Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 20.07.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Завершена
3 005 412.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 554.00 UAH
Період моніторингу:05.11.2020 16:33 - 27.11.2020 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2020 № 73
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-17-002422-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та зміни до неї, затверджені рішенням тендерного комітету (протокол від 22.06.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ІСТЕП», ТОВ «Транстехдеталь», ТОВ «ТЕХНОВЕСТТРЕЙД», ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 11.08.2020 № 65-4/08/20, договори: від 28.08.2020 № УЗ/ЦЛ-20464/Ю, від 28.08.2020 № УЗ/ЦЛ-20463/Ю, від 28.08.2020 № УЗ/ЦЛ-20465/Ю, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.11.2020.
По Лоту № 1 торги не відбулися у зв’язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:18.11.2020 11:09 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:18.11.2020 11:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
Відповідно до вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-17-002422-b (далі - Висновок) було встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.).
У свою чергу, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Враховуючи вищезазначене, замовник не погоджується з Висновком, і надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до абзацу 6 частини 1 НАКАЗУ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» від 11.06.2020 № 1082 (далі - Наказ) інформація про публічні закупівлі (далі - інформація) - це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до частини 3 НАКАЗУ - розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОЛІВ, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, ТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ ЧЕРЕЗ АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ЗАМОВНИКА/ЦЗО/учасника/постачальника /органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
З урахуванням Наказу, замовником під час оприлюднення оголошення закупівлі UA-2020-06-24-000619-b було завантажено файл «Оголошенння (7).doc», що містить наступну інформацію, зокрема у пункті 14:
«14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, УМОВИ – ВІДПОВІДНО ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ;».
З огляду на вищезазначене, замовником не допущено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та враховано усю необхідну інформацію передбачену частиною 2 статті 21 Закону, зокрема і вимоги НАКАЗУ.
Зважаючи на викладене порушення зазначені у висновку в цій частині відсутні.
Принагідно інформуємо, що в майбутньому при розробленні необхідних полів замовник буде їх такоз заповнювати відповідною інформаціє.
Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення.
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) +38 (0 97) 486-04-79 olya_t_05@meta.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, код ДК 021:2015: 50220000-3 — «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-17-002422-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до пп. 1 п.1 Розділу II тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема документи та/або дані, що визначені, зокрема, Додатком № 1 та Додатком 2 ТД, та іншими додатками та вимогами ТД. Калькуляції, специфікації, розрахунки, інші документи щодо цін учасників в разі надання в пропозиції учасником надається Учасником з урахуванням вимог абз.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, таким чином, щоб описані вище документи та/або інформація з ціною була відкрита системою тільки при аукціоні відповідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розділом III Додатку № 1 передбачено надання інформації про кількість та вартість послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, а також калькуляцію на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ( по кожному типу окремо) з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції за визначеними формами.
Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 вищевказана інформація відсутня.
Надайте пояснення щодо відсутності документів, які визначені тендерною документацією в пропозиції даного учасника.
2. Пунктом 2 розділу IV тендерної документації передбачено надання від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
p7s
sign.p7s
18118
Номер:a484646fda6d4f419e185d041aeca895
Назва:Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» пояснення (інформація, документи) через електронну систему закупівель
Дата опублікування:11.11.2020 17:52
Автор:ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
Код ЄДРПОУ:
41022900
Контактна особа:
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua
Адреса:
01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, а саме:
І) щодо «…Розділом III Додатку № 1 передбачено надання інформації про кількість та вартість послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, а також калькуляцію на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ( по кожному типу окремо) з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції за визначеними формами. Однак, в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 вищевказана інформація відсутня. Надайте пояснення щодо відсутності документів, які визначені тендерною документацією в пропозиції даного учасника.».
пп.1 п. 1 Розділу ІІ тендерної документації встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
– документи та/або дані, що визначені, зокрема, Додатком № 1 та Додатком 2 ТД, та іншими додатками та вимогами ТД;
– забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами тендерної документації).
Калькуляції, специфікації, розрахунки, інші документи щодо цін учасників в разі надання в пропозиції учасником надається Учасником з урахуванням вимог абз.3.ч.1.ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, таким чином, щоб описані вище документи та/або інформація з ціною була відкрита системою тільки при аукціоні відповідно ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі.»
Із змісту даного пункту випливає обов’язок учасника надати в пропозиції:
- документи та/або дані, що визначені, зокрема, Додатком № 1 та Додатком 2 ТД, та іншими додатками та вимогами ТД;
- – забезпечення тендерної пропозиції (за умови, якщо таке забезпечення вимагається умовами тендерної документації).
В складі пропозиції ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 наявні всі необхідні документи передбачені вищеописаним.
Стосовно абзацу «Калькуляції, специфікації, розрахунки, інші документи щодо цін учасників в разі надання в пропозиції учасником надається Учасником з урахуванням вимог абз.3.ч.1.ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, таким чином, щоб описані вище документи та/або інформація з ціною була відкрита системою тільки при аукціоні відповідно ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі.», повідомляємо що його зміст є інформативного характеру та спрямований на виконання учасниками умов абз.3.ч.1.ст.28 та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі якщо учасник з власного бажання забажає доповнити свою пропозицію калькуляцією, специфікацією, розрахунком або іншим документом щодо цін пропозиції. Слід наголосити, в зазначеному абзаці чітко зазначено «в разі надання в пропозиції учасником», що підтверджує вищевказане твердження.
Розділ III додатку 1 тендерної документації «Вимоги до кількості та вартості послуг з ремонту системи пожежної сигналізації та Калькуляції на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів» є вимогами до документів, які відповідно п. 2 додатку 1 тендерної документації надаються виключно переможцем процедури закупівлі для укладання договору.
З огляду на зазначене тендерна документація не містить вимоги надання в пропозиції інформації про кількість та вартість послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів, а також калькуляцію на надання послуг з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів ( по кожному типу окремо) з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції в зв’язку з чим в пропозиції ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ» по лотам № 2, 3, 4 такі документи відсутні.
ІІ) щодо «Пунктом 2 розділу IV тендерної документації передбачено надання від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії. У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).».
На вашу вимогу в порядку ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо скановані копії банківських гарантій.