-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Завершена
4 724 887.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 334.50 UAH
мін. крок: 0% або 334.50 UAH
Номер:
ea5474168cd544159a3731efa910cb56
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-10-16-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2020 00:00
Період моніторингу:
16.10.2020 15:35 - 06.11.2020 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2020-06-18-007068-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 13.07.2020 № 285 (далі – ТД), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АСХОР ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АСХОР ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОМЕД» (далі – ТОВ «ЕКОМЕД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» (далі – ТОВ «БАДМ-Б»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ДІНА» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ДІНА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА», протокол засідання тендерного комітету від 24.09.2020 № 451 (Лот 6), повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 24.09.2020 в електронній системі закупівель (Лот 6), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 12.10.2020 № 154 (Лот 6), додаткову угоду від 12.10.2020 № 1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 12.10.2020 № 154 (Лот 6).
За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 2-14-1 «під час проведення відкритих торгів із публікацією англійською мовою на закупівлю товарів та послуг відхилено більше ніж 2 тендерні пропозиції» не підтверджена.
Період усунення порушень:
05.11.2020 15:36 - 11.11.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2020 15:36