-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Аналізатори та детектори
Коагулометр напіватоматичний 4-канальний, автоматичний гематологічний аналізатор, аналізатор сечі
Торги відмінено
1 022 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 190.00 UAH
мін. крок: 0% або 190.00 UAH
Номер:
61ed359dd2db4d79bdfc9ec5d78e55ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2020 00:00
Період моніторингу:
23.07.2020 11:47 - 14.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.07.2020 № 27
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 23.07.2020 року № 27
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-23-000306-a від 23.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини п’ятої статті 17, пунктів 10, 14 і 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка №1» Чернівецької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.06.2020 №21, зі змінами (далі – тендерна документація); вимогу про усунення порушень від 25.06.2020, роз’яснення Замовника від 26.06.2020; реєстри отриманих тендерних пропозицій по лотах 1-3; тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Слободенюк Ольга Василівна (по лотах 1 і 3) та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗахідЛабТест»; протоколи розкриття тендерних пропозицій по лотах 1-3; повідомлення про намір укласти договір від 20.07.2020, відповідь Замовника на пояснення від 27.07.2020.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів у сфері публічних закупівель встановлено:
- на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель (UA-P-2020-06-22-004961-c) не містить інформації про назви частин предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота;
- на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив відомості про питому вагу критерію оцінки «ціна», кінцевий строк подання тендерних пропозицій та електрону адресу однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги пунктів 10, 14 і 17 частини другої статті 22 Закону.
Також, на порушення частини п’ятої статті 17 Закону Замовник у пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» та Додатку 4 до тендерної документації зазначив, що переможець торгів повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено, що в електронній системі закупівель Замовник 24.07.2020 і 26.07.2020 розмістив тендерну документацію із змінами.
Відповідно до частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Проте, на порушення пункту 3 частини першої статті 10, абзацу 2 частини другої статті 24 Закону Замовник в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що внесені до тендерної документації 24.07.2020 і 26.07.2020.
Період усунення порушень:
30.07.2020 14:20 - 14.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2020 14:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протоколом №27 засідання тендерного комітету КНП "Міська поліклініка №1" від 03.08.2020р. вирішено відмінити торги у випадку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення, відповідно до оприлюднених висновків Управліеея Західного офісу Держдаудитслужби в Чернівецькій області.
Дата публікації звіту:
03.08.2020 12:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
.
Дата публікації:
07.08.2020 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
9f01267eb70b436f923f989eed299643
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2020 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Аналізатори та детектори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-23-000306-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому Вами під час внесення змін до тендерної документації не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вноситься?
2) Чому у тендерні документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, питому вагу критерію оцінки «ціна» та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.