• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Новомосковська центральна районна лікарня” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 238 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.

Завершена

15 413 126.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 065.63 UAH
Номер: 58db5f3f798e46feb06424b35703d159
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.01.2021 15:48 - 16.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2021 № 21 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.01.2021 № 21. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2020-06-18-007153-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 2 та 3 частини 2 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 23.07.2020 року №176/07-20 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника переможця ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ», протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2020 року № 2, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020 року, договір про закупівлю від 23.07.2020 року № 176/07-20 та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.01.2021 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлених пунктами 1-4, 7-9 та 11 частини 1 статті 17 Закону; - на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (зокрема пункти 7, 12, 18, 33, 93-99, 105, 106, 114, 117-119, 124-127, 142-144, 149-152, 163-171, 181, 184-186, 192-194, 200-202, 210-212, 215-117, 219-221, 223, 226-228, 230, 231 розділу «Будівельні роботи» Додатку № 7 тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробника з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації, учасники процедури закупівлі, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, повинні надати у складі тендерної пропозиції договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками (в тому числі загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку), локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Слід зазначити, що відповідно до пункту 6.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), розмір кошторисного прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єктів, що входять до складу комплексу (будови), складності виконання будівельних робіт, тривалості будівництва, умов його фінансування тощо. Розмір кошторисного прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Поряд з тим, пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності) об’єкта за видами робіт. Таким чином, для визначення розміру прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель. Однак, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель, що не відповідає нормам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Окрім того, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загальновиробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), та з наданням підтверджуючих розрахунків у відповідності до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, тобто з наданням у складі тендерної пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом показників I та III блоку ЗВВ по об'єкту замовлення, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Проте, моніторингом установлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ», пояснювальної записки до договірної ціни та наданих локальних кошторисів ЗВВ у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» відсутній розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу III тендерної документації. Відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік). Аналогічно, проведеним моніторингом також установлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» пояснювальної записки до договірної ціни, адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 6 розділу III тендерної документації. Слід відмітити, що Додатком № 7 тендерної документації (технічна специфікація), передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівель. Зокрема, вищевказаним Додатком № 7 тендерної документації, передбачено виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією (розділ «Система пожежної сигналізації. система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Внутрішня мережа радіомовлення»), виконання яких відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пункту 2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, підлягають обов’язковому ліцензуванню. Разом з тим, пунктом 17.3. проєкту договору (Додаток № 6 тендерної документації) передбачено, що Генпідрядник, тобто учасник несе відповідальність за наявність ліцензій, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» надано ліцензію на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів від 24.11.2017 № 2013044504, в переліку дозволених видів робіт яких відсутні роботи з виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Також, у складі пропозиції переможця ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» відсутня окрема ліцензія, яка надає право учаснику виконувати роботи протипожежного призначення, робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Поряд з тим, слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» міститься лист без номера та дати (файл «13. Інфо про субпідрядні організації»), в якому зазначено, що учасник не планує, для виконання робіт за договором, залучення субпідрядника (субпідрядників). При цьому, дані реєстру ліцензіатів Державної служби з надзвичайних ситуацій (https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register), доступ до якого є відкритим та загальнодоступним, також свідчать про відсутність у вищевказаного учасника ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Таким чином, переможець ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ», відповідно до даних змісту його пропозиції, не може виконати частину робіт, що є предметом закупівель, необхідність виконання яких передбачена розділом «Система пожежної сигналізації. система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Внутрішня мережа радіомовлення» Додатку № 7 тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 12.02.2021 15:16 - 27.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2021 15:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Стосовно виявлених управліннм Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області порушень щодо проведення Департаментом капітального будівництва (далі – Замовник) закупівлі робіт "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Новомосковська центральна районна лікарня” Дніпропетровської обласної ради” за адресою: м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 238 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо: У тендерній документації Замовника частиною 5 розділу 3 передбачено подання учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон). Перелік документів зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, а саме, відповідно до частини 3 статті 17 учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Стосовно підстав для відмови, встановлених пунктами 1-4, 7-9 та 11 частини 1 статті 17 повідомляємо наступне. Відповідно до Листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону (частина 4 статті 17 Закону). Поряд з цим наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель. Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Поряд з цим згідно з частиною 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступної в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Замовник діє в рамках норм Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно зі статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Керуючись нормами ст. 23 Закону та в зв’язку з тим, що технічне завдання (Додаток 7 до тендерній документації) містить значну кількість посилань на конкретну марку чи виробника, з метою покращення читабельності технічних вимог та уникнення перевантаження документації виразами, що повторюються, Замовник проінформував учасників (стор. 47 Технічної специфікації, Додаток 7 до тендерної документації), що у разі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». З огляду на вищевикладене Замовник зауважує, що будь-який потенційний учасник Процедури закупівлі має можливість запропонувати товар, як одного, так і декількох виробників в залежності від їх цінової політики та відповідного модельного ряду. Отже з метою недопущення дискримінації для всіх учасників процесу закупівлі пункти 7, 12, 18, 33, 93-99, 105, 106, 114, 117-119, 124-127, 142-144, 149-152, 163-171, 181, 184-186, 192-194, 200-202, 210-212, 215-117, 219-221, 223, 226-228, 230, 231 розділу «Будівельні роботи», пункти 24, 44 розділу «Водопровід та каналізація», пункти 4, 5, 6 розділу «Устаткування системи вентиляції» та пункти 2, 4, 7 розділу «Система відеоспостереження» Додатку № 7 тендерної документації, що містять посилання на конкретні торгові марки та виробника доповнили виразом «еквівалент». Замовник не вбачає окрас дискримінації в цьому пункті. Тендерна документація замовника в частині Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить інформацію про те, що Договірну Ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини та структури підприємства учасника, розроблену у порядку та за формами, встановленим ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва". Розмір прибутку залежить від категорії складності об'єкту будівництва, складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон'юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати роботи по об'єкту замовлення в даному регіоні, обмежень, встановлених законодавством тощо. При складанні тендерної пропозиції розмір прибутку, якщо він планується, приймається з урахуванням усереднених показників, наведених у Додатках Е, та обмежень, встановлених законодавством. У складі ціни Пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини та структури, яка склалось у цій організації за звітний період. При цьому усереднені показники адміністративних витрат, які є орієнтиром для замовника та учасника торгів, можуть використовуватись при складані тендерної пропозиції. Показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Учасникам процесу закупівлі при підготовці тендерної пропозиції дозволено ознайомитись з проектною документацію за адресою замовника та ставити інші питання в процесі закупівлі. ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» мало змогу ознайомитись з проектною документацію та класом наслідків та таким чином було правильно визначено кошторисний прибуток за цією закупівлею. При цьому учасником було подано найменшу та економічно найвигіднішу пропозицію, тому його було визначено переможцем. Замовник не вбачає в цьому порушення законодавства. Тендерна документація замовника в частині Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить інформацію про те, що при визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати необхідно визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. При цьому усереднені показники загальновиробничих витрат слугують орієнтиром для замовника та учасника торгів, можуть використовуватись при складані тендерної пропозиції. Окрім цього слід зазначити, що загальновиробничі витрати є однією зі складових собівартості будівельних робіт та їх скорочення призводить до покращення економічних показників в цілому та економії бюджетних коштів. Показники загальновиробничих витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Замовником було визначено застосування загальновиробничих витрат за усередненими показниками із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 в проекті майбутнього договору для проведення взаєморозрахунків. Застосування показників, визначених розрахунково-аналітичним методом, виходячи зі структури витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника не було передбачено тендерною документацією замовника. З огляду на це учасником ТОВ БМПБ «НОВИЙ ДІМ» було правильно підготовлено тендерну пропозицію та визначено загальновиробничі витрати в складі договірної ціни, виходячи із положення тендерної документації замовника. Відповідно до частини 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник повинен мати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, також пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасником копій чинних, на весь термін робіт за договором, ліцензій учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві з додатками. На виконання вищезазначених вимог учасник закупівлі ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" надав дійсну та чинну ліцензію від 08 листопада 2017 року № 51-Л (з додатком), чим у повному обсязі виконав умову тендерної документації. Умови надання будь-яких інших ліцензій, зокрема ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, у тендерній документації відсутні. До того ж, роботи з виконання монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією у договірній ціні учасника, у відсотковому співвідношенні до загальної ціни тендерної пропозиції складає приблизно 3 %. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації включено вимогу щодо надання інформації про субпідрядні організації, які Учасник планує залучити для виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовник вбачає, що зазначені вище роботи можуть бути виконані субпідрядником. ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" надає довідку де зазначає, що не планує залучати субпідрядні організації в обсязі 20% і більше від вартості договору. Так як вартість робіт протипожежного призначення не дорівнює та не перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю учасник має законне право не повідомляти Замовника про залучення такого субпідрядника.
Дата публікації звіту: 18.02.2021 16:34

Запити/Пояснення