-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень будівлі (корпус 2) дошкільного навчального закладу №7 "Ромашка" по вул. Космонавтів, 139 в м. Жмеринка Вінницької області
Роботу виконувати згідно затвердженої проектно-кошторисної документації та вимог що звичайно ставляться до даного виду робіт
Завершена
5 625 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 126.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 126.45 UAH
Номер:
4ab7743b39a044f98608adb378a814aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 15:17 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-06-18-005516-b 18.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» встановлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій учасників ФІРМА «СФЕРА», ПМП «А.С.В.», ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 101 від 17.06.2020) із змінами, затвердженими рішенням Замовника (протокол № 104 від 03.07.2020), тендерні пропозиції ФІРМИ «СФЕРА»-ПРИВАТНОГО БАГАТОПРОФІЛЬНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА (далі – ФІРМА «СФЕРА»), ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА «А.С.В.» (далі – ПМП «А.С.В.»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖК-ГАРАНТ» (далі – ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 27.07.2020 № 107, від 03.08.2020 № 109, від 07.08.2020 № 113 та від 11.08.2020 № 114, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25.08.2020 № 230-К.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Згідно з підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 розділу І додатка 3 до тендерної документації Замовник встановив перелік документів, які надаються учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується, зокрема, по кожному з таких працівників окремо копіями витягів з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника).
ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» в довідці від 09.07.2020 № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть задіяні для виконання робіт, в тому числі інженерно-технічних та працівників будівельних професій, зазначено інформацію про штатних працівників, зокрема, про Музичка Петра Петровича (майстер будівельних та монтажних робіт) та Присяжнюка Сергія Вікторовича (монтажник систем вентиляції, кондиціонування повітря й аспірації).
Однак, учасник ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» у своїй тендерній пропозиції
не надав копії витягу з трудової книжки штатного працівника Присяжнюка Сергія Вікторовича (сторінки, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»), що не відповідає підпункту 1.2.1 пункту 1.2 розділу І додатка 3 до тендерної документації. При цьому, Замовник відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖК-ГАРАНТ», як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до розділу ІІІ додатка 3 до тендерної документації Замовник встановив перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції іншим вимогам, зокрема, згідно із пунктом 3.6 розділу ІІІ додатка 3 до тендерної документації – копії документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) штатних працівників учасника, зазначених у довідці.
Попри зазначене, учасник ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»
не надав копій документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) штатного працівника – Музичка Петра Петровича, що не відповідає пункту 3.6 розділу ІІІ додатка 3 до тендерної документації.
При тому, Замовник відповідно до вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖК-ГАРАНТ», як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
28.09.2020 17:12 - 13.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2020 17:12
Оскарження висновку в суді
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Україна, 04070, місто Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА САГАЙДАЧНОГО, будинок 4
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України 40165856
Засоби зв’язку телефон (044) 485-17-76 тел.: (044) 425-09-24 факс: (044) 425-35-58
електрона пошта postmast@dkrs.gov.ua
Інформація
про вжиття заходів щодо висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-06-18-005516-b
28 вересня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі (далі за текстом — Висновок) № UA-2020-06-18-005516-b, оголошеної Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області .
За результатами моніторингу Державної аудиторської служби України встановлено наступні порушення: за результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» встановлено порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення його потреб, з урахуванням наступного.
Предметом аналізу закупівлі № UA-2020-06-18-005516-b, оголошеної Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (протокол № 101 від 17.06.2020) із змінами, затвердженими рішенням Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (протокол № 104 від 03.07.2020), тендерні пропозиції ФІРМИ «СФЕРА»-ПРИВАТНОГО БАГАТОПРОФІЛЬНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА (далі – ФІРМА «СФЕРА»), ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА «А.С.В.» (далі – ПМП «А.С.В.»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖК-ГАРАНТ» (далі – ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»), протоколи засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області від 27.07.2020 № 107, від 03.08.2020 № 109, від 07.08.2020 № 113 та від 11.08.2020 № 114, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 25.08.2020 № 230-К.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Дійсно, опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (протокол № 101 від 17.06.2020) із змінами, затвердженими рішенням Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (протокол № 104 від 03.07.2020), на закупівлю робіт:«Капітальний ремонт приміщень будівлі (корпус 2) дошкільного навчального закладу № 7 "Ромашка" по вул. Космонавтів, 139 в м. Жмеринка Вінницької області», за кодом 45453000-7, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Капітальний ремонт і реставрація) містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. При цьому, жодних посилань від учасників закупівлі на незрозумілість умов оголошення стосовно інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також звернень від учасників торгів з приводу роз`яснень умов оголошення стосовно інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не було. Також, на веб-сайті prozorro.gov.ua відсутня інформація про надходження скарг, зауважень від учасників закупівлі стосовно інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Наведене дає змогу дійти висновку, що оформлення оголошення без інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а також наявність вільного доступу до відповідної документації, яка містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, свідчить про дотримання Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області основних принципів здійснення закупівель, зокрема щодо добросовісної конкуренції серед учасників, адже останні перебували в рівних умовах.
Щодо зауваження викладеного у Висновку про те, що ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» не надав копії витягу з трудової книжки штатного працівника Присяжнюка Сергія Вікторовича (сторінки, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»), то слід пояснити наступне.
Згідно з підпунктом 1.2.1 пункту 1.2 розділу І додатка 3 до тендерної документації Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області встановило перелік документів, які надаються учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до умов тендерної документації, наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується копією звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що подається учасником до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерстра фінансів України від 14.04.2015р. №435 за останній звітний період, та по кожному з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем, сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до Учасника), в разі якщо трудові відносини здійснюються на підставі договорів цивільно-правового характеру, в складі пропозиції учасником надаються оригінали таких договорів.
ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» в довідці від 09.07.2020 № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть задіяні для виконання робіт, в тому числі інженерно-технічних та працівників будівельних професій, зазначено інформацію про штатних працівників, зокрема, про Присяжнюка Сергія Вікторовича (монтажник систем вентиляції, кондиціонування повітря й аспірації).
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» міститься копія звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що подається до органів ДФС відповідно до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерстра фінансів України від 14.04.2015р. №435 за останній звітний період, витяг з трудової книжки штатного працівника Присяжнюка Сергія Вікторовича (без сторінки, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до ТОВ «ЖК-ГАРАНТ») та наказ №11-К від 4 вересня 2018 року про прийняття Присяжнюка Сергія Вікторовича на роботу в ТОВ «ЖК-ГАРАНТ». Таким чином, ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» підтвердив наявність трудових відносин між ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» та Присяжнюк Сергієм Вікторовичом, що зазначений в довідці від 09.07.2020 № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подання ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» в складі тендерної пропозиції витягу з трудової книжки штатного працівника Присяжнюка Сергія Вікторовича без сторінки, яка містить запис про прийняття працівника на роботу до ТОВ «ЖК-ГАРАНТ», враховуючи наявність інших документів, що вимагались тендерною документацією та безпірно підтверджують наявність трудових відносин між ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» та Присяжнюк Сергієм Вікторовичом, не могло слугувати підставою для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ЖК-ГАРАНТ».
Щодо зауваження Відповідача викладеного у Висновку про те, що ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» не надав копій документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) штатного працівника – Музичка Петра Петровича, то слід пояснити наступне.
Умовами тендерної документації передбачено, що учасник надає дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій видане працівникам учасника.
Відповідно до довідки від 09.07.2020 № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Музичка Петро Петрович відноситься до інженерно-технічних працівників займаючи посаду майстера будівельних та монтажних робіт в ТОВ «ЖК-ГАРАНТ». Посада "Майстер будівельних та монтажних робіт" відноситься до категорії "Керівники" відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. (З урахуванням додатків затвердженних: наказом Державного комітету з будівництва та архітектури N 25 від 08.08.2002 р., N 218 від 22.12.2003 р., N 149 від 29.08.2003 р., листом Державного комітету з будівництва та архітектури N 8/7-1216 від 15.12.2004 р., наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства N 9 від 02.12.2005 р., N 163 від 10.05.2006 р. N 399 від 05.12.2006 р., наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України N 558, 28.12.2010)", що затверджен наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 р. N 249. Погоджений Міністерством праці та соціальної політики України. Таким чином, ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» не порушив вимоги тендерної документації не надавши копій документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) штатного працівника – Музичка Петра Петровича, оскільки згідно з пунктом 1.2 розділу І додатка 3 до тендерної документації Позивач встановив чіткий та виключний перелік документів, які надаються учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та встановив, що учасник надає дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників робочих професій видане працівникам учасника.
Враховуючи вищенаведене, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області вважає, що Висновок моніторингу є протиправним, тому Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області змушене звертатися до суду з адміністративним позовом.
5 жовтня 2020 року Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області звернулось до суду з позовом в якому просить визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-18-005516-b «Капітальний ремонт приміщень будівлі (корпус 2) дошкільного навчального закладу №7 "Ромашка" по вул. Космонавтів, 139 в м. Жмеринка Вінницької області, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області.
Начальник
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Куленко Ольга Ігорівна
5 жовтня 2020 року
Дата публікації:
05.10.2020 18:02