• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів

Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Завершена

4 724 887.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 334.50 UAH
Номер: ea5474168cd544159a3731efa910cb56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-10-16-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 16.10.2020 15:35 - 06.11.2020 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.10.2020 Одеса № 352 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 352 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 12 UA-2020-06-18-007068-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, andreybogdanow@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету від 13.07.2020 № 285 (далі – ТД), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АСХОР ТРЕЙД» (далі – ТОВ «АСХОР ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОМЕД» (далі – ТОВ «ЕКОМЕД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» (далі – ТОВ «БАДМ-Б»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ДІНА» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ДІНА»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЦЕНТР ДІНА», протокол засідання тендерного комітету від 24.09.2020 № 451 (Лот 6), повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 24.09.2020 в електронній системі закупівель (Лот 6), договір про закупівлю товарів за державні кошти від 12.10.2020 № 154 (Лот 6), додаткову угоду від 12.10.2020 № 1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти від 12.10.2020 № 154 (Лот 6). За результатами моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 2-14-1 «під час проведення відкритих торгів із публікацією англійською мовою на закупівлю товарів та послуг відхилено більше ніж 2 тендерні пропозиції» не підтверджена.
Період усунення порушень: 05.11.2020 15:36 - 11.11.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2020 15:36