-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
6b59081de823421e832f6ed678ed1b11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2020 00:00
Період моніторингу:
16.09.2020 16:13 - 08.10.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2020 № 58
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.09.2020 № 58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-19-000642-а 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника встановлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 .
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Сєвєродонецької квартирно-експлуатаційної частини (району) (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Дмитренко Костянтин Леонідович», товариства з обмеженою відповідальністю «ОБРІЙ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС», Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Замовника, звернення учасників ТОВ «НОВАТОРБУД» від 09.07.2020 та ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» від 13.07.2020, від 16.07.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14.09.2020 № 110 (далі – договір).
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922, а саме: в проекті договору про закупівлю не зазначений порядок змін його умов.
Поряд з цим встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону № 922. Крім цього встановлено, що Замовником у п’ятиденний термін з дня надходження через електронну систему закупівель звернень ТОВ «НОВАТОРБУД» від 09.07.2020 та ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» від 13.07.2020, від 16.07.2020 із вимогою про усунення порушень, не надано відповіді на звернення учасників, чим порушено вимоги частини четвертої статті 33 Закону № 922. Також моніторингом встановлено що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника в частині не накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію. А саме, згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При цьому ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» не накладено електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Також тендерна пропозиція ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» складена із суперечностями в частині подання інформації про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Так, учасником надано технічну специфікацію Вих. № 233 від 06.07.2020 згідно якої клас покриття лінолеуму – ІІ. Разом з цим, ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» надано технічну специфікацію з описом товару Вих. № 235 від 06.07.2020 відповідно до якої учасник пропонує до поставки покриття з ПВХ Смарт Флоріда 1 2,5 метра 1 клас, що суперечить інформації з листа Вих. № 233 від 06.07.2020. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОБРІЙ-СЕРВІС» та уклав із ним договір.
Період усунення порушень:
23.09.2020 15:06 - 08.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2020 15:06