• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приміщень приймального відділення Комунального некомерційного підприємства "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради з метою приведення до норм відділення екстреної медичної допомоги за адресою: проспект Ушакова, 67, м. Херсон» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)

Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами

Завершена

3 624 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.8% або 100 000.00 UAH
Номер: 3628df93755f47d4bd47feb7a18a805c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-06-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 06.08.2020 18:32 - 29.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.08.2020 № 222 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 06.08.2020 № 222 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-06-22-004318-b 22.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІБП «Гарант» та ТОВ «Будівельні технології південь» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз'яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.06.2020 року, вимоги про усунення порушення учасника ТОВ «Група компаній «Теплотехніка» від 23.06.2020, рішення Замовника від 26.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» (далі – ТОВ «ІБП «Гарант») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельні технології південь» (далі – ТОВ «Будівельні технології південь»), протоколи засідання тендерного комітету від 15.07.2020 № 137, від 20.07.2020 № 143, та від 22.07.2020 № 151, вимоги про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2020, договір від 04.08.2020 № 26 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника оприлюднені на запит Держаудитслужби на вебпорталі Уповноваженого органу від 18.08.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколу від 22.07.2020 № 151 відхилив пропозицію ТОВ «ІБП «Гарант», у зв’язку з тим, що учасником не виправлено виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в аналогічному договорі 28.02.2019 №10-10/76, що поданий ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до умов пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі своєї пропозиції надає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд (далі – довідка «Про виконання аналогічного договору»). З копією вказаного у довідці договору знятого з оригіналу. На підтвердження зазначених вимог ТОВ «ІБП «Гарант» у своїй тендерній пропозиції надав таблицю, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, та копії договорів від 04.01.2019 № 3 та від 28.02.2019 № 10-10/76 з усіма невід’ємними додатками до них. Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІБП «Гарант». Різниця (за результатами аукціону) між вартістю тендерних пропозицій ТОВ «ІБП «Гарант» та ТОВ «Будівельні технології південь», з яким Замовник уклав Договір, складає 49 787,00 гривень. Крім того, відповідно до умов пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації до довідки «Про виконання аналогічного договору» надається оригінал листа-відгуку від замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень замовника, факт повного виконання робіт та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію. Проте, ТОВ «Будівельні технології південь» у складі тендерної пропозиції в наданому Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополь листі-відгуку від 30.06.2020 № 8190/8/21-22-12-08, щодо виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт першого поверху та санітарного приміщення четвертого поверху адміністративного будинку за адресою: м. Херсон, проспект Ушакова,75» відсутня інформація про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію, чим недотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації. Однак, на абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельні технології південь» який не відповідав кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 27.08.2020 22:04 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 22:04

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 10.09.2020 № 05-08-1610/0/20/317.2.2. до Херсонського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 11.09.2020 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приміщень приймального відділення Комунального некомерційного підприємства "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради з метою приведення до норм відділення екстреної медичної допомоги за адресою: проспект Ушакова, 67, м. Херсон» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-22-004318-b) оприлюдненого в електронній системі закупівель 27 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що: 1. «Замовник відповідно до протоколу від 22.07.2020 № 151 відхилив пропозицію ТОВ «ІБП «Гарант», у зв’язку з тим, що учасником не виправлено виявлені після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в аналогічному договорі 28.02.2019 №10-10/76, що поданий ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до умов пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі своєї пропозиції надає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд (далі – довідка «Про виконання аналогічного договору»). З копією вказаного у довідці договору знятого з оригіналу. На підтвердження зазначених вимог ТОВ «ІБП «Гарант» у своїй тендерній пропозиції надав таблицю, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, та копії договорів від 04.01.2019 № 3 та від 28.02.2019 № 10-10/76 з усіма невід’ємними додатками до них. Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІБП «Гарант»». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант». У повідомлені вимагалось протягом 24 годин завантажити через електронну систему закупівель додатки до договору від 28.02.2019 № 10-10/76 та виправити таблицю про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід за об’єктом «Реконструкція приміщень приймального відділення Комунального некомерційного підприємства "Херсонська обласна клінічна лікарня" Херсонської обласної ради з метою приведення до норм відділення екстреної медичної допомоги за адресою: проспект Ушакова, 67, м. Херсон» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) з зазначенням інформації стосовно посади працівників. ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» не виправило таблицю про наявність працівників відповідної кваліфікації чим не виконало законні вимоги Замовника. Тому Замовником не було порушено вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. 2. «Відповідно до умов пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації до довідки «Про виконання аналогічного договору» надається оригінал листа-відгуку від замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень замовника, факт повного виконання робіт та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію. Проте, ТОВ «Будівельні технології південь» у складі тендерної пропозиції в наданому Головним управлінням ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополь листі-відгуку від 30.06.2020 № 8190/8/21-22-12-08, щодо виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт першого поверху та санітарного приміщення четвертого поверху адміністративного будинку за адресою: м. Херсон, проспект Ушакова,75» відсутня інформація про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» роботи, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію. Внаслідок чого відсутність інформації про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта не може вважатися порушенням вимог пункту 5 розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та додатку № 3 тендерної документації у зв’язку з тим що для даного об’єкта такі документи не потрібні. Тому цю невідповідність тендерний комітет вважає формальною, оскільки вона не впливає на зміст тендерної пропозиції та є незначною. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
Дата публікації звіту: 04.09.2020 11:22

Запити/Пояснення