• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт території автостоянки з влаштуванням асфальтобетонного покриття в с. Оліївка, вул. Садова, Житомирського району Житомирської області за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 849 днів назад

2 640 917.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 409.18 UAH
Номер: e6f3ff7bad1447a59db50c3611c818e9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.07.2020 16:15 - 14.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.07.2020 № 49 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2020 № 49. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2020-06-18-007110-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів передбачених Законом встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій та виконання рішення колегії АМКУ, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів передбачених Законом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій та виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «Шляхбуд-5» та ТОВ «Асфальт Плюс», протоколи засідання тендерного комітету від 14.07.2020 року та від 26.08.2020 року, рішення колегії АМКУ від 18.08.2020 року № 15726-р/пк-пз. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить електронні адреси посадових осіб Замовника (Городнюк В.Б. та Антонюк О.М.), уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. За результатами аналізу правильності заповнення форм документів передбачених Законом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Слід відмітити, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Шляхбуд-5» (протоколом засідання тендерного комітету від 14.07.2020 року) на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Асфальт Плюс» (протоколом засідання тендерного комітету від 26.08.2020 року) на виконання рішення колегії АМКУ від 18.08.2020 року № 15726-р/пк-пз. Разом з тим, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 32 Закону визначено, що у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель.
Період усунення порушень: 27.08.2020 16:50 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2020 16:50

Запити/Пояснення