• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для дому

Торги відмінено

3 294 906.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 30 000.00 UAH
Номер: 6786f6ffd0c340dc977326346cbcd72e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-07-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 07.07.2020 15:26 - 29.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2020 № 25 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.07.2020 №25 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-06-19-007589-c 19.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2, 16 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 та абзацу другого частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Плаксієнко Є. І. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Сумського національного аграрного університету (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.06.2020 № 25), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Меблева фабрика «Меблібуд»», фізичної особи підприємця Плаксієнко Євгенія Ігоровича (далі – ФОП Плаксієнко Є.І.), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – колегія АМКУ) від 14.08.2020 № 15584-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.07.2020 №31, від 10.07.2020 № 33, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Моніторинг закупівлі щодо тих обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, Замовник у додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності), що суперечить вимогам частини третьої статті 17 Закону, якою, зокрема, визначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених лише пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та другої цієї статті. Також, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовник не встановив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. Крім того, Замовник у тендерній документації, зокрема у пункті 2 розділу ІІІ, не зазначив строк дії забезпечення тендерної пропозиції, чим порушив вимоги пункту 16 частини другої статті 22 та абзацу другого частини першої статті 25 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Плаксієнко Є. І. розмістив повідомлення про усунення невідповідностей в його тендерній пропозиції, в якому зокрема вимагав надати копії чинних на дату розкриття висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, з яких виготовлено матраци, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону, оскільки зазначені документи не належать до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та не є документами, що надаються на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-5-1) не підтверджено.
Період усунення порушень: 26.08.2020 16:31 - 10.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2020 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок виконано, порушення усунуті шляхом відміни закупівлі
Дата публікації звіту: 27.08.2020 09:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 07.09.2020 09:08

Запити/Пояснення