• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Компютерне обладнання різне

Компютерне обладнання різне

Завершена

518 192.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 181.90 UAH
Номер: 649f7b3f5a044c6188e948346e9434aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-23-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.07.2020 16:32 - 14.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.07.2020 № 49 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2020 № 49. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2020-06-18-002566-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 2 статті 21 та частини 2 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» за відсутності підстав визначених частиною 1 статті 31 Закону та відповідно визнав переможцем ТОВ «ЮДІТРЕЙД», що не відповідає принципам встановленим в статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів передбачених законодавством, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протоколи засідань тендерного комітету від 08.07.2020 року № 1-ОП та від 09.07.2020 № 1-ОП, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020 року, договір про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566 та пояснення Замовника від 27.07.2020 року. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опубліковане у електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що до участі у процедурі закупівлі подано тендерні пропозиції двох учасників ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та ТОВ «ЮДІТРЕЙД». Разом з тим, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 08.07.2020 року № 1-ОП, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» (яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною) на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід відмітити, що у вищевказаному протоколі Замовником зазначено, зокрема, наступне: «При перевірці встановлено не відповідність Додатку 4 до Тендерної документації технічні вимоги, замовник вимагав ноутбук з тактовою частотою процесора не нижче 2.0 ГГц, при цьому запропонований ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) має процесор Intel CORE i3-1005G1, який згідно інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html), має базову тактову частоту 1,2 ГГц, що не відповідає вимогам закупівлі». Однак, аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» передбачено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Поряд з тим, відповідно до Додатку № 4 тендерної документації встановлено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а також зазначено інформацію про спосіб документального підтвердження встановленим вимогам. Так, на відповідність встановленим вимогам учасники в складі пропозицій повинні надати інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури закупівлі сканованих копій наступних документів, зокрема: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію; - гарантійні талони (при поставці товару) або лист-гарантію про надання гарантійного талону при подачі пропозиції. Так, на виконання вказаних вище вимог тендерної документації, учасником ТОВ «Протех-ІТ-Україна» в складі пропозиції, зокрема надано технічний паспорт та технічну специфікацію (файл «технічна специфікація») відповідно до яких, запропонований учасником ноутбук (Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00)) містить тактову частоту процесора 2.0 ГГц (не нижче 2.0 ГГц), що відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Поряд з тим, пункт 6 розділу III та Додаток № 4 тендерної документації, а також тендерна документація Замовника в цілому не містить окремих вимог, що технічні характеристики ноутбука, що розміщені на сайті виробника або офіційного представника ноутбука, мають відповідати вимогам тендерної документації. Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Протех-ІТ-Україна» за відсутності підстав визначених частиною 1 статті 31 Закону та визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЮДІТРЕЙД», що не відповідає принципам встановленим в статті 3 Закону. Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 12.08.2020 17:03 - 28.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2020 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Щодо висновку повідомляю наступне: - Відповідно до п.8 ч.2 ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, встановлено пункт який повинен містити оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи форму оголошення (скриншот додається) Дана форма не передбачається щодо зазначення мови якою може бути подана тендерна пропозиція. А також просимо врахувати що тендерна документація містить мову якою повинні подаватись пропозиції (скриншот додається) Вимога щодо відміни закупівлі неможлива, у зв’язку з тим що закупівля завершена у частині проведення «про результат проведення процедури закупівлі» Звіт додається до заперечення. 2. Щодо відхилення пропозиції «ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»» яка не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної документації, оскільки учасник у складі своєї пропозиції чітко вказує модель пристрою (скриншот додається) , що надає можливість перевірити Замовнику технічні характеристики запропонованого товару, у зв’язку з цим було перевірено відповідність тендерної пропозиції, а саме вимогам Додатку 4 у якому зазначено тактова частота - не менше ніж 2,0 GHz. Разом з тим, запропонований ТОВ "Протех-ІТ-Україна" ноутбук Lenovo ThinkBook 15-IIL (20SMS0UP00) має процесор Intel CORE i3-1005G1, який згідно інформації на офіційному сайті виробника (https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html), має базову тактову частоту 1,2 ГГц, що не відповідає вимогам закупівлі. У даному випадку висновок порушує принцип максимальної економії та ефективності, пропорційності публічних закупівель. Тому стверджувати, що пропозиція учасника відхилена з порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» не обґрунтовані. Щодо вимог п. 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 24.07.2020 року № 002566, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Виконання даних вимог не можлива оскільки відповідно до висновку «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.» враховуючи вище зазначене у порядку оприлюднення інформації (оголошення, та договору) порушення відсутні тому підстав для розірвання договору відсутні.
Дата публікації звіту: 18.08.2020 17:11

Запити/Пояснення