-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання пожежною сигналізацією та системою оповіщення про пожежу у будівлі середньої школи, що знаходиться за адресою: вул. Садова 1, с. Попасне, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Завершена
768 089.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 840.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 840.45 UAH
Номер:
e7ccd164606744a2895d195c34e1fef3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-16-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2020 00:00
Період моніторингу:
19.10.2020 13:49 - 09.11.2020 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 №187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-06-23-008286-a 23.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, при оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону, під час розкриття тендерних пропозицій та їх розгляді порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 30.06.2020 № 34 (зі змінами), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство», ПП «ОХОРОНА-004», протоколи засідання тендерного комітету від 17.07.2020 № 52, від 22.07.2020 № 66, від 02.09.2020 № 122, від 16.09.2020 № 147, від 19.09.2020 № 191, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.08.2020 № 16013-р/пк-пз, від 08.10.2020 № № 18980-р/пк-пз, 18988-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2020 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
29.10.2020 15:50 - 13.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2020 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом освіти Новомосковської РДА вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в ході проведення моніторингу закупівлі -UA-2020-06-23-008286-a -Північним офісом Держаудитслужби , зокрема, щодо недопущення таких порушень, по відділу освіти, видано Наказ №292-з від 02.11.2020 ,який зобов’язує недопущення таких порушень в подальшому при оприлюднені оголошень майбутніх закупівель.
Дата публікації звіту:
04.11.2020 13:01
Запити/Пояснення
Номер:
b6b1c3ad9cea4c82bbd91a113043b1da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2020 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю послуг з обладнання пожежною сигналізацією та системою оповіщення про пожежу у будівлі середньої школи, за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-23-008286-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання: Чому протокол засідання тендерного комітету від 19.09.2020 № 191 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 19.10.2020 ?Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
af9d55d34ca84d02ac0b8440d5c5a4bd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.10.2020 13:38
Опис:
На Ваш запит від 26 жовтня 2020 року надаємо пояснення, що нами було допущено технічну помилку при зазначенні дати створення протоколу №191, вказавши дату - "191" вересня 2020 року. Так, як немає технічної можливості виправити та (або) завантажити відредактоований протокол, просимо вважати датою створення протоколу №191 - "19 жовтня 2020 року". (Протоколи тендерного комітету - додається № 204 від 27.10.2020р., №190 від 19.10.2020р., №192 від 19.10.2020р.)