• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації пасажирських вагонів

Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 20.07.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

3 005 412.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 554.00 UAH
Номер: b71242112d804208845aa1aa5bd5e3fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-11-05-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 05.11.2020 16:33 - 27.11.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.11.2020 № 73 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-06-17-002422-b 17.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та зміни до неї, затверджені рішенням тендерного комітету (протокол від 22.06.2020), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ІСТЕП», ТОВ «Транстехдеталь», ТОВ «ТЕХНОВЕСТТРЕЙД», ТОВ «ТВП «ТЕХМАШПРОММ», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 11.08.2020 № 65-4/08/20, договори: від 28.08.2020 № УЗ/ЦЛ-20464/Ю, від 28.08.2020 № УЗ/ЦЛ-20463/Ю, від 28.08.2020 № УЗ/ЦЛ-20465/Ю, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.11.2020. По Лоту № 1 торги не відбулися у зв’язку з допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 18.11.2020 11:09 - 03.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2020 11:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Відповідно до вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-17-002422-b (далі - Висновок) було встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.). У свою чергу, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи вищезазначене, замовник не погоджується з Висновком, і надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до абзацу 6 частини 1 НАКАЗУ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» від 11.06.2020 № 1082 (далі - Наказ) інформація про публічні закупівлі (далі - інформація) - це інформація, яка формується, розміщується, оприлюднюється та обмін якою здійснюється в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до частини 3 НАКАЗУ - розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОЛІВ, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, ТА ЗАВАНТАЖЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ДОКУМЕНТІВ ЧЕРЕЗ АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ЗАМОВНИКА/ЦЗО/учасника/постачальника /органу оскарження/органів державного фінансового контролю. З урахуванням Наказу, замовником під час оприлюднення оголошення закупівлі UA-2020-06-24-000619-b було завантажено файл «Оголошенння (7).doc», що містить наступну інформацію, зокрема у пункті 14: «14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, УМОВИ – ВІДПОВІДНО ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ;». З огляду на вищезазначене, замовником не допущено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та враховано усю необхідну інформацію передбачену частиною 2 статті 21 Закону, зокрема і вимоги НАКАЗУ. Зважаючи на викладене порушення зазначені у висновку в цій частині відсутні. Принагідно інформуємо, що в майбутньому при розробленні необхідних полів замовник буде їх такоз заповнювати відповідною інформаціє. Просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 8 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині, зокрема у зв’язку з відсутністю порушення.
Дата публікації звіту: 19.11.2020 17:39

Запити/Пояснення