• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

89 803 175.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 2 600 000.00 UAH
Номер: ddf4edc1c63e438cb0f5890fb22a0b5c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-08-19-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 19.08.2020 15:39 - 11.09.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2020 Одеса № 274 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 19.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 19.08.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Витяг з Додатку до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 19.08.2020 № 274 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 4. UA-2020-06-19-001770-b 19.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 6 статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 3 вересня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 17.07.2020 (далі – ТД), пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби отримане 28.08.2020 через електронну систему закупівель, протокол засідання тендерного комітету щодо відміни процедури закупівлі від 01.09.2020 № 4. За результатами аналізу питання правомірності визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та у ТД визначено розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 2 600 000,00 грн, що становить 2,90 відсотки від очікуваної вартості предмета закупівлі 89 803 175,00 грн. Замовником визначено предмет закупівлі у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника по коду класифікатора ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-08 Болград - Кубей – Арциз, км 39+500 – км 45+900) як послуга. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону, розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-5_2 «Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначено з порушенням встановлених Законом граничних значень під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт» не підтверджена. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1.1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Проте, відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того, Замовником у пункті 1.1.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для надання переможцем процедури закупівлі документів для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Проте, відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Разом з тим, Замовник розмістив в системі електронних закупівель інформацію про відміну тендеру (протокол засідання тендерного комітету щодо відміни процедури закупівлі від 01.09.2020 № 4) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 03.09.2020 13:02 - 18.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.09.2020 13:02

Запити/Пояснення