-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Утримання та реконструкція парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Парк ХІХ ст.» в смт. Поморяни Золочівського району Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
оголошення відповідно до статті 21 закону - додається
Завершена
10 677 274.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 386.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 386.37 UAH
Номер:
f57946e2cca4450bbe6f6f8e8484d989
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-25-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.08.2020 00:00
Період моніторингу:
25.08.2020 16:36 - 16.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.08.2020 № 152
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.08.2020 № 152.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-24-002672-a 24.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що оприлюднюються, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-06-24-000456-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету зі змінами від 09.07.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Підприємства об'єднання громадян «Центр Комплекс»; протокол від 22.07.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір від 06.08.2020 № 2.
Слід зазначити, що в формі оголошенні про проведення відкритих торгів при очікуваній вартості 10 677 274,00 грн Замовником в пункті 10-2 зазначено кошти місцевого бюджету в сумі 2 000 000,00 грн та інші кошти - 600 000,00 грн., що в підсумку не відповідає очікуваній вартості.
Згідно тендерної документації Замовника (Додаток 1, пункт 1) на виконання кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наявність автомобільної техніки та підтвердити копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів/ технічними паспорта, зокрема, Учасник повинен підтвердити наявність у нього автомобілів бортових ( самоскидів), крану баштового, автокрану, екскаваторів, бульдозера, дорожніх котків.
Однак, учасником торгів Підприємство об'єднання громадян «Центр Комплекс» у поданій довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази не підтверджено наявність техніки, зокрема котків дорожніх, які зазначено у поданій підсумковій відомісті ресурсів та враховані при визначенні договірної ціни. Зокрема, у довідці зазначено котки дорожні самохідні марки AMMAN AV40E (маса 4000 кг ) та BOMAG BW138AD (маса 4200 кг), а у підсумковій відомісті ресурсів зазначено котки дорожні самохідні масою 25000 кг, 8000 кг, 13000 кг, 16000 кг, 19000 кг.
Проведеним моніторингом встановлено, що згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Відповідно, до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проте, на порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником оприлюднено договір №2 від 06.08.2020 року без Договірної ціни (Додаток №1) та Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 2), які зазначені у даному Договорі.
Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
Період усунення порушень:
31.08.2020 16:56 - 15.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2020 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо результатів розгляду висновку моніторингу.
Дата публікації звіту:
07.09.2020 16:31