• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Препарати лікарські

Торги відмінено

1 234 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 170.00 UAH
Номер: 4ba39aece36042a7ad44b29b4f45216d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-21-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 21.07.2020 10:47 - 12.08.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.07.2020 № 27 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.07.2020 №27 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2020-06-23-004207-a 23.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пунктів 8 та 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРЕРА». Крім того, установлено порушення вимог пункту 2 наказу №490 в частині складання форм документів. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол б/д б/н), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім Медсвіт», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕРА» (далі – ТОВ «УКРЕРА»), протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 16.07.2020 №№ 93, 94, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2020 року. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Моніторингом установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 23.06.2020 в електронній системі закупівель тендерної документації з додатками, Замовником оприлюднено 26.06.2020 тендерну документацію з додатками в новій редакції, в якій змінено пункт 51 таблиці додатку 2 до тендерної документації з «ОКСИТОЦИН-БІОЛІК розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 10 ампул в пачці» на «ОКСИТОЦИН Gedeon Richter розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 10 ампул в пачці». Також, 03.07.2020 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено оновлену тендерну документацію з додатками, в якій змінено пункт 51 таблиці додатку 2 до тендерної документації з «ОКСИТОЦИН Gedeon Richter розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 10 ампул в пачці» на «ОКСИТОЦИН Gedeon Richter розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 5 ампул в пачці». При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив 26.06.2020 та 03.07.2020 в окремих документах перелік змін, що вносилися до тендерної документації. Моніторингом установлено, що Замовником у пункті 4.1 розділу 4 тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону Замовником у проекті договору (додаток 5 до тендерної документації) не зазначено порядок змін його умов. У додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками торгів інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону, якою зокрема визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того, Замовник у пункті 4 додатку 2 до тендерної документації визначив, що залишковий термін придатності товару на момент поставки має складати не менше 80% від встановленого інструкцією терміну придатності, що не відповідає пункту 2.3 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації), в якому Замовник зазначив, що термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від встановлених інструкцією термінів зберігання для кожної окремої позиції. Моніторингом установлено, що Замовник у пункті 9-1 «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» форми оголошення про проведення відкритих торгів зазначив інформацію щодо здійснення післяоплати протягом 15 днів, що не відповідає інформації, зазначеній у пункті 4.1 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації), яким передбачено здійснення оплати протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі товару та видаткової накладної, чим порушив вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490). За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 51 таблиці додатку 2 до тендерної документації передбачено придбання лікарського засобу «ОКСИТОЦИН Gedeon Richter розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 5 ампул в пачці» в кількості 1200 штук. Також, пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації визначено, що залишковий термін придатності товару на момент поставки має складати не менше 80% від встановленого інструкцією терміну придатності про що учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару на лікарські засоби, кількість яких складає 800 одиниць виміру та більше (якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника). Учасником ТОВ «УКРЕРА» у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію (за формою визначеною додатком 4 до тендерної документації) від 07.07.2020 № 13410, в пункті 51 якої запропоновано до постачання лікарський засіб «Окситоцин-Біолік, розчин для ін’єкції, 5 МО/мл по 1 мл в ампулах №10», гарантійні листи від 03.07.2020 № 1334/10/104 (виданий АТ «Біолік») та від 06.07.2020 № 1/2011 (виданий ТОВ «АМЕТРІН ФК») про наявний термін придатності лікарського засобу «Окситоцин-Біолік, розчин для ін’єкції, 5 МО/мл по 1 мл в ампулах №10», що не відповідає вимогам пункту 51 таблиці додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРЕРА» у зв’язку з невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ним.
Період усунення порушень: 24.07.2020 10:03 - 08.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.07.2020 10:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерну документацію викладено з додатками в новій редакції, в якій змінено пункт 51 таблиці додатку 2 до тендерної документації з «ОКСИТОЦИН-БІОЛІК розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 10 ампул в пачці» на «ОКСИТОЦИН Gedeon Richter розчин для ін'єкцій, 5 МО/мл по 1 мл в ампулі по 10 ампул в пачці» в кількості 1200 штук. Учасником ТОВ «УКРЕРА» у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію (за формою визначеною додатком 4 до тендерної документації) від 07.07.2020 № 13410, в пункті 51 якої запропоновано до постачання лікарський засіб «Окситоцин-Біолік, розчин для ін’єкції, 5 МО/мл по 1 мл в ампулах №10 в кількості 600 шт. А це не відповідає умовам тендерної пропозиції. Тому торги відмінено
Дата публікації звіту: 27.07.2020 16:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 07.08.2020 08:18