-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
34110000 – 1 Легкові автомобілі (Повнопривідний транспортний засіб з вбудованою радіостанцією та мототранспортний засіб для перевезення менше 10 осіб з вбудованою радіостанцією)
Завершена
60 008 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 043.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300 043.00 UAH
Номер:
e9a95418aa9b4f988df72169bdd709c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 18:09 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-06-18-007652-c 18.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ніко прайм мегаполіс», ТОВ «Кий авто центр», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби судової охорони (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.06.2020 № 128, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.07.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 31.07.2020 № 176, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ніко прайм мегаполіс» (далі –
ТОВ «Ніко прайм мегаполіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Кий авто центр» (далі – ТОВ «Кий авто центр»), вимога Замовника про усунення невідповідностей від 23.07.2020, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю за державні кошти від 18.08.2020 № 124ио-20, пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 17.08.2020.
Період усунення порушень:
25.08.2020 18:28 - 29.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2020 18:28
Запити/Пояснення
Номер:
28ea1a72b26b4d9bac0807795dd252cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2020 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі легкових автомобілів (повнопривідний транспортний засіб з вбудованою радіостанцією та мототранспортний засіб для перевезення менше 10 осіб з вбудованою радіостанцією) (ДК 021:2015: 34110000-1 - легкові автомобілі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-06-18-007652-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в України», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо оцінки відповідності тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ніко прайм мегаполіс» та ТОВ «Кий авто центр» вимогам пункту 7 таблиці 3 «Інші документи» додатку № 2 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно подати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55bb1b04df114afba2c8f323022cebe7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.08.2020 14:48
Опис:
Процедура закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000 – 1 Легкові автомобілі (Повнопривідний транспортний засіб з вбудованою радіостанцією та мототранспортний засіб для перевезення менше 10 осіб з вбудованою радіостанцією) (унікальний номер оголошення: UA-2020-06-18-007652-c), з очікуваною вартістю закупівлі 60 008 560,00 гривень з ПДВ, було оголошено відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), так як очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну для товарів – 133 тисячам євро.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону, у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Згідно з частиною дванадцятою статті 29 Закону, замовником було розглянуто тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій (електронного аукціону).
Відповідно до вашого запиту повідомляємо наступне.
Пунктом 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 2 замовником вимагалось: «7.1. Оригінал або копія, завірена учасником, Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ).
7.2. Оригінал або копія, завірена учасником, Свідоцтва платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку).
У разі, якщо учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку – надати лист-роз’яснення із зазначенням підстави ненадання документа/ів. У разі ненадання листа-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреного печаткою (у разі її наявності та використання), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЙ АВТО ЦЕНТР", як учасник процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000 – 1 Легкові автомобілі (Повнопривідний транспортний засіб з вбудованою радіостанцією та мототранспортний засіб для перевезення менше 10 осіб з вбудованою радіостанцією) (унікальний номер оголошення: UA-2020-06-18-007652-c), у складі своєї тендерної пропозиції надав Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, що відповідає вимозі підпункту 7.1. пункту 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 2 (ім’я файлу завантаженого у систему 17 липня о 18:27: ВИТЯГ з реєстру платника ПДВ.pdf). Інформацію було перевірено у відкритому державному реєстрі за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv (зображення з результатом перевірки додається окремим файлом до пояснення). Стосовно вимоги «У разі, якщо учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку – надати лист-роз’яснення із зазначенням підстави ненадання документа/ів. У разі ненадання листа-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреного печаткою (у разі її наявності та використання), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.», учасником було надано відомості про учасника, в яких зазначено його статус платника податку (ім’я файлу завантаженого у систему 17 липня о 18:27: Інші документи.pdf (стор. 1)). Враховуючи вищезазначене, учасником вимоги замовника було дотримано, а тому надано допуск до аукціону.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКО ПРАЙМ МЕГАПОЛІС", як учасник процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000 – 1 Легкові автомобілі (Повнопривідний транспортний засіб з вбудованою радіостанцією та мототранспортний засіб для перевезення менше 10 осіб з вбудованою радіостанцією) (унікальний номер оголошення: UA-2020-06-18-007652-c), у складі своєї тендерної пропозиції надав Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, що відповідає вимозі підпункту 7.1. пункту 7 Таблиці 3 «Інші документи» Додатку № 2 (ім’я файлу завантаженого у систему 17 липня о 13:44: 6. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf (стор. 35)). Інформацію було перевірено у відкритому державному реєстрі за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv (зображення з результатом перевірки додається окремим файлом до пояснення). Стосовно вимоги «У разі, якщо учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку – надати лист-роз’яснення із зазначенням підстави ненадання документа/ів. У разі ненадання листа-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреного печаткою (у разі її наявності та використання), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.», учасником було надано відомості про учасника, в яких зазначено його статус платника податку (ім’я файлу завантаженого у систему 17 липня о 13:44: 6. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf (стор. 2)). Враховуючи вищезазначене, учасником вимоги замовника було дотримано, а тому надано допуск до аукціону.