• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт приміщень приймального відділення терапевтичного корпусу КНП «Уманська міська лікарня» по вул. Шевченка, 50 м. Умань»)

Завершена

6 852 091.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 260.46 UAH
Номер: 89e2eca3332c4158acd9c7207852ee27
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 22.01.2021 10:51 - 13.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.01.2021 Одеса № 43 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2021 № 43 Витяг з переліук процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу (унікальний номер дата оприлюднення) пис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 6 UA-2020-06-18-004854-b 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, annushka_8212@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності внесення змін до договору вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Уманська міська лікарня» Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішення тендерного комітету Замовника від 18.06.2020 року № 20 (зі змінами), тендерну пропозицію приватного підприємства «УМАНЬРЕМБУД 2» (далі – ПП «УМАНЬРЕМБУД 2»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.07.2020 № 24, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2020 № 29, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 30.07.2020, укладений договір підряду від 25.09.2020 № 580 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.10.2020 та 05.01.2021, додаткові угоди до Договору від 05.10.2020 № 1 та від 30.12.2020 № 2, звіт про виконання договору про закупівлю. За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічно вигідною пропозицію ПП «УМАНЬРЕМБУД 2». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2020 № 29 переможцем процедури закупівлі визнано учасника ПП «УМАНЬРЕМБУД 2», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 30.07.020 та укладено Договір. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Варто зауважити, що рішення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 30.07.2020, у той час як Договір укладено 25.09.2020, тобто на 57-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. З метою дослідження зазначеного питання Південним офісом Держаудитслужби 02.02.2021 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.02.2021 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту є 05.02.2021. Станом на 09.02.2021 Замовником не надано відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 02.02.2021 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 09.02.2021 13:15 - 24.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2021 13:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо наступне щодо викладених у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 09.02.2021 р. щодо процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень приймального відділення терапевтичного корпусу КНП «Уманська міська лікарня» по вул. Шевченка, 50 м. Умань) (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-06-18-004854-b): 1) Відповідно до абзацу 4 пункту 3.1. розділу 3 Проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною або твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Таким чином, зазначення Учасником ПП «УМАНЬРЕМБУД-2» в тендерній пропозиції в формі №9 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Договірна ціна» виду договірної ціни як твердої відповідає умовам проекту договору в складі тендерної документації. 2) Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 309 від 02.03.2012 року «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» розпорядники бюджетних коштів за спеціальним фондом бюджету беруть бюджетні фінансові зобов’язання виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань (виділених коштів), та бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) з урахуванням планів спеціального фонду бюджету, а тому договір № 580 від 25.09.2020 року був укладений після виділення коштів департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації КНП «Уманська міська лікарня». Крім того, висновок Південного офісу Держаудитслужби від 09.02.2021 р. з викладеними в ньому обґрунтуваннями по вищевказаній процедурі закупівлі прийнято до відома з метою недопущення таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 16.02.2021 18:06

Запити/Пояснення