-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги на лікарняному комплексі № 2 по вул. Свєтлово, 1 у м. Нова Каховка, Херсонська область» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами
Завершена
10 194 024.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 300 000.00 UAH
Номер:
0af2ed563677499fa835dd8d25b23901
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 18:30 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-22-002254-a 22.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПМП «Віра», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.06.2020 б/н, тендерну пропозицію приватного малого підприємства «Віра» (далі – ПМП «Віра»), протокол засідання тендерного комітету від 15.07.2020 № 139, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2020, договір від 27.07.2020 № 21, пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 18.08.2020.
Період усунення порушень:
02.09.2020 16:29 - 08.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2020 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
1ff7ed260ee14f7e9416f521616ee9fb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2020 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції відділення екстреної медичної допомоги на лікарняному комплексі № 2 по вул. Свєтлово, 1 у м. Нова Каховка, Херсонська область» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-06-22-002254-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі завдатку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3b861ea0a2a84afa911d6fc473ffea54
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
18.08.2020 16:04
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит замовнику на пояснення від управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції відділення екстреної медичної допомоги на лікарняному комплексі № 2 по вул. Свєтлово, 1 у м. Нова Каховка, Херсонська область, що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-22-002254-а) оприлюдненого в електронній системі закупівель 13 серпня 2020 року.
Переможцем процедури ПМП «ВІРА» вищевказаної закупівлі виконано умови пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі завдатку. Копія платіжного доручення від 21 липня 2020 року № 295 додається.
Заступник директора Департаменту,
голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ