-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету магнітно-резонансної томографії у складі відділення невідкладної допомоги КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9»
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Завершена
4 016 720.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 083.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 083.60 UAH
Номер:
d5ce945b745b4e358410723ecb7de1b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-01-22-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2021 00:00
Період моніторингу:
25.01.2021 12:13 - 16.02.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.01.2021 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 5
витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення».
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14
UA-2020-06-15-007760-с
15.06.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" (код за ЄДРПОУ 01996639) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення частини 1, 6 статті 29 та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, аналізу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2020, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.07.2020, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 07.07.2020, договір від 20.07.2020 №220, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.02.2021.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 10 частини другої статті 21 Закону, Замовником у пункті 5.1. розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації визначено перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію, з яких ціна 70%, нецінові критерії 30%. Проте, на порушення вимог частини 6 статті 29 Закону Замовником в електронній системі закупівель у розділі «Тендерна документація», не були вказані критерії вибору переможця, а саме: не визначено вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій які вказані у тендерній документації, як наслідок електронною системою в умовах оголошення визначено, що критерієм вибору переможця є ціна 100%. Таким чином, допущене порушення не відносяться до формальних (несуттєвих), технічних (механічних) помилок.
Зазначене призвело до порушення норми частини 1 статті 29 Закону в частині проведення оцінки тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Слід зазначити, що допущені порушення не відносяться до формальних (несуттєвих), технічних (механічних) помилок.
Період усунення порушень:
17.02.2021 11:18 - 04.03.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2021 11:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 17 лютого 2021 р. UA-M-2021-01-22-000061, Замовник торгів повідомляє наступне:
Щодо припинення зобов’язань за договором:
Слід зазначити, що зобов’язання за договором від 20.07.2020 р. №220, який укладений за результатами процедури закупівлі, перебуває на завершальному етапі, майже 90 % робіт згідно технічної специфікації виконано. Залишається виконати лише пусконалагоджувальні роботи. Проведення пусконалагоджувальних робіт — важливий етап, спрямований на забезпечення надійного й безпечного запуску обладнання і систем та їх подальшого введення в експлуатацію. Дані роботи допомагають виявити можливі порушення під час монтажу, недоліки у роботі обладнання до початку його введення в експлуатацію, а також забезпечують його безперебійну роботу протягом всього часу експлуатації. Після завершення пусконалагоджувальних робіт обладнання вводиться в експлуатацію та, відповідно, розпочинається гарантійний термін дії зобов’язання виробника. Пусконалагоджувальні роботи, проведені висококваліфікованими спеціалістами можуть виявити можливі порушення при проведенні монтажних робіт, недоліки у роботі обладнання до початку його експлуатації, а також забезпечують його гарантовану роботу. Від якості проведених пусконалагоджувальних робіт залежать тривалість безаварійної служби обладнання та оптимальне функціонування обладнання, систем та об'єкту Замовника в цілому. Таким чином, розірвання договірних відносин на даному етапі є неможливим, оскільки ставлять під загрозу роботу високовартісного обладнання, який входив до предмету закупівлі.
Замовник, враховуючи висновок про результати моніторингу закупівель, зобов’язується не допускати подібних порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
19.02.2021 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
de9fa8802d6b4e1a84d6ee99d3c9e658
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.02.2021 22:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-15-007760-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Чому при складанні тендерної документації в пункті 3 розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, зокрема, що Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів, що суперечить вимогам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. Вимоги Замовника щодо вище зазначеного не передбачені законодавством?
3. Чому не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" як таку, що не відповідає вимогам визначеним Замовником у тендерній документації. Так, відповідно до вимог пункту 5.1. розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося, що Учасники у складі пропозиції подають таблицю, яка містить інформацію, яким критеріям оцінки відповідатиме їх пропозиція із зазначенням всіх критеріїв оцінки в суворій відповідності до переліку та бал, який учасник зазначив подаючи пропозицію в електронну систему закупівель. Документи на підтвердження критерію оцінки якість подаються в електронну систему із найменуванням «якість-досвід.pdf». Проте учасник ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" у складі своєї тендерної пропозиції не надано в електронну систему Документи на підтвердження критерію оцінки якість із найменуванням «якість-досвід.pdf»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
493f22aef8004c2cbb559cc4f63ee3d3
Назва:
Відповіді на запитання
Дата опублікування:
09.02.2021 16:48
Опис:
У відповідь на запит на пояснення у межах проведеного моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-15-007760-с) від 04.02.2021 Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо першого запитання:
Під час публікації оголошення, через відсутність в електронній системі закупівель окремого поля «Умови надання забезпечення тендерних пропозицій» у Замовника торгів технічно немає можливості зазначити відповідну інформацію. Однак, дані відомості міститься в п. 2 та п. 3 Розділу 3 тендерної документації.
2. Щодо другого запитання:
Частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) визначено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Виходячи зі змісту норм Цивільного та Господарського кодексів України, істотними умовами договору про закупівлю є, насамперед, предмет, ціна та строк дії договору.
Відповідно до ч.4. ст. 41 Закону: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Таким чином у ч.4 ст. 41 Закону йдеться про істотні умови договору.
В п. 3 Розділу 6 тендерної документації мова йде не про істотні умови договору, а про основні вимоги до договору (наприклад, платіжні реквізити замовника чи учасника тощо), які можуть бути погоджені під час укладання договору, і які ніяким чином не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника.
Окрім цього, в складі тендерної пропозиції Учасника міститься документ «Проект договору.pdf», де учасник зазначив - «З умовами договору згідні», скріпивши вищезазначене підписом і печаткою. Даний проект договору, виходячи із змісту тендерної пропозиції ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД», був підписаний сторонами за результатами відкритих торгів як договір підряду.
3. Щодо третього запитання:
Відповідно до п. 5.1 Розділу 5 тендерної документації: Критеріями оцінки є :
- Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків;
- Нецінові критерії оцінки:
- Найуспішніший досвід виконання аналогічних договорів.
Документи на підтвердження критерію оцінки якість подаються в електронну систему із найменуванням «якість-досвід.pdf».
Однак, виходячи із змісту оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету магнітно-резонансної томографії у складі відділення невідкладної допомоги КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) єдиним критерієм вибору переможця є ціна 100%.
Окрім цього, відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020: У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Таким чином, при подачі тендерних пропозицій в Учасників торгів не було технічної можливості застосувати неціновий критерій оцінки «Найуспішніший досвід виконання аналогічних договорів», оскільки, фактично, єдиним критерієм оцінки відповідно до умов оголошення є ціна. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки.
Враховуючи зазначене, на етапі кваліфікації тендерних пропозицій Замовником торгів було виявлено невідповідність вимог, та відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) Замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Відтак, тендерним комітетом було прийнято рішення від 03.07.2020 та підписано протокол про віднесення даної невідповідності до технічної (механічної) і зазначено, що правильною слід вважати інформацію, яка міститься в умовах оголошення, а саме: єдиним критерієм вибору переможця є ціна 100%. Даний протокол буде завантажено в електронну систему закупівель разом з наданням відповідей на запитання.
Отже, враховуючи те, що єдиним критерієм оцінки даних відкритих торгів згідно умов оголошення є ціна, а також те, що відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, то не подання в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД» документа «якість-досвід.pdf» не є підставою для його відхилення. Також ватро зазначити, що копії договору з аналогічним предметом закупівлі з актами форми КБ-2, КБ-3, які підтверджують повне чи часткове виконання договорів, містяться в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІФА «ПРОЕКТ-БУД», що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям.