• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 Лікарські засоби різні, МНН – Ascorbic acid, Potassium and magnesium aspartate, Thioctic acid, Diphenhydramine, Doxepin, Methionine, Pyridoxine, Nikethamide, Papaverine, Platyphylline, Mebicar, Zopiklon, Disulfiram, Thiamine, Zuclopenthixol, Piracetam, Comb drug, Arginine glutamate, Lysine, Bisacody, Aminocapronic acid, Potassium and magnesium aspartate, Levofloxacin, Thiotriazolin, Thiotriazolin, Metoklopramid, Chlorpromazin, L-arginin, Heparin, Phenilephrine, Methylprednisolone, Atropinе; Лот №2 Наркотичні речовини, МНН – Phenazepam

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.

Завершена

1 400 417.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 16.08 UAH
Номер: d242bca62f5f4cdb94f2996ee3af57f4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-10-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.07.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 10.07.2020 13:45 - 01.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.07.2020 № 37 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 10.07.2020 №37 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-06-17-003938-b 17.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій по лоту № 2 установлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій по лоту № 1 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених пунктом другим частини першої статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський наркологічний центр Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), протоколи тендерного комітету від 07 липня 2020 року по лоту № 1 та № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства виробничо-комерційна фірма «Скайінвест» по лоту № 1, КП «Обласний аптечний склад» по лоту № 2. За результатами моніторингу встановлено, що у додатку 4 «Тендерна пропозиція» до ТД зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, чим не дотримав вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У додатку 1 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону надати електронну довідку чи скановану копію з оригіналу документа (-ів), видану відповідним органом, який має такі повноваження, документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. КП «Обласний аптечний склад», яке Замовник визначив переможцем торгів по лоту № 2, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона не дійсна на дату подання, дійсна до 15.07.2020, в той час як подана 16.07.2020. У додатку 1 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів на підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону надати електронну довідку чи скановану копію з оригіналу документа (-ів), видану відповідним органом, який має такі повноваження, що діє станом на дату подання документа. Слід зазначити, що таку довідку учасник може отримати у прядку встановленому наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи» як у паперовому вигляді так і в електронному формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». КП «Обласний аптечний склад», яке Замовник визначив переможцем торгів по лоту № 2, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». У додатку 1 до ТД Замовник вимагає від переможця торгів на підтвердження відсутності підстав визначених частиною другою статті 17 Закону надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). КП «Обласний аптечний склад», яке Замовник визначив переможцем торгів по лоту № 2, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона видана Товариству з обмеженою відповідальністю «ДІМС». На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Обласний аптечний склад» по лоту № 2, через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 17.07.2020 13:29 - 01.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2020 13:29

Оскарження висновку в суді

Опис: За результатами проведення моніторингу закупівлі UA-2020-06-17-003938-b Лот №2, УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДАСУ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ склали помилковий висновок те, що: «Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Обласний аптечний склад» по лоту № 2, … та УКЛАВ З НИМ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ», проте, процедури по закупівлі на даний момент ще здійснюються, учасник КП «Обласний аптечний склад» по лоту № 2 відмовився укладати договір про закупівлю. З проводу цього складено відповідний протокол про відхилення пропозиції, рішення про визначення переможцем зазначеного переможця скасовано, і ми перейшли до розгляду наступного учасника.
Дата публікації: 24.07.2020 22:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу від 17 липня 2020 р. щодо закупівлі UA-2020-06-17-003938-b Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо строку дії тендерної пропозиції: Відповідно до п. 3.6 Розділу 3 Тендерної документації «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.». Таким чином, вимога п. 11 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо строку дії тендерної пропозиції дотримана Замовником торгів. Щодо того, що в Додатку №4 «Тендерна пропозиція» зазначено «90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій» є технічною (механічною) помилкою. 2. Щодо довідки з МВС: Відповідно до ч. 1 ст. 253 Цивільного кодексу України «Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Дане твердження міститься на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в розділі «Консультації». Відтак, відповідно до вимоги Тендерної документації щодо надання електронної довідки чи сканованої копії з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження, документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа. Враховуючи зазначене, Учасник КП «Обласний аптечний склад» завантажив відповідну довідку в електронну систему закупівель 16.07.2020 р. 15:37. Дана довідка видана станом на 16.06.2020 р. Замовник торгів, враховуючи вимоги Цивільного кодексу України щодо перебігу строків, дійшов до висновку, що останнім днем її чинності є 16.07.2020 р., тобто день завантаження її в електронну систему. 3. Щодо довідки з податкової: Згідно інформації Головного управління ДПС у м. Києві від 18.03.2020, на час карантину та в умовах надзвичайної ситуації в Україні, введеної Розпорядженням КМУ від 25.03.2020 №338-р, з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, Головне управління ДПС у м. Києві обмежило відвідування Центрів обслуговування платників міста Києва, в зв’язку з чим довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) замовляються та видаються виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, а саме через Електронний кабінет. Форма даної довідки визначена ДПС, тобто іншого виду електронної довідки не видається. Зазначену вище інформацію можна перевірити на офіційному сайті територіальних органів ДПС у м. Києві за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412408.html. Згідно Листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 03.06.2020 р. №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону» щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме, з приводу підтвердження відсутності в учасника – переможця підстав, визначених в п. 13 ч. 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.04.2020 р. автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті інтеграції електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Враховуючи зазначене, після визначення переможцем торгів учасника КП «Обласний аптечний склад» в електронній системі закупівель автоматично сформувалася відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДПС, в учасника процедури закупівель, відповідно до якої заборгованість відсутня. Переможцем торгів КП «Обласний аптечний склад» 16 липня 2020 15:37 год. в електронній системі закупівель завантажено документ під назвою «Документи переможця.pdf», який містить довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 14.07.2020 року № 51815, та скріплену електронним цифровим підписом учасника. Слід зазначити, що за наведеним посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit, яке є відкритим та доступним для всіх бажаючих, через Електронний кабінет можна перевірити справжність довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) від 14.07.2020 року № 51815. Окрім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21 жовтня 2015 р. № 835 п. 17: «Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних (відкриті дані) оприлюднюється для вільного та безоплатного доступу до неї. Відкриті дані дозволені для їх подальшого вільного використання та поширення. Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, зокрема в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту відкриті дані з обов’язковим посиланням на джерело їх отримання. Умовою будь-якого подальшого використання відкритих даних є обов’язкове посилання на джерело їх отримання (у тому числі гіперпосилання на веб-сторінку відкритих даних розпорядника інформації).». Відтак, за допомогою відкритих реєстрів ДПС, Замовник в змозі перевірити оригінальність наданого Учасником документу, здійснивши пошук довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) за наступними реквізитами: код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання (Учасника), номер електронної довідки, дата її надання у відкритому реєстрі. Враховуючи зазначене, Замовник торгів самостійно здійснив перевірку за вказаним посиланням даної довідки, та підтвердив її дійсність, про що додатково свідчить штрих-код на даному документі. Отже, вимога про надання Учасником-переможцем сканованої копії з оригіналу довідки або електронної довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, спрямована перш за все на те, щоб підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у процедурі, та враховуючи вищезазначене, відповідна інформація міститься в поданому Учасником документі «Документи переможця.pdf», а також в автоматично сформованому електронною системою документі «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості». Окрім цього, враховуючи вільний доступ, замовник додатково може самостійно перевірити справжність відповідно довідки за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit . Таким чином, Замовник торгів встановив відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівля. 4. Щодо довідки, складеної відповідно до ч. 2 ст. 17: Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено в електронну систему закупівель 07 липня 2020 13:36 р. , відтак у період з 08 липня 2020 р. до по 17.07.2020 р. включно, Учасник-переможець повинен був завантажити вищезазначені документи в електронну систему закупівель. Відтак, 17 липня 2020 15:39 год. Учасник завантажив документ «Довідки стаття 17.pdf», відповідно до якого підтвердив відсутність підстав для відмови учаснику передбачених ч. 2 ст. 17. 5. Щодо укладення договору: Відповідно до ч. 5 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». Враховуючи вимоги Закону, Замовник прийняв рішення про визначення переможцем КП «Обласний аптечний склад» та оприлюднив відповідне рішення в електронну систему закупівель 07 липня 2020 13:36 год. Відтак, першим днем на укладення договору було 18.07.2020 р. Дата оприлюднення результатів висновку є 17 липня 2020 р. На сьогоднішній день договір все ще не укладений. Таким чином, Замовник торгів не розуміє твердження: «На порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Обласний аптечний склад» по лоту № 2, через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.». Отож, відповідно до вище викладеного ми не погоджуємося із висновком про результати моніторингу закупівлі та повідомляємо про те, що Замовником було дотримано всіх норм Закону України «Про публічні закупівлі». Ми, також, завдячуємо проведеній роботі з аналізу даної закупівлі та, зобов’язуємось під час проведення торгів брати до уваги вказані зауваження, дотримуватися норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.07.2020 14:41

Запити/Пояснення