-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Ноутбуки та моноблоки
Торги відмінено
1 507 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 687.78 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 687.78 UAH
Номер:
a3c41d6df29249079cdafa55e6c278d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2020 00:00
Період моніторингу:
23.06.2020 13:20 - 15.07.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.06.2020 № 24
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 23.06.2020 № 24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-19-008063-c 19.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону та пункту другого Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону, частини третьої та шостої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, надання роз'яснень до тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, надання відповідей на вимоги – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, надання відповідей на вимоги.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Іршавської районної державної адміністрації Закарпатської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, внесеними рішенням тендерного комітету від 26.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття за лотами №1 та №2.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що Замовник на порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону та пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у річному плані закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель за ID: UA-P-2020-06-19-007176-c, не зазначив код згідно з КЕКВ, за яким будуть здійснюватися видатки за поставлений товар.
Окрім того, за результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону.
Так, Замовником в пункті 4 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, проте не зазначено дати, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 та частини третьої та шостої статті 17 Закону.
Окрім того, в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації (додаток 4) встановлена вимога для учасників про надання інформації в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пунктах 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11, 12, 13 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону, якою встановлено, що учасник під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Також, в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації (додаток 5) встановлено вимогу для переможця про надання документів в паперовому вигляді на адресу Замовника, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону без врахування надання інформації відповідно до пунктів 12, 13 частини першої зазначеної норми Закону та у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що не відповідає вимогам частини третьої та шостої статті 17 Закону.
Станом на час завершення моніторингу автоматичний індикатор ризику RISK-1-3-1 (відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню), який спрацював по процедурі закупівлі товарів «Ноутбуки та моноблоки» не підтверджується.
Період усунення порушень:
10.07.2020 15:15 - 25.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2020 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунуті в повному обсязі
Дата публікації звіту:
17.07.2020 17:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуті шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
22.07.2020 09:00