-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Компютерне обладнання різне
Компютерне обладнання різне
Завершена
518 192.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 181.90 UAH
мін. крок: 1% або 5 181.90 UAH
Номер:
649f7b3f5a044c6188e948346e9434aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-23-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2020 00:00
Період моніторингу:
23.07.2020 16:32 - 14.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.07.2020
№ 49
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2020 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-18-002566-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 2 статті 21 та частини 2 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» за відсутності підстав визначених частиною 1 статті 31 Закону та відповідно визнав переможцем ТОВ «ЮДІТРЕЙД», що не відповідає принципам встановленим в статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної
документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протоколи засідань тендерного комітету від 08.07.2020 року № 1-ОП та від 09.07.2020 № 1-ОП, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020 року, договір про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566 та пояснення Замовника від 27.07.2020 року.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опубліковане у електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції двох учасників ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД».
Разом з тим, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2020 року № 1-ОП, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» (яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною) на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Слід відмітити, що у вищевказаному протоколі Замовником зазначено, зокрема, наступне: «При перевірці встановлено не відповідність Додатку 4 до Тендерної документації технічні вимоги, замовник вимагав ноутбук з тактовою частотою процесора не нижче 2.0 ГГц, при цьому запропонований ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) має процесор Intel CORE i3-1005G1, який згідно інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html), має базову тактову частоту 1,2 ГГц, що не відповідає вимогам закупівлі».
Однак, аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» передбачено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації.
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Поряд з тим, відповідно до Додатку № 4 тендерної документації встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а також зазначено інформацію про спосіб документального підтвердження встановленим вимогам.
Так, на відповідність встановленим вимогам учасники в складі пропозицій повинні надати інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури закупівлі сканованих копій наступних документів, зокрема:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію;
- гарантійні талони (при поставці товару) або лист-гарантію про надання гарантійного талону при подачі пропозиції.
Так, на виконання вказаних вище вимог тендерної документації, учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» в складі пропозиції, зокрема надано технічний паспорт та технічну специфікацію (файл «технічна специфікація») відповідно до яких, запропонований учасником ноутбук (Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00)) містить тактову частоту процесора 2.0 ГГц (не нижче 2.0 ГГц), що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Поряд з тим, пункт 6 розділу III та Додаток № 4 тендерної документації, а також тендерна документація Замовника в цілому не містить окремих вимог, що технічні характеристики ноутбука, що розміщені на сайті виробника або офіційного представника ноутбука, мають відповідати вимогам тендерної документації.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» за відсутності підстав визначених частиною 1 статті 31 Закону та визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД», що не відповідає принципам встановленим в статті 3 Закону.
Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
12.08.2020 17:03 - 28.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2020 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. Щодо висновку повідомляю наступне:
- Відповідно до п.8 ч.2 ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, встановлено пункт який повинен містити оголошення про проведення відкритих торгів.
Враховуючи форму оголошення (скриншот додається)
Дана форма не передбачається щодо зазначення мови якою може бути подана тендерна пропозиція. А також просимо врахувати що тендерна документація містить мову якою повинні подаватись пропозиції (скриншот додається)
Вимога щодо відміни закупівлі неможлива, у зв’язку з тим що закупівля завершена у частині проведення «про результат проведення процедури закупівлі» Звіт додається до заперечення.
2. Щодо відхилення пропозиції «ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»» яка не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної документації, оскільки учасник у складі своєї пропозиції чітко вказує модель пристрою (скриншот додається) , що надає можливість перевірити Замовнику технічні характеристики запропонованого товару, у зв’язку з цим було перевірено відповідність тендерної пропозиції, а саме вимогам Додатку 4 у якому зазначено тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz. Разом з тим, запропонований ТОВ "Протех-ІТ-Україна" ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) має процесор Intel CORE i3-1005G1, який згідно інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html), має базову тактову частоту 1,2 ГГц, що не відповідає вимогам закупівлі. У даному випадку висновок порушує принцип максимальної економії та ефективності, пропорційності публічних закупівель. Тому стверджувати, що пропозиція учасника відхилена з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» не обґрунтовані.
Щодо вимог п. 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Виконання даних вимог не можлива оскільки відповідно до висновку «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.» враховуючи вище зазначене у порядку оприлюднення інформації (оголошення, та договору) порушення відсутні тому підстав для розірвання договору відсутні.
Дата публікації звіту:
18.08.2020 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
8078c8b39f8e4a33ab3e590f7ecf9853
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2020 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Компютерне обладнання різне» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-002566-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1). Чому на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, тендерна документація містить вимоги до учасників щодо способу підтвердження відсутності їх підставам, передбачених п. 5, 6, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону (у вигляді довідок)?
2). Чому оголошення про проведення відкритих торгів не відповідає вимогам Закону, а саме, на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3). Чому на порушення вимог частини 2 статті 31 Закону, протокол засідання тендерного комітету від 08.07.2020 року № 1-ОП та форма розкриття тендерних пропозицій, в частині відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» (на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), не містить посилань на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідає?
4). Якому пункту/розділу/додатку тендерної документації не відповідає учасник ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
8e8fec8203e94e6fba64a72795b68e28
Назва:
8078c8b39f8e4a33ab3e590f7ecf9853 (відповідь на запит)
Дата опублікування:
27.07.2020 14:20
Опис:
Надати пояснення на запит 8078c8b39f8e4a33ab3e590f7ecf9853
1) Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Замовник не вимагає надання довідок, а лише інформації у довільній формі.
2) Оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову , якою повинні готуватися тендерні пропозиції у зв’язку з тим що оголошення майданчику не передбачало даної форми.
3) Щодо вказаного пункту, повідомляємо, що Замовником в Протоколі №1-ОП від 08.07.2020 чітко вказано невідповідність пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» вимогам, які вимагались Замовником в Додатку №4. Так, в Додатку №4 встановлено вимогу щодо технічних характеристики ноутбуків, зокрема, тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz. Разом з тим, запропонований ТОВ "Протех-ІТ-Україна" ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) має процесор Intel CORE i3-1005G1, який згідно інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html), має базову тактову частоту 1,2 ГГц, що не відповідає вимогам закупівлі.
4) Пропозиція «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідає вимогам встановленим в Додатку №4.
Номер:
a5e466363c8b4b9589d1a1b211686ea2
Назва:
Роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Дата опублікування:
13.08.2020 16:14
Опис:
Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
За результатами моніторингу UA-M-2020-07-23-000108 (UA-2020-06-18-002566-b)
1. Прошу надати роз’яснення який пункт (поля) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію «про мову якою повинно готуватись тендерні пропозиції».
2. Прошу надати роз’яснення щодо відповідності вимог тендерної документації, а саме Додатку 4 учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» не менше 2.0 Ггц тактової чистоти процесора який має наступні характеристики даної моделі ноутбука Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) «Процесор (модель) Intel Core i3-1005G1 (IceLake), Процесор (тактова частота - turbo), ГГц 1,2 - 3,4, Процесор (к-сть ядер / потоків)2 ядра / 4 потоку».
3. У який спосіб потрібно вчинити дії для усунення порушення згідно висновку.
Номер:
3a155fcfcf3a487eb87884d905e7c83d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.08.2020 13:39
Опис:
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі форма якого затверджена наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01 червня 2018 за № 654/32106 (далі – Наказ № 86).
Відповідно до вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі повинно містити інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради в опубліковане оголошення (UA-2020-06-18-002566-b) не зазначає інформацію про мову, чим порушено частину 2 статті 21 Закону.
При цьому Закон не містить окремих вимог щодо того в якому пункті має зазначатися дана інформація.
Відповідно до Додатку № 4 тендерної документації встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а також зазначено інформацію про спосіб документального підтвердження встановленим вимогам.
Так, на відповідність встановленим вимогам учасники в складі пропозицій повинні надати інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури закупівлі сканованих копій наступних документів, зокрема:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію;
- гарантійні талони (при поставці товару) або лист-гарантію про надання гарантійного талону при подачі пропозиції.
Так, на виконання вказаних вище вимог тендерної документації, учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» в складі пропозиції, зокрема надано технічний паспорт та технічну специфікацію (файл «технічна специфікація») відповідно до яких, запропонований учасником ноутбук (Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00)) містить тактову частоту процесора 2.0 ГГц (не нижче 2.0 ГГц), що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Поряд з тим, пункт 6 розділу III та Додаток № 4 тендерної документації, а також тендерна документація Замовника в цілому не містить окремих вимог, що технічні характеристики ноутбука, що розміщені на сайті виробника або офіційного представника ноутбука, мають відповідати вимогам тендерної документації.
Таким чином, учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» надано інформацію та документи що стосуються технічної характеристики ноутбука (Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00)) у спосіб визначений тендерною документацією, які відповідають умовам тендерної документації в цій частині.
Враховуючи порушення встановлені в ході проведення моніторингу у п. 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.