• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції мовою іншою, ніж українська, та не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), повинні мати переклад на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.

Завершена

5 863 268.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 316.34 UAH
Номер: 03c1787f792847ae89b1bd32b1a02c4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-14-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 14.07.2020 10:47 - 05.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2020 № 26 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 14.07.2020 №26 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-06-17-000112-c 17.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення абзацу третього частини першої статті 25 Закону в частині встановлення у тендерній документації розміру забезпечення тендерної пропозиції з перевищенням межі, визначеної Законом. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 02.07.2020 № б/н), протокол засідання тендерного комітету від 20.07.2020 б/н щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 29 350,00 грн, що перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі (29 316,34 грн), чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону, яким визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт.
Період усунення порушень: 03.08.2020 09:08 - 18.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2020 09:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області», Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради не має можливостей для усунення виявленого порушення, а саме: Відповідно до п. 2.1. розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, із зобов’язанням банку, відшкодувати на рахунок Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Як зазначено у п. 2.2. розділу IIІ Тендерної документації, розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно становить 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 29350,00 гривень. Як вбачається з наведеної у п. 2.2. розділу IIІ Тендерної документації вимоги, замовник визначив забезпечення тендерної пропозиції в першу чергу у відсотковому відношенні від очікуваної вартості закупівлі і розмір такого відсотку зазначено в межах, визначених ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі становить суму 29316,34 грн. Суму ж в 29350,00 грн. було зазначено внаслідок технічної описки, допущеної при підготовці тендерної пропозиції, яку за своєчасного виявлення відповідачем на етапі публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, можна було б виправити без відміни тендеру. Той факт, що значення 29350,00 грн. є технічної опискою, а не умислом членів тендерного комітету підтверджується вказаним у тендерній документації розміром мінімального кроку пониження ціни, який аналогічно як і забезпечення тендерної пропозиції було визначено у 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. В даному випадку вартість кроку аукціону було вказано правильно – 29316,34 грн. Таким чином, виявлене відповідачем порушення Закону України «Про публічні закупівлі» є технічною опискою, яка за своїм характером не спричинила і не могла спричинити негативних соціальних наслідків або фінансових збитків для замовника, учасників, територіальної громади чи держави в цілому. Крім того, дана помилка не вплинула на результати конкурсних торгів, а тому не призвела до порушення принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана помилка є формальною і малозначною неузгодженістю тендерної документації, оскільки різниця між помилково вказаною замовником сумою та правильною сумою забезпечення тендерної пропозиції складає всього лише 33 грн. 66 коп. При цьому, зважаючи на природу забезпечення тендерної пропозиції (яка в даному випадку є банківською гарантією та перераховується замовнику лише у передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» випадках), на сьогодні відсутня загроза будь-яких необґрунтованих видатків з місцевого бюджету. Учасники процедури публічної закупівлі при подачі тендерних пропозицій повинні були керуватись вимогами тендерної документації, якою зокрема встановлено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. При виявленні учасником будь-яких розбіжностей у тендерній документації він маю право звернутись до замовника за відповідним роз’ясненням. Однак, жоден із учасників публічної закупівлі не звертався до замовника з питання уточнення суми забезпечення тендерної пропозиції, оскільки такі звернення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, відміна тендеру на даному етапі може мати наслідком оскарження учасником-переможцем такого рішення замовника, що в свою чергу, у випадку задоволення скарги, може спричинити негативні наслідки фінансового характеру для місцевого бюджету (зокрема і у виді стягнення упущеної вигоди, яку учасник процедури закупівлі обґрунтовано очікував отримати та міг отримати в результаті укладення з ним як з переможцем відповідного договору). Відміна позивачем проведеного тендеру матиме негативні наслідки для територіальної громади м. Кролевця, оскільки підставою проведення даної процедури закупівлі є забезпечення соціальних потреб різних верств населення зокрема молоді міста, що є одним із пріоритетів діяльності позивача та перенесення строків будівництва, що призведе до невиконання умов, в рамках яких надавалися державні кошти. Враховуючи вищевикладене, Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму не має можливостей для усунення виявленого порушення.
Дата публікації звіту: 07.08.2020 14:02

Запити/Пояснення