-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині на ділянці км 24+800, Львівська область
Завершена
47 265 763.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 236 328.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 236 328.82 UAH
Номер:
6b077528d8b4466ab5b9417256c9e777
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.09.2020 00:00
Період моніторингу:
08.09.2020 16:40 - 30.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-06-16-008816-c 16.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного спеціалізованого підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДМАКСПЛЮС» (далі – ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 09.07.2020 та від 22.07.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020 № 199, від 26.08.2020 № 360, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 11.07.2020 та
від 24.08.2020, повідомлення про намір укласти договір від 26.07.2020, договір підряду від 11.09.2020 № БДР-142/09-20, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.08.2020 № 15804-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовник не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснити зв'язок з учасниками, зокрема Ганкевича Андрія Романовича – начальника служби Замовника та Субчака Романа Зіновійович – секретар тендерного комітету Замовника.
Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 2 додатка № 3 до тендерної документації Замовник встановив, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 2, та якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подається, окрім іншого, належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку.
На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» надав довідку від 24.07.2020 № 1, в пунктах 5, 6, 7, 10, 14, 18, 21, 23, та 27 (автогудронатор RENAUL MIDLUM вантажний, автогрейдер ГС-14-02-250, асфальтоукладник VOGELE 09.82/SUPER 1600-1, коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий STAVOSTROJ VN 850A, коток дорожній HAMMDV90VO, навантажувач LIEBHERR L-551, машина поливо-майна водоцистерна-С, фреза дорожня BWB SF 365, міні навантажувач KOMATSU SK-714) якої зазначено, що техніка залучена умовах оренди у ПП Строй-Сервіс-999 та ФОП Тер-Григорян Вардан Хачатурович (договори оренди спецтехніки від 03.06.2020 № 03/06 та від 10.01.2020 № 1/1).
Водночас учасник ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» надав не посвідчені належним чином орендодавцями копії документів, зокрема технічні паспорти, що підтверджують право власності на вказану техніку, чим недотримався умов пункту 2 додатка № 3 до тендерної документації.
Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДМАКСПЛЮС», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленого статтею 16 Закону, умовам тендерної документації та уклав з ним договір.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-4-2, з урахуванням норм частини десятої статті 29 Закону не підтверджена.
Період усунення порушень:
24.09.2020 17:31 - 09.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2020 17:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних проектів», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 05.10.2020 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-11 Львів – Шегині на ділянці км 24+800, Львівська область» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-16-008816-c)
Дата публікації:
05.10.2020 17:15