• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 14620000-3 Сплави (лот 1 – Сталь листова, сталь смугова; лот 2 – Пруток мідний, бронзовий, латунний, шестигранник латунний, трубка мідна, шина мідна, смуга н/ж, лист алюмінієвий, лист оцинкований; лот 3 – Сталь кутова, швелер; лот 4 – Круг сталевий, арматура, катанка)

Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства

Завершена

2 830 405.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 768.85 UAH
Номер: 1bd69ad24f9b440fa842154fe9986cd3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-24-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 24.07.2020 12:55 - 15.08.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 24.07.2020 № 158 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 24.07.2020 №158 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 2) UA-2020-06-19-002104-a, ПАТ "Запоріжжяобленерго", код ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету ПАТ «Запоріжжяобленерго» (далі - Замовник), що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 19.06.2020 №216 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників; повідомлення про намір укласти договір. В ході моніторингу RISK1-4_1 не підтверджено. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозицій переможців умовам тендерної документації та законодавству - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 11.08.2020 11:17 - 15.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2020 11:17