-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС, ВП ЮУАЕС: лот 1 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (світлі нафтопродукти для ВП ЗАЕС), лот 2 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (світлі нафтопродукти для ВП РАЕС), лот 3 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (світлі нафтопродукти для ВП ХАЕС), лот 4 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (світлі нафтопродукти для ВП ЮУАЕС)
Завершена
24 122 446.73
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 7 552.10 UAH
мін. крок: 0% або 7 552.10 UAH
Номер:
369f9252fdea48f2a8f41946464e5c3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-24-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2020 00:00
Період моніторингу:
24.09.2020 16:59 - 17.10.2020 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2020 № 53
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 23.09.2020 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2020-06-17-002257-a (лоти 1, 4), 17.06.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – замовник) на 2020 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 16.06.2020, із змінами від 14.07.2020 № 1, від 22.07.2020 № 2, від 28.07.2020 № 3, від 04.08.2020 № 4 (далі – тендерна документація); запитання учасників до процедури закупівлі та відповіді замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель; вимоги учасників ТОВ «Альянс Енерго Трейд» про усунення порушень від 30.06.2020 № UA-2020-06-17-002257-a.b1, від 06.07.2020 № UA-2020-06-17-002257-a.c4; ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» від 06.07.2020 № UA-2020-06-17-002257-a.b3 та відповіді замовника від 02.07.2020, від 08.07.2020, від 09.07.2020, оприлюднені в електронній системі закупівель; протокол розгляду тендерних пропозицій по лотах 1 та 4; протоколи розкриття тендерних пропозицій від 25.08.2020 по лотах 1 та 4; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торговий дім «ГАЗТРІМ» (лоти 1, 4), ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» (лоти 1, 4); протокол тендерного комітету замовника про визначення переможця торгів на закупівлю від 26.08.2020 №6556 за лотами 1, 4; повідомлення про намір укласти договір за лотами 1 та 4; договір поставки від 07.09.2020 № 53-129-01-20-02161, укладений з ТОВ «Торговий дім «ГАЗТРІМ» за лотом 1; договір поставки від 07.09.2020 № 53-129-01-20-02163, укладений з ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» за лотом 4.
Період усунення порушень:
20.10.2020 17:50 - 24.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2020 17:50