-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. «Капітальний ремонт та благоуcтрій скверу по вул. Маршала Тимошенка» (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Під кількістю і робота слід розуміти обсяг виконаних робіт,які містяться в Додатку 3 . Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч. 1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Завершена
1 992 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 960.00 UAH
Номер:
e7ecd0b3de084bf4abfce3ae426326e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2020 00:00
Період моніторингу:
06.11.2020 12:26 - 28.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2020 № 308
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.11.2020 № 308
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-06-19-000796-b 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Будстандарт ЛТД» встановлено порушення вимоги абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення установлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Сівін Транс» та ПП «Степс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 1 частини другої статті 4 та частини четвертої статті 33 Закону;
усунення порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення до нього змін.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.06.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сівін Транс» (далі – ТОВ «Сівін Транс»), приватного підприємства «Степс» (далі – ПП «Степс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будстандарт ЛТД» (далі – ТОВ «Будстандарт ЛТД»), повідомлення про рішення на подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника від 14.07.2020, вимога про усунення невідповідностей від 27.07.2020, від 10.09.2020, рішення Замовника про скасування переможця закупівлі від 07.09.2020, рішення Замовника про відхилення учасника закупівлі від 07.09.2020, від 14.09.2020, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 31.07.2020, від 15.09.2020, договір від 13.10.2020
№ 1/16-2020 (далі – Договір), додаткова угода від 05.11.2020 № 1, додаткова угода від 18.11.2020 № 2 (далі – Додаткова угода), повідомлення про внесення змін до договору від 05.11.2020, від 18.11.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2020 № 16283-р/пк-пз, від 01.10.2020 № 18505-р/пк-пз (далі – колегія АМКУ).
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
На порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-17-000774-с не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника.
Крім того, установлено, що учасник торгів ПП «Степс», тендерна пропозиція якого відхилена Замовником, 25.09.2020 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з вимогами скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Будстандарт ЛТД», відповідь на яку Замовник не надав, чим порушив вимоги частини четвертої статті 33 Закону.
Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р 348201720344201002100077890 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва, МФО 820172, ЄДРПОУ 37445400.
При дослідженні тендерної пропозиції ТОВ «Будстандарт ЛТД» установлено, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 06.07.2020 № Г/2020/599-01 у якій не зазначено банківські реквізити, зокрема МФО Бенефіціара, чим недотримано вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будстандарт ЛТД» та уклав із ним Договір.
Період усунення порушень:
30.11.2020 17:43 - 15.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.11.2020 17:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УКРАЇНА
ОБОЛОНСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА
04205, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16 тел. 418-88-88
____13.01.2021____№ ___21-5_______
На ______________ від _____________
Державна аудиторська служба України
Закупівля: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. «Капітальний ремонт та благоуcтрій скверу по вул. Маршала Тимошенка» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
оголошення UA-2020-06-19-000796-b
ідентифікатор: f764fd58a0164255a3d779b46fd70bd1
Замовник: Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
(стара назва - Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації)
код ЄДРПОУ: 37445400
Місцезнаходження: 04205, Україна, Київ, Маршала Тимошенка, 16
електронна пошта: ubaz-orda@i.ua
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
UA-2020-06-19-000796-b
Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві адміністрації (далі – Замовник) повідомляє, що в особистому кабінеті Замовника, який зареєстровано на електронному майданчику Е-ТENDER 06.11.2020 було опубліковано повідомлення від Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b, термін моніторингу з 06.11.2020 по 27.11.2020. По закінченню строку моніторингу до особистого кабінету Замовника не надходила будь яка інформація по результату моніторингу. Замовнику стало відомо про результати моніторингу та порушення, які зазначені у висновку з листа від Державної аудиторської служби України, якій надійшов поштою 04.01.2021. Після цього Замовник 05.01.2021 ознайомився з висновком, який було розміщено 30.11.2020 на порталі системи публічних закупівель Prozorro. Інформуємо, що тільки після звернення 12.01.2021 до служби підтримки користувачів ТОВ «Е-ТENDER» висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b було розміщено в особистому кабінеті Замовника (файл скріншотів додаються).
Замовником 05.01.2021 прийнято до виконання вимоги щодо усунення порушень зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b. По суті питань повідомляємо наступне:
1. 25.09.2020, об 11.59.55 в особистому кабінеті Замовника було опубліковано скарга ПП «Степс» до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії та рішення Замовника стосовно проведеної процедури закупівлі
UA-2020-06-19-000796-b. Замовником було підготовлено пояснення для надання до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги ПП «Степс» (файл додається). Встановлено також, що після подання скарги до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 25.09.2020, об 12.24.53 ПП «Степс» надіслав теж самі вимоги до особистого кабінету Замовника. Замовником було підготовлено відповіді на вимоги ПП «Степс», але в зв’язку з тим, що 26.09.2020, об 00.02.47 в особистому кабінеті Замовника було опубліковано відхилення скарги ПП «Степс» до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник не надавав пояснень щодо скарги ПП «Степс» до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства. Враховуючи вищезазначену хронологію дій, яка мала місце Замовник не надавав відповіді на вимоги ПП «Степс», що суперечить вимозі ч. 4, статті 33 Закону № 922.
2. Встановлено також, що під час публікації річного плану закупівель UA-P-2020-06-17-000774-c Замовник порушив вимогу п. 1, ч. 2, статті 33 Закону № 922, а саме в опублікованому річному плані закупівель відсутня інформація про категорію Замовника. Повідомляємо, що ця категорія зазначена в оголошенні про початок процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b та міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
3. Щодо порушення під час публікації річного плану закупівель
UA-P-2020-06-17-000774-c вимоги п. 1, ч. 2, статті 33 Закону № 922, а саме в опублікованому річному плані закупівель відсутня інформація про місцезнаходження Замовника. Повідомляємо, що під час публікації річного плану закупівель в особистому кабінеті Замовника, який зареєстровано на електронному майданчику Е-ТENDER в розділі «Замовник» автоматично за послугою онлайн-сервісу ТОВ
«Е-ТENDER», який забезпечує участь Замовника в проведені процедур публічних закупівель (Prozorro) міститься інформація про Замовника, а саме: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб. Після опублікування річного плану закупівель інформація про Замовника відображається в особистому кабінеті Замовника. Замовник визнає, що відсутність такої інформації мала місце, що не відповідає вимозі п. 1, ч. 2, статті 33 Закону № 922. Замовнику невідомо чому інформація про Замовника відобразилась в електронній системі публічних закупівель Prozorro не в повному обсязі, а саме відсутня інформація про місцезнаходження Замовника. Роз’яснень щодо причин відсутності цієї інформації Заявник від служби підтримки користувачів ТОВ
«Е-ТENDER» не отримав.
4. Щодо недотримання ТОВ «Будстандарт ЛТД» вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 3 тендерної документації повідомляємо наступне. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 06.07.2020 № Г/2020/599-01 без МФО Бенефіціара. За результатом розгляду встановлено, що банківська гарантія надана Учасником - оформлена у відповідності до вимог Постанови Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) та містить всі банківські реквізити необхідні для встановлення Замовником наявності банківської гарантії. Так відповідно до Постанови Правління Національного банку України № 162 від 28.12.2018 із 1 листопада 2019 року у розрахункових документах виключено реквізит «Код банку» який в свою чергу відображається у міжнародному номері банківського рахунку (IBAN) у вигляді 3-8 цифри такого рахунку (348201720344201002100077890). Це нумерація відповідає МФО Бенефіціара - 820172.
5. Замовником розглянута вимога щодо розірвання договору від 13.10.2020 № 1/16-2020 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Повідомляємо, що роботи на об’єкті були виконані в повному обсязі та профінансовані до 09.12.2020. Таким чином на даний час цей договір є фактично виконаним, крім розділу 9 договору щодо виконання Підрядником своїх гарантійних зобов’язань. Замовник проінформував виконавця будівельних робіт ТОВ «Будстандарт ЛТД», який є стороною договірних відношень про результати моніторингу.
6. Надаємо склад тендерного комітету Замовника:
Головко О.О. – голова тендерного комітету, начальник управління будівництва;
Кирилко В.П. – секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності.
Члени тендерного комітету:
Чернега С.І. – заступник голови тендерного комітету, заступник начальника управління - начальник відділу капітального будівництва;
Ляшенко С.Б. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності;
Василенко Д.В. – головний спеціаліст з питань містобудування, архітектури та землекористування;
Воронцов В.І. – головний спеціаліст відділу капітального будівництва;
Зель Н.В. – головний спеціаліст відділу капітального будівництва.
7. З метою виконання вимог за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b Державної аудиторської служби України Замовником було вжито заходи по недопущенню в подальшому виявлених порушень, а саме:
1. Розгляд результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b Державної аудиторської служби України було винесено на засідання тендерного комітету (протокол від 05.01.2021 № 1 додається).
2. Голові тендерного комітету Головку О.О. винесено попередження (наказ від 11.01.2021 № 2).
3. Прийнято рішення про необхідність проведення навчання всіх членів тендерного комітету із залученням фахівців у галузі проведення закупівель.
Додаток:
1. Письмове пояснення скарги до ПП «Степс» від 25 вересня 2020 року
№ 25/09/20-1 (10 арк.);
2. Протокол тендерного комітету від 05.01.2021 (2 арк.);
3. Наказ від 11.01.2021 № 2.
Начальник управління,
голова тендерного комітету ___________________ Головко О.О.
Дата публікації звіту:
15.01.2021 09:59