• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень під створення кабінету магнітно-резонансної томографії у складі відділення невідкладної допомоги КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9»

Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).

Завершена

4 016 720.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 083.60 UAH
Номер: d5ce945b745b4e358410723ecb7de1b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-22-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.01.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.01.2021 12:13 - 16.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 21.01.2021 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.01.2021 № 5 витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг відповідно до доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 №003100-3100-18/696-2021 «Про надання доручення». № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2020-06-15-007760-с 15.06.2020 Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" (код за ЄДРПОУ 01996639) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення частини 1, 6 статті 29 та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, аналізу тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2020, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД", протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.07.2020, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 07.07.2020, договір від 20.07.2020 №220, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.02.2021. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 10 частини другої статті 21 Закону, Замовником у пункті 5.1. розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації визначено перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію, з яких ціна 70%, нецінові критерії 30%. Проте, на порушення вимог частини 6 статті 29 Закону Замовником в електронній системі закупівель у розділі «Тендерна документація», не були вказані критерії вибору переможця, а саме: не визначено вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій які вказані у тендерній документації, як наслідок електронною системою в умовах оголошення визначено, що критерієм вибору переможця є ціна 100%. Таким чином, допущене порушення не відносяться до формальних (несуттєвих), технічних (механічних) помилок. Зазначене призвело до порушення норми частини 1 статті 29 Закону в частині проведення оцінки тендерних пропозицій учасників. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Слід зазначити, що допущені порушення не відносяться до формальних (несуттєвих), технічних (механічних) помилок.
Період усунення порушень: 17.02.2021 11:18 - 04.03.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2021 11:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 17 лютого 2021 р. UA-M-2021-01-22-000061, Замовник торгів повідомляє наступне: Щодо припинення зобов’язань за договором: Слід зазначити, що зобов’язання за договором від 20.07.2020 р. №220, який укладений за результатами процедури закупівлі, перебуває на завершальному етапі, майже 90 % робіт згідно технічної специфікації виконано. Залишається виконати лише пусконалагоджувальні роботи. Проведення пусконалагоджувальних робіт — важливий етап, спрямований на забезпечення надійного й безпечного запуску обладнання і систем та їх подальшого введення в експлуатацію. Дані роботи допомагають виявити можливі порушення під час монтажу, недоліки у роботі обладнання до початку його введення в експлуатацію, а також забезпечують його безперебійну роботу протягом всього часу експлуатації. Після завершення пусконалагоджувальних робіт обладнання вводиться в експлуатацію та, відповідно, розпочинається гарантійний термін дії зобов’язання виробника. Пусконалагоджувальні роботи, проведені висококваліфікованими спеціалістами можуть виявити можливі порушення при проведенні монтажних робіт, недоліки у роботі обладнання до початку його експлуатації, а також забезпечують його гарантовану роботу. Від якості проведених пусконалагоджувальних робіт залежать тривалість безаварійної служби обладнання та оптимальне функціонування обладнання, систем та об'єкту Замовника в цілому. Таким чином, розірвання договірних відносин на даному етапі є неможливим, оскільки ставлять під загрозу роботу високовартісного обладнання, який входив до предмету закупівлі. Замовник, враховуючи висновок про результати моніторингу закупівель, зобов’язується не допускати подібних порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту: 19.02.2021 15:49

Запити/Пояснення