-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція об`єктів благоустрою з обслуговування громадського центру поліфункціонального призначення ділянки №1 кадастровий номер 6510166400:02:001:0671, смт. Комишани, м. Херсон»
Завершена
11 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 800.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 11 800.00 UAH
Номер:
c8690412185e4dd1a4fabdbed0a08225
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2020 00:00
Період моніторингу:
19.08.2020 10:21 - 11.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020 №144
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-17-005287-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та в річному плані закупівель, установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та пункту 4 частини другої статті 4.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та в річному плані закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Комишанської селищної ради (протокол 17.06 від 17.06.2020) (далі – Замовник); тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ»; вимога про усунення невідповідностей від 08.07.2020; повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2020; договір про закупівлю №56 від 28.08.2020; пояснення на запит від 27.08.2020.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані Замовника (UA-P-2020-06-17-006021-c) не міститься інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Також встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону відсутня інформація про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
На порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ», що оприлюднено Замовником 08.07.2020, встановлено вимогу щодо надання копії ліцензії, яка не відноситься до підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника відповідно до статті 16 Закону або його права підпису.
Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ», умовам тендерної документації встановлено наступне.
Вимогами пункту 1.10 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасники повинні надати у складі пропозицій відомість ресурсів, яка складається відповідно до технічного завдання. Вимоги щодо технічного завдання визначено Додатком №4 до тендерної документації.
Проте учасником ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» у складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів, яка по показникам кількості людино-годин (у витратах труда робітників-будівельників та у витратах труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин), розряду (у середньому розряді ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин), машино-годин (по шифрам ресурсу СН203-101, СН234-201,СН207-148, СН204-1400,СН205-102,СН205-401,СН215-3101,СН233-201,СН233-803,СН204-1000, СН233-330, СН211-251 та СН204-502,) та матеріалів (по шифрам ресурсу С1545-527 та П160-17) не відповідає показникам визначеним Замовником у Додатку №4 до тендерної документації.
На запит щодо надання обґрунтування прийнятого рішення тендерного комітету про визнання переможцем торгів ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» при наявності вищезазначених невідповідностей, Замовник 27.08.2020 надав через електронну систему закупівель пояснення, які суперечать вимогам, що визначені у тендерній документації, у зв’язку з тим, що встановлені вимоги Додатку №4 до тендерної документації щодо показників кількості людино-годин, розряду, машино-годин та кількості матеріалів повинні відповідати розділу «Відомість ресурсів» Додатку №4 до тендерної документації та не можуть змінюватись в бік збільшення або зменшення під час надання тендерної пропозиції.
Отже, визнавши пропозицію ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» переможцем торгів, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
10.09.2020 16:47 - 25.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2020 16:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву про визнання та скасування висновку управління Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області.
Дата публікації:
24.09.2020 13:31
Запити/Пояснення
Номер:
bf3b2118c5cf4536ba7c466409447154
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.08.2020 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції об`єктів благоустрою з обслуговування громадського центру поліфункціонального призначення ділянки №1, що проводить Виконавчий комітет комишанської селищної ради (далі – Замовник) за номером № UA-2020-06-17-005287-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
Чому оголошення про закупівлю не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників?
Відповідно до п.1.10 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників щодо надання у складі своїх тендерних пропозицій відомості ресурсів, що складена, відповідно до технічного завдання.
Аналізом тендерної документації встановлено, що технічне завдання Замовником визначено у Додатку №4, в тому числі і інформація щодо всіх ресурсів, що мають бути розраховані учасниками при виконанні робіт, які наведені у розділі «Відомість ресурсів».
Встановлено, що на дану вимогу учасником ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» надано відомість ресурсів (файл «59-Додаток 4 -Відомість ресурсів.pdf»), яка по нормативам щодо кількості людино-годин, машино-годин та матеріалам не відповідає показникам, що визначені Замовником.
Інформація про встановлені невідповідності додаються.
Відповідно до положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» підтверджуючи розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати мають відповідати діючим нормам та стандартам, що використовуються при будівництві.
У зв’язку з чим просимо пояснити чому за наявності вищезазначених невідповідностей в нормативних показниках Замовником не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ»? У разі незгоди з виявленими невідповідностями просимо довести це, посилаючись на діючи нормативно-правові акти по кожній позиції, що викладені у файлі «таблиця невідповідностей.pdf»
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9c3b2d0180b04818a5459041615c8a00
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
27.08.2020 08:35
Опис:
ЗАМОВНИК: Виконавчий комітет
Комишанської селищної ради (надалі – Замовник)
73490Україна, Херсонська область,
смт. Комишани, вул. Центральна (Радянська),81а
Пояснення на запит UA-M-2020-08-19-000007
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції об`єктів благоустрою з обслуговування громадського центру поліфункціонального призначення ділянки №1, що проводить Виконавчий комітет Комишанської селищної ради (далі – Замовник) за номером № UA-2020-06-17-005287-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів.
На питання: «Чому оголошення про закупівлю не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників?»
Причиною зазначеного є те, що на теперішній час функціонал електронного майданчика ZAKUPKI.PROM.UA не дозволяє в повному обсязі оприлюднити всю необхідну інформацію, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі».
Але враховуючи роз’яснення Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України -> Консультації
№ 3302-06_3810-03 від 07.02.2017.pdf
У п.7 р1 тендерної документації дане питання відпрацьоване та інформація про мову наведена.
На питання: Відповідно до п.1.10 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників щодо надання у складі своїх тендерних пропозицій відомості ресурсів, що складена, відповідно до технічного завдання. Аналізом тендерної документації встановлено, що технічне завдання Замовником визначено у Додатку №4, в тому числі і інформація щодо всіх ресурсів, що мають бути розраховані учасниками при виконанні робіт, які наведені у розділі «Відомість ресурсів». Встановлено, що на дану вимогу учасником ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» надано відомість ресурсів (файл «59-Додаток 4 -Відомість ресурсів. pdf»), яка по нормативам щодо кількості людино-годин, машино-годин та матеріалам не відповідає показникам, що визначені тендерною документацією. Інформація про встановлені невідповідності додаються. Відповідно до положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» підтверджуючи розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати мають відповідати діючим нормам та стандартам, що використовуються при будівництві.
У зв’язку з чим просимо пояснити чому за наявності вищезазначених невідповідностей в нормативних показниках Замовником не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ»?
Враховуючи , що «таблиця невідповідностей. pdf» надано у форматі pdf. ми не маємо змоги долучити інформацію до кожного пункту . При цьому, технічне завдання не містить конкретного посилання щодо повного перенесення відомості ресурсів до пропозиції учасника. Учасник при складанні пропозиції на виконання робіт з реконструкції об`єктів благоустрою з обслуговування громадського центру поліфункціонального призначення ділянки №1 на її основі повинен був розробити свою та надати у складі пропозиції, що ї зазначено у п. 1.10 р ІІІ ТД «1.10. Під час етапу «Кваліфікація» учасник, повинен надати замовнику, договірну ціну та розрахунки загально-виробничих та адміністративних витрат по підприємству за минулий період, обчислених на підставі положень ДСТУ- Н Б Д.1.1-3:2013; розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті замовлення. У складі тендерної пропозиції учасник надає лише відомість ресурсів складену, відповідно до технічного завдання» Замовником не заперечене , що учасником використовується інша кількість ресурсів при виконанні робіт але при цьому читко встановлено що «Договірна ціна повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку №4» додатком 4 до ТД «Роботи повинні виконуватися відповідно до проектної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі будівництва, повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектної документації»На підтвердження чого ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» у складі пропозиції надано гарантійний лист .
Враховуючи, що показники відомості ресурсів не є нормативними, а лише інформаційними, термін виконання робіт є тривалим (впродовж 2 років), що призводить до коливання використаних ресурсів з урахуванням погодних умов,появою для використання більш сучасних ресурсів, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЕКОБУДКОНСАЛТ» у Замовника відсутні.
Таким чином, нами прийняті законні, обґрунтовані та незалежні рішення за результатами розгляду тендерних пропозиції учасників закупівлі. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів з неухильним дотриманням Закону та інших вимог чинного законодавства.
Усі підтверджуючи документи оприлюднено у системі Прозорро за посиланням закупівлі