-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення КНП «Бериславська ЦРЛ» у відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги опорного закладу охорони здоров’я КНП «Бериславська ЦРЛ» у Херсонському госпітальному округу, за адресою: вул. 1 Травня, 124 в м. Бериславі» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами
Завершена
8 484 227.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 250 000.00 UAH
Номер:
c9a37e0d01e341e38d0631e28080c2da
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2020 00:00
Період моніторингу:
27.07.2020 17:07 - 18.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-19-002069-a 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 19.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НСУ Дніпроелектромонтаж» (далі – ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж»), вимога про усунення невідповідностей, протоколи засідання тендерного комітету від 13.07.2020 № 131, від 15.07.2020 № 136, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2020, договір від 27.07.2020
№ 20.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для робіт за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі.
Проте, учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке не містить оригіналів листів-дозволів від власника висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.04.2020 № 12.2-18-1/7320 та від 09.04.2020
№ 12.2-12-18-1/7526, сертифікатів на відповідність № UA.PS.000793-20,
№ UA.PS.000794-20, а саме ТОВ «Опентек», чим не дотримав вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
Крім того, учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» в недотримання вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», щодо завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця.
Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав переможцем торгів та уклав з ним договір від 27.07.2020
№ 20.
Також на порушення частини 16 статті 29 Закону Замовник в повідомленні про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимагав від учасника ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» усунення інших невідповідностей, а саме детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси.
Період усунення порушень:
07.08.2020 19:22 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2020 19:22
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 21.08.2020 № 05-08-1470/0/20/317.2.2. до Херсонського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
21.08.2020 17:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення КНП «Бериславська ЦРЛ» у відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги опорного закладу охорони здоров’я КНП «Бериславська ЦРЛ» у Херсонському госпітальному округу, за адресою: вул. 1 Травня, 124 в м. Бериславі» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002069-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 серпня 2020 року.
У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що:
1. «відповідно до підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для робіт за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Проте, учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке не містить оригіналів листів-дозволів від власника висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.04.2020 № 12.2-18-1/7320 та від 09.04.2020 № 12.2-12-18-1/7526, сертифікатів на відповідність № UA.PS.000793-20, № UA.PS.000794-20, а саме ТОВ «Опентек», чим не дотримав вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Відповідно до вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Учасником (ціна пропозиції якого за результатами аукціону буде меншою вісімдесят п’ять відсотків від загальної вартості закупівлі) надається детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт. ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на матеріальні ресурси виробництва фірми ТОВ «Опентек». Замовником не розглядались вищевказані матеріальні ресурси, оскільки, вони не являються основними. Тому Замовником не було порушено вимог підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації».
2. «Учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» в недотримання вимог пункту 13 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав переможцем торгів та уклав з ним договір від 27.07.2020 № 20».
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Учасником ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» 07 липня 2020 року було надіслано на електронну пошту Замовника листа з інформацією що на виконання пункту 13 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» технічно немає можливості надати інформацію через електронну систему закупівель на даному (скан листа з реєстраційним номером замовника додається). У зв’язку з цим Учасником була направлена дана інформація на електронну адресу разом з цим листом у вигляді Додатків до нього (додатки додаються). Тому, незважаючи на те що з технічних причин Учасник завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця, Замовником не бралось це до уваги тому що у нього вже був у наявності цей документ, який був надісланий Учасником електронною поштою 07 липня 2020 року. Тому Замовником не було порушено вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
3. «На порушення частини 16 статті 29 Закону Замовник в повідомленні про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимагав від учасника ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» усунення інших невідповідностей, а саме детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси».
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке.
Замовник вирішив для об’єктивного та повного висвітлювання інформації через електронну систему закупівель додати інформацію у повідомлення про виправлення помилок згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону щодо надання детального обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт через електронну систему закупівель, оскільки у учасника відсутня була можливість завантажити документи в електронну систему закупівель після аукціону. Дії Замовника не носили в цій частині вимоги обов’язковий характер для учасника і були виконані ним добровільно бо вказана інформація була направлена на електронну пошту Замовника 07 липня 2020 року. Тому Замовником не було порушено вимог частини 16 статті 29 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Заступник директора Департаменту,
голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
Дата публікації звіту:
14.08.2020 16:42