10:15 - 28.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2020 10:15
Запити/Пояснення
Номер:
d95d7f8cd46944a489be0a7966d0231d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2020 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2020 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
Замовнику - Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Дата:29.10.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-24-003523-a, яка проводилась Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)
Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?
Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Чому Замовником не надано відповідь на вимогу щодо надання інформації в порядку частини 3 статті 31 Закону протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2b6dbb713dad43ca8f35fa4a6e1df1db
Назва:
Відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
30.10.2020 11:37
Опис:
Начальник відділу контролю
Західного офісу Держаудитслужби
у сфері закупівель
Уляні ГРИГОРЧУК
Запит про надання пояснень Замовнику - Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області Дата:29.10.2020 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-24-003523-a, яка проводилась Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?
1)Тендерні пропозиції учасників ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», яких не допущено до аукціону, та чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено:
- учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Перевіривши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Ростдорстрой " вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2.За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено:
-учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Служба автомобільних доріг правомірно відхилила тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» оскільки додатком 1 до тендерної документації передбачено що юридична особа, яка є учасником, (крім нерезидентів) має/не має* антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник надає у складі своєї пропозиції копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Надійшла відповідь від електронного майданчику Е-Тендер щодо запиту від Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області стосовно не можливості завантаження на електронний майданчику протокол розгляду пропозицій:
За процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, відповідно до норм частини 2 статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) Однак, у протоколі розгляду тендерних пропозиції за процедурою UA-2020-06-24-003523-a, опублікованому Замовником 19.08.2020, зазначено, що тендерні пропозиції учасників ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТзОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» зазначено, що пропозиції зазначених Учасників не відповідають встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону та не допущено до аукціону, проте у протоколі розгляду тендерних пропозицій не зазначено які саме умови тендерної документації порушено та у чому полягає невідповідність тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання чому у протоколі розгляду тендерних пропозицій за процедурою UA-2020-06-24-003523-a не зазначено вказаної інформації?Чому на майданчику не має можливості опублікувати протокол розгляду а тільки зазначення в електронному полі "Обґрунтування скасування" пункти Закону про відхилення тендерних пропозицій?
Повідомляємо Вам, що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості.
Протокол розгляду формується системою автоматично після розгляду учасників та натискання кнопки "Сформувати протокол розгляду". Після чого він формується на порталі Prozorro. Додаткову інформацію стосовно відхилення учасників Замовник зазначає в електронному полі "Обґрунтування скасування".
Щодо наявної у вищезазначеному протоколі інформації радимо Вам звернутись безпосередньо до ДП "Прозорро".
З повагою,
Маківська Марія
Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами майданчику E-Tender
Т.: 0 800 30 77 55
E.: m.makivska@e-tender.ua
Крім цього, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Чому Замовником не надано відповідь на вимогу щодо надання інформації в порядку частини 3 статті 31 Закону протягом п’яти днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
2)Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На веб-порталі Уповноваженого органу органу з питань закупівель Учасником торгів ТзОВ «РОСТДОРСТРОЙ» 21.08.2020 опубліковано вимогу щодо надання інформації-відповіді в порядку частини 3 статті 31 Закону, проте станом на момент здійснення моніторингу Замовником не надано відповіді на зазначену вимогу.
По закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 21.08.2020р. о 21:54(п’ятниця) надійшла вимога від ТОВ"РОСТДОРСТРОЙ,22.08.2020,23.08.2020,24.08.2020 були вихідні дні,25.08.2020р.о перший робочий день не було змоги відповісти на відповідь,так як вимога була заблокована,Служба автомобільних доріг звернулась до електронного майданчику Е-Тендер,та отримала наступну відповідь:
Добрий день.
Повідомляємо Вам, що електронний торговельний майданчик E-tender.biz працює відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро".
У закупівлі UA-2020-06-24-003523-a учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" була подана вимога на рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції 21-08-2020 року, о 21:54:57.
Термін надання відповіді Замовником на вищезазначену вимогу становить 5 календарних днів з моменту надходження, але до закінчення періоду "Прекваліфікація (період оскаржень)".
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном відбулося 25-08-2020 року, о 00:00 та закупівля перейшла у статус "Період аукціону".
Згідно з технічним завданням ДП "Прозорро" надати відповідь на вимогу у такому статусі закупівлі немає технічної можливості.
Дякуємо за звернення.
З повагою,
Маківська Марія
Провідний спеціаліст відділу по роботі з клієнтами майданчику E-Tender
Т.: 0 800 30 77 55
E.: m.makivska@e-tender.ua
Виходячи з вищенаведеного у Служби автомобільних доріг не було змоги відповісти на вимогу по процедурі закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)так як станом на 09:00 25.08.2020р. тендер(закупівля) вже була заблокована перед аукціоном.
Провідний фахівець з публічних закупівель
(уповноважена особа із організації
проведення процедур закупівель) Свізінська Г.А.
Номер:
91d077013a624bcf847988f506135a48
Назва:
Відповідь на висновок
Дата опублікування:
19.11.2020 19:18
Опис:
Начальник відділу контролю
Західного офісу Держаудитслужби
у сфері закупівель
Уляні ГРИГОРЧУК
Заперечення на висновок
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області в наданні пояснень від 30.10.2020р. відповіла на питання та чітко аргументувала свої дії стосовно причини відхилення учасників та чому на сайті не опублікован протокол розгляду щодо відхилення учасників.
За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» встановлено:
- учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Перевіривши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю " Ростдорстрой " вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2.За результатами розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» встановлено:
-учасник не долучив до тендерної пропозиції антикорупційну програму або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Перевіривши тендерну пропозицію ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» вирішено відхилити пропозицію учасника згідно п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Служба автомобільних доріг правомірно відхилила тендерні пропозиції учасників ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» оскільки додатком 1 до тендерної документації передбачено що юридична особа, яка є учасником, (крім нерезидентів) має/не має* антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник надає у складі своєї пропозиції копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала технічної змоги опублікувати протокол розгляду та вказати причини відхилення чим підтверджується відповідь з електронного майданчику «Е-Тендер»,де була отримана відповідь що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості.
Протокол розгляду формується системою автоматично після розгляду учасників та натискання кнопки "Сформувати протокол розгляду". Після чого він формується на порталі Prozorro.
Слід зазначити ,що при натисканні кнопки відхилити тендерну пропозицію у Замовника є технічна можливість тільки обрати пункт Закону статті 31.(Відхилення тендерних пропозицій)
Також,Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області 30.10.2020 надала аргументовані пояснення щодо відповіді на вимогу:
По закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 21.08.2020р. о 21:54(п’ятниця) надійшла вимога від ТОВ"РОСТДОРСТРОЙ,22.08.2020,23.08.2020,24.08.2020 були вихідні дні,25.08.2020р.о перший робочий день не було змоги відповісти на відповідь,так як вимога була заблокована, Служба автомобільних доріг звернулась до електронного майданчику Е-Тендер,та отримала наступну відповідь,що відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро" на такому етапі закупівлі як "Прекваліфікація" завантажувати документи у Замовника немає технічної можливості,а саме, що електронний торговельний майданчик E-tender.biz працює відповідно до технічної реалізації ДП "Прозорро".У закупівлі UA-2020-06-24-003523-a учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" була подана вимога на рішення Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції 21-08-2020 року, о 21:54:57.Термін надання відповіді Замовником на вищезазначену вимогу становить 5 календарних днів з моменту надходження, але до закінчення періоду "Прекваліфікація (період оскаржень)".Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном відбулося 25-08-2020 року, о 00:00 та закупівля перейшла у статус "Період аукціону".Згідно з технічним завданням ДП "Прозорро" надати відповідь на вимогу у такому статусі закупівлі немає технічної можливості.
Виходячи з вищенаведеного у Служби автомобільних доріг не було змоги відповісти на вимогу по процедурі закупівлі UA-2020-06-24-003523-a Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)так як станом на 09:00 25.08.2020р.,(тобто перший робочий день) тендер(закупівля) вже була заблокована перед аукціоном.
Стосовно викладених у висновку порушень законодавства при проведенні закупівель слід зазначити наступне. Так, моніторингом установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» щодо не розміщення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Як пояснювалося Службою під час проведення моніторингу, розміщення такої інформації, незважаючи на вимоги Закону, на теперішній час технічно не реалізовано. Вказане також підтверджене відділом по роботі з клієнтами майданчику E-Tender на запити Служби. Згідно наданої відповіді вищезазначений функціонал буде реалізований ДП «Прозорро» у майбутньому. Крім того, самою формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року №490, що діяв на дату подання Службою оголошення (24.06.2020 року), не було передбачено розміщення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (а лише його розмір та вид). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» Службою вся інформація про мову зазначена для учасників в тендерній документації, а саме у розділі 1 частини 7, яка є в загальному доступі. У разі появи технічної можливості внесення інформації, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області буде забезпечене її відображення у оголошенні. Проте, на даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у оголошенні відсутні.
Та,стосовно порушення вимог частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-18-000705-a не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника відображення закупівлі у річному плані, слід зазначити що на дату завантаження плану 18.06.2020р. незважаючи на вимоги Закону, на електронному майданчику на момент подання плану технічно не реалізовано відображення та інформації про місцезнаходження та категорію Замовника . На даний час будь-які порушення з боку Служби в частині повноти розміщення інформації у плані закупівель відсутні.