-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
комплект обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Джерело фінансування: державний та місцевий бюджети
Завершена
482 306.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 823.06 UAH
мін. крок: 1% або 4 823.06 UAH
Номер:
3cdfee5340c242edab75092e72572bf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-29-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2020 00:00
Період моніторингу:
29.07.2020 14:00 - 20.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.07.2020 № 137
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-19-001412-a.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі відповідно до вимог Закону, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі відповідно до вимог Закону; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти (рішення б/н, б/д) (далі – Замовник); тендерна пропозиція ТОВ Сантарекс; протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій б/н від 21.07.2020; повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2020; пояснення, отримані через електронну систему закупівель 07.08.2020.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, Замовником у пункті 4 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено строк протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними менший ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, на порушенням вимог частини десятої статті 29 Закону, Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ Сантарекс з перевищенням строку п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Період усунення порушень:
10.08.2020 16:27 - 26.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2020 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок
Дата публікації звіту:
17.08.2020 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
abf6f4c3800a479a9cbde2c54c8cd9bc
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.08.2020 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), що проводить КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти (далі – Замовник) за номером UA-2020-06-19-001412-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
1. Поясніть, чому Вами не прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ Сантарекс, протягом 5 робочих день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
2. Чому початок перебігу строку дії тендерної пропозиції визначений п.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1fab551278344018ab3b77a9c9fd9f5a
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.08.2020 16:42
Опис:
По факту виявлених порушень, КУ «БРЦ ОЗО» повідомляє наступне: 1.ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено термін продовження строку кваліфікації.2.Технічна помилка – трактування даної вимоги в ТД вказано згідно вимог попередньо діючого законодавства.х.