-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН Б.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану))
Тендерна пропозиція та усі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. Детальніше у ТД.
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер:
f0fc8cde90414a4cb148ae1aff62953e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-19-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 11:10 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020 № 49
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.08.2020 №49
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-18-002432-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої та шостої статті 17 Закону, частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" та ТОВ «Земстройпроект» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Матеївецької сільської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 10.07.2020 року №94, від 30.07.2020 року №96, від 05.08.2020 року №99 тендерну пропозицію ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" та ТОВ «Земстройпроект», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.09.2020 №17351-р/пк-пз.
За результатами моніторингу встановлено, що у додатку 2 до ТД зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Разом з тим, частиною шостою статті 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку №1 Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до ТД Замовник зазначив: «Ми погоджуємося з умовами проекту Договору, та з тим, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону», що не відповідає вимогам частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
21.09.2020 09:42 - 06.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2020 09:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом відмінити процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН Б.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
25.09.2020 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
0571fcf95b6b492e9cd97cd39a56946b
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
27.08.2020 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2020 00:00
Опис:
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарги за номером UA-2020-06-18-002432-c.a1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-18-002432-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 червня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 19 серпня 2020 року № 49 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.