• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція приймального відділення у відділення екстреної медичної допомоги лікувального корпусу № 2 комунального некомерційного підприємства «Новоград–Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» по вул. Наталії Оржевської, 13, в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

7 564 731.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 824.00 UAH
Номер: 68c991be5708442cae0b6649679df1c6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 25.01.2021 13:16 - 16.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.01.2021 № 3 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 20.01.2021 №003100-18/696-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 25.01.2021 №3 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-06-18-003020-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Інтерра Буд», розгляду тендерної пропозиції ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), роз’яснення до процедури, вимогу про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Інтерра Буд» та ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс, вимогу про усунення невідповідностей, протоколи від 20 липня 2020 № 484 та від 24 липня 2020 № 501, укладений договір від 04.08.2020 № 71-20 (далі – Договір), зміни до Договору, звіт про виконання договору, відповідь на запит від 03.02.2021. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено 18 серпня 2020 року зміни до Договору, зважаючи, що датою внесення змін до договору відповідно до інформації опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, є 04 серпня 2020, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону, яким визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Зокрема, в складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс надано лист-згоду з проектом договору Замовника. Однак, проект договору Замовника не містить пунктів 7.2.6. «На відшкодування завданих йому збитків відповідно до законодавства та Договору» та 17.7. «Керуючись вимогами п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони домовилися, що у разі якщо після укладення даного Договору у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у Виконавця, закупівля додаткових аналогічних робіт може бути здійснена не пізніше трьох років після укладення даного Договору, за умови, що загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни Договору, а Договір укладеного за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт проводиться шляхом застосування переговорної процедури закупівлі», тоді як, укладений Договір містить вищезазначену інформацію. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 04.02.2021 15:11 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2021 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області за результатами моніторингу установлені наступні, на думку Держаудитслужби, порушення, а саме: - За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено 18 серпня 2020 року зміни до Договору, зважаючи, що датою внесення змін до договору відповідно до інформації опублікованій в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, є 04 серпня 2020, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону, яким визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня внесення змін; Щодо даного твердження Замовник повідомляє, що під час повторної публікації Договору 71-20 у системі електронних закупівель було допущено технічну помилку при обранні дати у графі «Дата внесення змін до договору», оскільки фактично даною датою визначено 18.08.2020 року. За результатом виявлення даної помилки було складено протокол № 550/1 від 19.08.2020 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку, який міститься у додатках. Також повідомляємо, що повторна публікація Договору 71-20 відбулася у звязку із наступним. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 р. № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», після виникнення змін у мережі внаслідок внесення змін у річний розпис місцевих бюджетів та помісячний розпис, що підтверджується довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2020 рік від 11.08.2020 №359, що відбулося після внесення змін до рішення відповідної ради про місцевий бюджет, Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА було подано до органу Державної казначейської служби України «Реєстр змін до мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевого бюджету на 2020 рік». Після внесення змін у мережу Департаменту, нами було подано Заявку на відкриття рахунків по КПКВК № 617369, за яким відбувалося фінансування проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах, як наслідок станом на 14.08.2020 року Головним управлінням Державної казначейської служби України у Житомирській області було відкрито рахунки, про свідчить повідомлення про відкриття рахунків від 14.08.2020. Кошторис по КПКВК №617369 «Реалізації проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров'я у госпітальних округах» був затверджений Житомирською обласною державною адміністрацією 17.08.2020 та зареєстрований в органах казначейства 18.08.2020. Таким чином, станом на дату первісного оприлюднення Договору, органи казначейської служби не здійснили відкриття рахунків з яких повинна відбуватися оплата виконаних робіт, що унеможливило повне зазначення реквізитів Замовника. Враховуючи це, 18.08.2020 одразу після відкриття казначейських рахунків, до зазначеного Договору № 71-20 від 04.08.2020 року, використовуючи письмове приладдя у вигляді кулькової ручки з чорнилом синього кольору, у графі «р/р» реквізитів Замовника Розділу XXV Договору було внесено відсутню раніше інформацію, а саме - номери наданих Казначейством розрахункових рахунків, з повторною публікацією даного Договору задля його реєстрації в органах Казначейства. Слід зазначити, що законодавство, яким регулюються відносини у сфері здійснення публічних закупівель, не містить заборон чи будь-яких обмежень що стосуються повторної публікації договору за результатом проведення закупівлі. - Також у висновку зазначено, що умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс, чим порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Зокрема, в складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс надано лист-згоду з проектом договору Замовника. Однак, проект договору Замовника не містить пунктів 7.2.6 та 17.7, тоді як, укладений Договір містить вищезазначену інформацію. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. Замовник не погоджується із цим твердженням, у звязку із наступним. Відповідно до ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; Договір 71-20 укладено за результатами відкритих торгів, отже дана умова нікчемності договору не може бути застосована до Договору 71-20. 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; Ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; Повідомлення про намір укласти Договір, у чіткій відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено 24.07.2020, а сам Договір 71-20 укладено 04.08.2020, тобто на 11 день після оприлюднення повідомлення, що цілком відповідає строку визначеному в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Договір 71-20 укладено 04.08.2020, через 11 днів, після розміщення повідомлення про намір його укласти, що відповідає строкам визначеним частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 7 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Постанови КМУ № 668 від 01.08.2005 (зі змінами), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Закупівля робіт за рахунок державних коштів здійснюється в порядку та на умовах, визначених законодавством. Договір підряду, що укладається на підставі державного замовлення, повинен відповідати умовам цього замовлення. Відтак, договір підряду, який укладено з ТОВ «Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс» за результатом проведення закупівлі, повністю відповідає як умовам замовлення та тендерної документації замовника, так і акцептованій тендерній пропозиції самого учасника. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що Договір 71-20 відповідає вимогам законодавства, укладений у відповідності до процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі» та не підпадає під жодний випадок нікчемності договору, визначений ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, на виконання норм ч. 9 ст. 8 Закону, просимо Західний офіс Державної аудиторської служби України протягом 5 робочих днів з дня отримання заперечень переглянути та змінити висновок за результатом моніторингу даної закупівлі з урахуванням поданих документів та аргументованих заперечень.
Дата публікації звіту: 11.02.2021 18:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionContracting: Ні
Опис: Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі враховуючи пояснення Замовника - усунуто
Дата публікації: 22.02.2021 16:12

Запити/Пояснення