• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціалізований автомобіль на базі RENAULT LOGAN або «еквівалент»

Завершена

780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
Номер: 68bd6a1fc89f40ff8b5af68f49259fba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-17-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.07.2020 14:56 - 08.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.07.2020 № 47 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2020 № 47. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-06-19-005939-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог частин 4 та 5 статті 17, пункту 2 частини 2 та частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів передбачених законодавством встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 28.07.2020 року № 275 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ТОВ «Полісся Моторс Груп», протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2020 року № 47, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.07.2020 року №275 та пояснення Замовника від 23.07.2020 року. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено наступні порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: - на порушення вимог частини 3 статті 22 Закону у пункті 4 розділу 5 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015 №549/2015 та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність; - на порушення вимог частин 4 та 5 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником в Додатку № 2 тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів (у вигляді довідок у довільній формі), які підтверджують відсутність підстав відхилення, що визначені пунктами 3, 4, 8 та 9 частини 1 статті 17 Закону, тобто, надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить підстав визначених в пунктах 1, 5 та 11 частини 1 статті 17 Закону. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 03.07.2020 року (дата подання тендерної пропозиції ТОВ «Полісся Моторс Груп») та станом на 27.07.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: серія та номер паспорта громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи ТОВ «Полісся Моторс Груп» Машковської К.В. та Присяжнюк С.В. Таким чином, моніторингом встановлено підстави відмови учаснику ТОВ «Полісся Моторс Груп» в участі у процедурі закупівлі згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Полісся Моторс Груп», як таку, що не відповідає вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 28.07.2020 16:54 - 12.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2020 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання винесеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у висновку від 28.07.2020р., Головним управлінням Держпродспоживслужби в Житомирській області та ТОВ "Полісся Моторс груп" укладено додаткову угоду від 31.07.2020 р. про розірвання Договору купівлі-продажу №275 від 28.07.2020р.
Дата публікації звіту: 31.07.2020 15:14

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 06.08.2020 08:40

Запити/Пояснення