-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (запасні частини до тролейбусів типу К12)
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Завершена
3 445 299.21
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Номер:
bde45565344444de954263d01892388a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-11-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2020 00:00
Період моніторингу:
05.11.2020 16:32 - 27.11.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.11.2020 № 73
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-16-007853-c 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 листопада 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Київпастранс» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 12.06.2020 №400), тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП "ОПРЯТКІН ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", відхилену пропозицію учасника ФОП БІЛОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ на предмет відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 11.08.2020, договір від 28.08.2020 № 52.20-315, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.11.2020.
Аналізом питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовник 02.09.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено договір від 28.08.2020 №52.20-315 з ФОП "ОПРЯТКІН ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ".
Згідно з частиною першою статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до п. 12.1 до вищевказаного договору його невід’ємною частиною є: Додаток №1 Специфікація товару, Додаток №2 Технічна специфікація товару, Додаток №3 Порядок приймання-передачі товару, гарантійне зобов’язання та Додаток №4 Перелік адрес та реквізитів філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс».
Замовником 02.09.2020 оприлюднено договір від 28.08.2020 № 52.20-315 та додаток №1, додаток №2 до нього. Проте, не оприлюднено Додаток №3 Порядок приймання-передачі товару, гарантійне зобов’язання та Додаток №4 Перелік адрес та реквізитів філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс», чим порушено норми частини першої статті 10 Закону.
На запит від 19.11.2020 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Замовником 23.11.2020 надано пояснення, що договір опубліковано не в повному обсязі, через технічну помилку допущену при скануванні та долучено до пояснення договір з усіма додатками до нього.
Період усунення порушень:
25.11.2020 16:59 - 10.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
25.11.2020 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунено порушення шляхом оприлюднення договору від 28.08.2020 № 52.20/315 в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
02.12.2020 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
de3e353416d14962a1f19e69c37e268b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2020 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (запасні частини до тролейбусів типу К12)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-16-007853-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Комунальним підприємством «Київпастранс» 02.09.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено договір від 28.08.2020 №52.20-315 з ФОП "ОПРЯТКІН ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ". Поясніть з яких причин завантажено в систему Prozorro договір не в повному обсязі, тобто відсутні додатки №3 та №4, які є невід’ємною частиною до договору, ?
2. Пунктом 6 розділу 6 тендерної документації передбачено внесення Учасником-Переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору. У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
0187507de0784c1a8693d4617167edfd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.11.2020 17:44
Опис:
Договір від 28.08.2020 №52.20-315 було опубліковано не в повному обсязі, через технічну помилку допущену при скануванні, а саме, під час сканування договору автоподатчик сканувального пристрою затягнув відразу декілька сторінок договору. Повністю переглянути договір перед його публікацією не мали можливості через значну завантаженість в цей день.
У зв’язку з вищенаведеним направляємо повторно договір від 28.08.2020 №52.20-315 з усіма додатками до нього.
На вимогу пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовником вимагається надання Забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 0,5 % (нуль цілих п’ять десятих відсотки) ціни договору.Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 0,5 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
На виконання пункту 6 розділу 6 тендерної документації переможцем закупівлі ФОП «Опряткін Олександр Вячеславович» було перераховано гарантійний платіж на суму 16190 гривень 00 копійок платіжним дорученням від 27.08.2020 №674 (платіжне доручення додається).
Додатки: Договір від 28.08.2020 №52.20-315 з усіма додатками до нього;
Платіжне доручення від 27.08.2020 №674.