-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
46715543633d440686b793a615b071a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-13-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2021 00:00
Період моніторингу:
13.01.2021 17:44 - 04.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-06-16-002657-a 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІБК «АЛТАНА» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 2260 Національної гвардії (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.06.2020 (зі змінами від 30.06.2020) № 64, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «К-С ГРУП» (далі – ТОВ «К-С ГРУП»), приватного підприємства «Будконтракт» (далі – ПП «Будконтракт») та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛТАНА» (далі – ТОВ «ІБК «АЛТАНА»), вимоги про усунення порушення від 16.07.2020, від 21.07.2020 та від 27.07.2020, відповіді Замовника від 20.07.2020, від 26.07.2020 та від 29.07.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2020 № 70, від 14.07.2020 № 72, від 20.07.2020 № 77 та від 30.07.2020 № 83, протоколи засідання тендерного комітету від 10.07.2020 № 71, від 15.07.2020 № 73, від 21.07.2020 № 71 та від 30.07.2020 № 84, вимоги про усунення невідповідностей до 12.07.2020 22:59 та до 30.07.2020 15:41, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2020, договір від 13.08.2020 № 97-КЕС з додатками (далі – Договір), запит Держаудитслужби, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу 20.01.2021 та 26.01.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.01.2021 та 29.01.2021.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 7 додатку 3 до тендерної документації, Замовник установив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: оригінал або електронний документ з накладанням КЕП, про наявність/відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, що дійсна на дату її подання переможцем.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 31.07.2020, при цьому, переможець процедури закупівлі ТОВ «ІБК «АЛТАНА» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не завантажив про довідку про наявність/відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом, що дійсна на дату її подання переможцем. Натомість зазначений документ був завантажений 11.07.2020, що не відповідає вимогам пункту 7 додатку 3 до тендерної документації та статті 17 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ІБК «АЛТАНА», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, та уклав з ним договір від 13.08.2020 № 97-КЕС.
Період усунення порушень:
04.02.2021 18:32 - 19.02.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2021 18:32
Запити/Пояснення
Номер:
3cf3b9e91992470c8383ac6be7b57268
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2021 08:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту благоустрою плацу військової частини 2260 по вул. Євгена Коновальця, 34, м. Київ (код за ДК 021 : 2015 – 45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-16-002657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a891b72bf7bf4bfb98bf3d1cb0bafd11
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.01.2021 17:03
Опис:
Стосовно заданих питань повідомляємо наступне:
1. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводилось на підставі належним чином оформлених «Проекту на проведення капітального ремонту» відповідно до завдання на проектування, дефектного акту. Після оформлення проекту була здійснена експертиза кошторисної частини проектної документації. Відповідно до якої була уточнена загальна кошторисна вартість будівництва в сумі 3089,228 тис. грн. Дана проектно-кошторисна документація також була погоджена Міністерством культури та інформаційної політики України відповідно до листа № 471/6.11.1 від 26.08.2020. Крім цього Міністерством культури та інформаційної політики України був наданий дозвіл на проведення робіт з ремонту №466/6.11.1 від 25.08.2020.
2. Очікувана вартість закупівлі була визначена та погоджена на рівні встановленої експертизою проектно-кошторисної документації сумою 3089,228 тис. грн. відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3. Розмір бюджетного призначення.
Кошторисом військової частини 2260 на 2020 рік було затверджено призначення по спеціальному фонду державного бюджету за КЕКВ 3132 (Капітальний ремонт інших об’єктів) в сумі 5 942 000 грн, розмір бюджетного призначення був визначений на підставі експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №200325-6/В в поточних цінах станом на 22.04.2020 року в сумі 3089,228 тис. грн. та наданим Головним управлінням Національної гвардії України (розпорядником коштів вищого рівня) дозволом на використання бюджетних призначень від 12.06.2020 вихідний № 27/29/2-3578.
Номер:
ac80838fb1ef4187ad6010d3be46cfad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2021 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт благоустрою плацу військової частини 2260 по вул. Євгена Коновальця, 34, м. Київ (код за ДК 021 : 2015 – 45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-16-002657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо стану виконання умов договору від 13.08.2020 № 97-КЕС (далі – договір) та причини неоприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю враховуючи, що строк виконання робіт до
13 листопада 2020 року включно, відповідно до вимог п. 2.1 договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0dfcef20884c4ffd9cfda32ff2f65700
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.01.2021 00:23
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне: не оприлюднення звіту про виконання договору №97-КЕС від 13.08.2020 (строк дії якого відповідно до положень пункту 15.1 даного договору визначено 31.12.2020) пов'язане з розпочатою 18.12.2020 процедурою UA-2020-12-17-009916-b "додаткові аналогічні роботи (до договору від 13.08.2020 № 97-КЕС, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-16-002657-a) у того самого учасника (товариство з обмеженою відповідальністю "Інженерно-будівельна компанія "Алтана", 39371074)", роботи щодо виконання якої проводяться в даний час.